Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Sex
Autor: ddeisy (Občasný) - publikováno 20.9.2001 (15:10:34)

Cítím tě,

přesně tak,

jak jsem po tom

toužila,

když ses mě dotknul,

v místech

nejintimnějších.

Jsi ve mně,

zůstáváš,

naplňuješ mě

hříšnou touhou,

vnímat tě,

když pulsuješ.



Poznámky k tomuto příspěvku
DeadKennedys (Občasný) - 20.9.2001 > Uh,uh,trochu laciný,ale upřímný :o) nevím proč je touha hříšná.
<reagovat 
Mazlítko () - 20.9.2001 > Nevím proč by to mělo být laciný,mě to tak nepřipadá...náhodou je to krásné vyjádření prvotních a prioritních pocitů.
Body: 3
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 20.9.2001 > Mazlítko:Protože "cítím tě přesně tak jak jsem po tom toužila" či "jsi ve mně" jsem slyšel (četl) už asi tak tisíckrát.
<reagovat 
 ddeisy (Občasný) - 20.9.2001 > DeadKennedys> Hele drabý, neměl by jsi se navážet do věcí, kterým nerozumíš!!!I když to člověk slyší tisíckrát, nezevšední to, a jestli ano, nepoznal jsi hříšnou touhu v pravém slova smyslu. Jestli se ti to nelíbí, pranýřuj mě a nech si hloupé poznámky!!!!!!
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 21.9.2001 > Ale,ale ja právě nepranýřuju tebe ale tvé dílo.To je myslím rozdíl :o)
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 21.9.2001 > A hříšnou touhu jsem poznal :o) Jenom bych ji asi neoznačil za hříšnou,ale za normální....ale to je věc názoru :o)
<reagovat 
 ddeisy (Občasný) - 21.9.2001 > DeadKennedys> Hříšná touha je ta nejlepší. Normální touha není špatná, ale v porovnání s hříšností myšlenek, které činí touhu "hříšnou" se nedá srovnávat. Počkej, až to jednoho dne poznáš, myslím o p r a v d u poznáš...:o)
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 21.9.2001 > ddeisy:Definuj hříšnou myšlenku :o)
<reagovat 
 ddeisy (Občasný) - 21.9.2001 > DeadKennedys> není jediná, jsou jich spousty. Začíná to touhou být ze všech žen v harému právě tou jedinou, která uspokojuje svého pána, pokračuje to chutí být chlípná, chovat se jak lehká žena, končí to překvapivým poznáním, že slovo a zejména význam slova perverznost vlastně neexistuje. Posuneš hranice. Asi tak nějak. :o) Musíš popustit uzdu své fantazii, je toho spoustu, co se dá definovat jako hříšná myšlenka.
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 21.9.2001 > ddeisy:Ty mě asi nechápeš :o) Pro někoho třebas být "lehkou ženou" není vůbec chlípný,ale normalní.A perverznost pochopitelně neexistuje :o)
<reagovat 
 ddeisy (Občasný) - 22.9.2001 > DeadKennedys> V tom případě to musíš brát tak, že jsem naprosto konzervativní, poněkud staromodní bytost, které ony normálnosti nepřipadají býti normální a perverzní ji do jisté míry přijde vše. Asi otázka okolních vlivů a tak...:o)
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 23.9.2001 > ddeisy :o)) to byl extrémní příklad :o)
<reagovat 
 ddeisy (Občasný) - 24.9.2001 > DeadKennedys> Jsem extrémista :o)))
<reagovat 
Paula (Občasný) - 24.9.2001 > Dilko uprimne, ale neni nicim moc originalni, v tom souhlasim s Deadkennedys...kazdopadne to neznamena ze se nekomu nelibi..!
<reagovat 
 ddeisy (Občasný) - 25.9.2001 > Paula> O originalitě jsem nepřemýšlela, potřebovala jsem to jen pustit ven. Proto těch pár řádek...
<reagovat 
Paula (Občasný) - 24.9.2001 > Krasny dialog, rekla bych ze trochu zastinil dilko...:-)))))))))))))))))))
<reagovat 
 ddeisy (Občasný) - 25.9.2001 > Paula> Děkujeme :o)))))
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 1.10.2001 > A sakra, tady to vře :))) Myslím, že koncept tvý hříšný touhy chápu, ddeisy (přinejmenším natolik, nakolik ho může pochopit chlap). Tohle je ale natolik relativní a nepřenosný, že výst o tom debatu je složitější, než to předvádět.
V každým případě hodně štěstí. Pojď pokecat na kafe... ;)

P.S.: Jenom jsem nepochopil to střídání fontů v básničce samotný... a pokud "hříšná touha vnímat tě" patří k sobě, nejspíš by tam neměla bejt ta čárka, že.
<reagovat 
 ddeisy (Občasný) - 2.10.2001 > farářskej> Kdepak kdepak. Hříšná touha patří k naplňování, vnímání je samostatný, proto čárka. Fonty se mi střídají když to natahuju ze svýho předpotopního zařízení a stále, páč jsem technický antitalent jsem nepřišla na odstraňovací metody...
A o čem bys chtěl na tom kafi mluvit? :o)
<reagovat 
čtenář Hallk - 26.9.2001 > Pekny dilko...kdyby takovych bylo vice, tak by to tady nebylo tak suchy!!! :-))))
Body: 5
<reagovat 
 ddeisy (Občasný) - 2.10.2001 > čtenář> Dě-ku-ji. :o)))
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 2.10.2001 > Něco už by se našlo... tomu věřím.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter