Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Hnusná zima
Autor: Janahe (Občasný) - publikováno 23.1.2006 (18:49:04)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Karel Toth (Občasný) - 23.1.2006 > když ti je zima nesmíš si dávat místo skla do okna krajku.
Body: 5
<reagovat 
vrtusík (Občasný) - 23.1.2006 > tý vogo
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
vrtusík (Občasný) - 23.1.2006 > kruciš, těšil jsem se, že budu první, leč KA33 mě o vteřinu předběhlo...
<reagovat 
Lenki (Občasný) - 23.1.2006 >

Zima je krutá... Nemám ji ráda...


Body: 5
<reagovat 
jedna holka (Občasný) - 23.1.2006 > Nádhera.Zima hnusná není to už jsi ukázala :-)
Body: 5
<reagovat 
zajik (Občasný) - 23.1.2006 > ta zime je teda fakt hnusná :D
Body: 4
<reagovat 
Balcarka (Občasný) - 23.1.2006 >
Body: 5
<reagovat 
surma (Občasný) - 23.1.2006 > není to tak hrozné... včera večer jsem měl -22  -následek - že mě zamrzla voda v koupelně (mám koupelnu ve vedlejší budově kde se nikdy netopí) a trochu je nepřijemné že když se vzbudím třeba ve 4 hod ráno a jdu na záchod tak to člověk cití, mám totiž suchý záchod na dvoře a to ještě u stodoly tak musím přes celý dvůr a když tam člověk sedí v pyžamu nebo ve slipách tak tam je opravdu kosa ale ještě mi nic neumrzlo... až to poleví tak se okoupu doufám že to nebude za dva měsíce...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 terulinek (Občasný) - 23.1.2006 > pavel surma> :)))) tak to bych radsi curala v noci v teple treba do kyble :))))))))))))))
<reagovat 
 surma (Občasný) - 23.1.2006 > terulinek> to jáse v té kose rád proběhnu ono to má své výhody ja jsem nebyl od 1994 roku nemocný... ale pocitám že az to na me jednou prijde tak to bude stát za to...
<reagovat 
 terulinek (Občasný) - 23.1.2006 > pavel surma> to je des! my takhle chodime na zachod na chate...vytapime jen dve mistnosti kde spime a "zijeme" a zachod a koupelna je zamrazena :) takze fakt chodim na zachod v oteplovacich a snehulich :)))
<reagovat 
Kapka (Občasný) - 23.1.2006 > to je opravdu kouzelné
Body: 5
<reagovat 
fanýs (Občasný) - 23.1.2006 > Bude hůř blíží se globální oteplování nebo jak tomu říkají.
<reagovat 
protěž (Občasný) - 23.1.2006 > Moc pěkný okenní rám. Zrovna dneska jsem toho mrazu nafotila tolik, že mi to přijde už úplně omleté.. ale že to má to okýnko.. pěkné je to. Aji by toho prostoru vlevo.. mohlo být víc.. ztmavovalo by se to.. takové pěkné kulisy pro ty hvězdičky
<reagovat 
Asper (Občasný) - 23.1.2006 > Paráda!!! Mráz, to je umělec,...ale ta moucha, ta je tam už dlouho, né?!:)
Body: 5
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 23.1.2006 > Asper> Kdepak, tu jsem tam nastražila kvůli kontrastu. Živé mrtvé květy X mrtvá živá moucha 
<reagovat 
Asper (Občasný) - 23.1.2006 > ...tak to potom JO! :)))
<reagovat 
zombux (Občasný) - 24.1.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
numeno (Občasný) - 24.1.2006 >
Body: 5
<reagovat 
net (Občasný) - 23.1.2006 >

Okno máš krásně malovaný, nehudrej;  podívej se na Pavla........a nestěžuje si.


Body: 5
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 23.1.2006 > netinka> 

Ne, nestěžuje, on si v tom naopak libuje. A netuší, že není zdravý díky těm nočním výletům, ale jim navzdory. Jednou tam přimrzne - a co se pak bude psát v monografiích o jeho životě a díle? A i když autoři učebnic tento údaj z jeho života vynechají, žactvo se to přesto domákne a bude se mu smát. Smutný to osud.

A Golfský proud stále slábne.


<reagovat 
 surma (Občasný) - 23.1.2006 > Janahe> jo to si přeji abych tady zmrznul... nechci umřít v nemocnici nebo na ulici... kdybych nemusel tak si ani neplatím zdravotní...
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 23.1.2006 > pavel surma> No dobře, ale přece jen se na tom tvém statku dají nalézt ještě důstojnější místa ku zmrznutí, ne?
<reagovat 
 surma (Občasný) - 23.1.2006 > Janahe> to jo ale ta pravděpodobnost že na nich zmrznu je malá ale možná že budu mít štěstí a trefí mě šlak na zahradě někdy v dubnu když kvetou jabloně... drž mi palce
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 24.1.2006 > pavel surma> Už letos?
<reagovat 
 surma (Občasný) - 24.1.2006 > Janahe> to nechám osudu nad tím nebudu spekulovat... kdy umřu je mi jedno podstatnější vidím že když žiji tak aby to mělo nějakou hodnotu a smysl prostě jak člověk... a né tak... jak vidím něktéré lidi kteří si myslí že si tady ten svět mohou koupit a s ním i v materialistickém slova smyslu nesmrtelnost... ale nevyčítám jim to ani nezávidím, chápu že to je jejich způsob... každý máme ten svůj... a beru už za uspěch si to uvědomit a pracovat na tom... byli doby kdy jsem si to neuvědomoval... tak že se smrtí počítám a to každý den jak vstanu a to také proto aby ten den za něco stál i když se nic převratného nestane...
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 24.1.2006 > pavel surma> No, já tedy jen zírám. Ty to se sebou nemáš jednoduchý, co?
<reagovat 
 surma (Občasný) - 24.1.2006 > Janahe> proč protože jsem se rozepsal o zimě?
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 24.1.2006 > pavel surma> 

Ale kdepak, ty ses přece vůbec nerozepsal o zimě.

Nechci být zlomyslná, ale musím se tiše smát. 


<reagovat 
 surma (Občasný) - 24.1.2006 > Janahe> ještě jsi mi neodepsala proč myslíš že to mám ze sebou težký...?
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 24.1.2006 > pavel surma> Z tvých projevů soudím, jak jinak. Copak se přihodilo, že  tě náhle zajímá můj názor?
<reagovat 
 surma (Občasný) - 25.1.2006 > Janahe> necháme toho... nemám rád debaty jen kvůli tomu aby se debatovalo... nic ve zlém pokud jsem to pochopil špatně...
<reagovat 
Čtenář - 25.1.2006 > Zima je hnusná pro toho, kdo si ji neumí užít
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter