Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
proti času
Autor: jedna holka (Občasný) - publikováno 27.1.2006 (00:59:30)


Poznámky k tomuto příspěvku
kato (Občasný) - 27.1.2006 > asi tomu nerozumim, co je proti casu?

proc jsou ty ruce mokre? mozna ucel? vice by vynikly suche. ale to je subjektivni coz... jinak se mi to nelibi
<reagovat 
jedna holka (Občasný) - 27.1.2006 > Nejsou mokré,jednoduše někdo tak vypadající ruce má pořád a jsou to ruce dítěte.Tolik vrásek na nich nemá pomalu ani starý člověk,proto název proti času.
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 27.1.2006 > Zajimavy..
Doporučil 
<reagovat 
jedna holka (Občasný) - 27.1.2006 > Kato-Já zase rovnou od tebe čekala za jeden..mno nechci se vměšovat do hádek ale já za fotku "vykuka"taky od tebe schytala za jeden bod..Mishka mi vyčetla špatné vyvážení bílé...no jo ale ona je to upravená barevná fotka stejně jako tahle:-)))...
<reagovat 
 kato (Občasný) - 27.1.2006 > jedna holka> no ja to normalne nedelam, ale tady jsem si zkusil ty ruce nejak udelat podle sebe, asi deset minut prace, s tim tvym souborem toho moc neslo, maly rozliseni. docela past... :)
<reagovat 
 jedna holka (Občasný) - 27.1.2006 > kato> A ukážeš mi to:-))Fak se ráda přiučím:-))
<reagovat 
 kato (Občasný) - 27.1.2006 > jedna holka> ted nejak mi to nejde vlozit sem. mi dej treba mail: ))
<reagovat 
 jedna holka (Občasný) - 27.1.2006 > kato> ha.sima@seznam.cz.Díky.Já nápadu mám abakuk ale nevím jak s nimi naložit:-((
<reagovat 
 kato (Občasný) - 27.1.2006 > jedna holka> mas to tam :))
<reagovat 
Čtenář - 27.1.2006 > to má nemocné suché popraskané ruce ne?!
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 27.1.2006 > připomnělo mi to Sebastiã Salgada
to pozadí nemuselo být tak černé
(kdyby to byla třeba trochu rozostřená zem chodby v dole na zlato tak by to byl úplne Salgado;) )
Body: 3
<reagovat 
jedna holka (Občasný) - 27.1.2006 > šmankote ty mě srovnáváš...no kdybych se dostala do chodby na zlato a našla zlato tak tu nejsem :)Takhle mi nezbývá než se pokoušet něco tvořit a nastavovat ruce pomocí fotek:-))
<reagovat 
hermit (Občasný) - 27.1.2006 > výborné... mrazivá fotka... a neznám okolnosti....
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 jedna holka (Občasný) - 27.1.2006 > hermit> :-))
<reagovat 
Lenki (Občasný) - 27.1.2006 > Jako dva tancující lidé...
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter