Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Verunka
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 25.1.2006 (15:14:22), v časopise 27.5.2006

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Balcarka (Občasný) - 25.1.2006 > Verunka se tváří jako velkej drsňák, ale podle té vrásky u rtů se často směje :)
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 25.1.2006 > Balcarka> ona je křehkej drsňák! :)
vráska je věkem! ;)) (jestli to bude číst, tak mě zabije!;) její sestra -zde domácí- jí to určitě práskne! ;)

<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 25.1.2006 > Mishka> no to právě není vráska věkem, to je vráska od toho jejího častého smíchu :)
<reagovat 
Čtenář - 25.1.2006 > vypada jako Juliette Binoche, hlavne v ocich
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 25.1.2006 > čtenář> jeee, to ji jiste potesi! snad ji ma tedy rada ;) Verunka je z oboru a je velmi velmi kriticka! ;) (Luci, ani ji to nerikej, BO me zabije! :)))
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 25.1.2006 > působí na mne velmi mužsky. to byl asi záměr. snad jen ten nedostatek vrásek napovídá, že to nebude chlap.
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 25.1.2006 > drfaust> :) díky. no.. výraz, účas, cigáro ty její mužské polohy podtrhli... James Dean idolem?! ;)
a v jejim oboru se takové chameleonské role cení velmi! :) dovede být velmi ženská, krásná, éterická...
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 25.1.2006 > třeba tak. každopádně zajímavé.
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 25.1.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
hermit (Občasný) - 25.1.2006 >

normálně se mi z výrazu té osoby dělá šoufl.

vynikající fotka. :-))

fakt dobrý. ať už se ten člověk takhle nikdy netváří. prosím. ;-))


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 25.1.2006 > hermit> :))) vyridim! ;)
co to v Tobe vyvolava?! jaky mas z toho vyrazu pocit?
<reagovat 
hermit (Občasný) - 25.1.2006 > ten výraz? stoprocentní unylost, splín, hlubokomyslná úvaha krátce před dávením po požití. ráno s kocovinou v bodě nula.
<reagovat 
Asper (Občasný) - 25.1.2006 >
Body: 5
<reagovat 
hermit (Občasný) - 25.1.2006 > kolik je té ženě? tipoval bych kolem sedmadvaceti let.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 25.1.2006 > hermit> diky za blizsi vyjadreni. ;)
je ji pres 30 ;) (ona me zabije, jestli ji to KDOSI povi... .))
<reagovat 
kato (Občasný) - 25.1.2006 > dobre prehrava :)
<reagovat 
Čtenář - 25.1.2006 > fotka dobra, holka hnusna...
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 25.1.2006 > čtenář> anonymy jsou hnusne, Verunka urcite ne! ;)
<reagovat 
wain (Občasný) - 25.1.2006 >
Body: 5
<reagovat 
d.i. (Občasný) - 25.1.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Regio (Občasný) - 25.1.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
VSB (Občasný) - 25.1.2006 >

perfektní kočka


<reagovat 
Karel Toth (Občasný) - 25.1.2006 > moc příjemný odstín,krásně ostré
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 25.1.2006 > KA33> na to, že je to foceno ze dvou metrů přes stůl u mizerného světla v kuchyni ve dvě v noci.., viď?! ;)
<reagovat 
 Karel Toth (Občasný) - 25.1.2006 > Mishka> 

jak zpíval ,, populární ´´ zpěvák Lešek Semelka- jsi prostě nejlepší, lepší než já......

Jinak z tím Deanem mě to napadlo taky ,taková ta klasická fotka-rebel bez příčiny ,ale netroufl jsem si to napsat .


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 25.1.2006 > KA33> a procpak by ne?! :)
James Dean v sukni.. jak vysity! :)
Nebyl to zamer, ale na fotce to tak vylezlo...
<reagovat 
 Čtenář - 25.1.2006 > KA33> a Na vychod od raje jsi videl? Dean byl vzdycky moje laska :o) V.

<reagovat 
drobček (Občasný) - 25.1.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Fredy_Brown (Občasný) - 25.1.2006 > Camelky jsem taky kouříval :-)
<reagovat 
Čtenář - 25.1.2006 > škoda toho stínu, který má na čele a pod nosem, jinak je to dobrý:-), už děláš do portrétu jo?
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 26.1.2006 > čtenář> s "anonymem" by asi clovek moc mluvit nemel, ale... :)

no jo, vim... nebyl to strojeny, planovany portret... sedely jsme ve trech v noci v kuchyni u stolu, drbaly, palily, zkousely se z anglictiny a ja do toho cvakala...

ja fotim vse, co mi prijde pod ruku, resp. co me zaujme... nejake klasicke "strojene" staticke portrety jsem jeste nezkousela.. radeji mam portrety "ze zivota"... :)
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 26.1.2006 >
Body: 5
<reagovat 
onestone (Občasný) - 26.1.2006 > nahlad ma nezaujal, skoro som si to ani neotvoril. Hovorim si ale - je to Mishka - otvor to. Otvorim a ... priezracne ciste. Nesklamala.
Body: 5
<reagovat 
čtenář rýžový - 26.1.2006 > háj hou
<reagovat 
jedna holka (Občasný) - 26.1.2006 > nádhera
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
MPosp (Občasný) - 26.1.2006 > :o) ... mě by k tomuhle snímku slušelo více soft provedení ... a celý vršek je tam myslím zbytečně, jinak bych to ořezal, možná i na šířku ... ale je to Tvoje fotka ;o)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 26.1.2006 > MPosp> chapu, diky, ale me bavi ta "chocholka", bylo by mi ji moc lito riznout... ;)
<reagovat 
jeremy (Občasný) - 26.1.2006 > musim se připojit k Deanovcům, hned jsem ho tam viděl, pěkná fotka, jo black&white to má sílu
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
numeno (Občasný) - 26.1.2006 > pekne
Body: 5
<reagovat 
Kapka (Občasný) - 26.1.2006 > precizní, co dodat..:-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Alisha Šlesinger (Občasný) - 26.1.2006 > no ehm, neverim ze to neni nastrojeny a je to foceny jen tak "mimochodem", to nosi normalne takhle nagelovany vlasy? Zenska ktera ma pres 30? technicky jo, ale portret mi neprijde nijak zvlast zajimavy, ani orez, je to muj vlastni pocit tak si toho kdyztak nevsimej :)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 26.1.2006 > Pitoma kaca> hm, nezazila si holt vecirek s nami! ;)
co dovedou matky delat, kdyz vsechny deti spi a zenske osiri v kuchyni nad ranem! ;)
<reagovat 
 Alisha Šlesinger (Občasný) - 26.1.2006 > Mishka> no ja myslela, ze jste se ucili anglictinu ne?
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 26.1.2006 > Pitoma kaca> no prave ze doslo i na zkouseni z anglickych slovicek, ale vecirek byl vice o cemkoliv jinem ;)
fernet, cigára, topinky, žlučníkový záchvat, hořké čaje, povídání, povídání...
<reagovat 
Čtenář - 25.1.2006 > Mishko, v klidu, vis, ze vek je mi u prdele, nezne receno :o)))) Ale ty vrasky jsi retusovat nemusela :o)))))))
Pro KA33: a Na vychod od raje jsi videl? Dean byl vzdycky moje laska :o)
PRO VSECHNY: DIKY, ZE MISHKU CHVALITE - JE DOBRA!!!
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 26.1.2006 > čtenář> Ja vedela, ze se k tomu "nejak" dostanes! ;-)
Diky za support a neukamenovani za sireni Tveho xychtiku! ;)
<reagovat 
 Karel Toth (Občasný) - 26.1.2006 > čtenář> Pravděpodobně jsem ten film viděl ale bohužel pro mne,to bylo v období mých takových mírných úletů takže některé úseky mého života mám celkem zamlžený a neurčitý.Jinak pokud ho budou někde budou dávat ,tak ho sjedu znova a pak pokecáme.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 26.1.2006 > Mishka> tak ona nema ruce??
<reagovat 
 Čtenář - 26.1.2006 > KA33> ...tak to se tesim...:o)
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 27.5.2006 > mně Verunka připomíná Kryštofa Hádka  rozhodně zajímací
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter