Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
opravdu ze zivota z kolekce muj zivot
Autor: cry-nomore (Občasný) - publikováno 30.1.2006 (23:19:28)

No, abych začala od začátku... Tak by to totiž mělo bejt... No, takže, máma si plánovala jednoho kluka, ale místo toho dostala dvojčata a k tomu holky. Nikdy se k nám nechovala nějak zvlášť pěkně, ale to sme si jí nevšímaly, měly sme jedna druhou. Ale jednoho dne, před dvěma lety a kousek, to sme se vracely ze školy, se Míša u nás u baráku nerozhlídla a přecházela silnici... Já jen viděla, jak se k ní řítí auto. Nemohla sem nic udělat, nemohla sem se hnout, natož na ni křiknout, prostě nic. Pak už sem jenom viděla, jak Míša letí vzduchem a auto mizí za obzorem. Když Míša dopadla, jakobych najednou dostala sílu se hnout. Běžela sem k ní, ale bylo pozdě, měla přelámaná žebra a rozraženou lebku.. byla na místě mrtvá. po jejím pohřbu sem si uvědomila, že už se neprobudím vedle "sebe" a nepudu na rande s klukem, kerej myslí, že jsem Míša. během jednoho roku jsem začala kouřit, ale nezůstalo jen u toho. Starší kámoš mi jednou přines nějakej matroš, prej "je to neškodný, skus to" tak jsem to zkusila... a byl z toho návyk. ale po dalším čtvrtroku sem si řekla ne!!! Sice už nemá můj život smysl, ale nechci skončit jako nějakej závislák... zavolala sem na linku bezpečí, tam mi doporučili léčbu a fakt, po půlroce jsem byla v poho. Ale pořád mě hlodalo svědomí. Jednou sem si doma dělala svačinu do školy a jak sem šikovná, tak sem se řízla do palce, ale místo bolesti sem cejtila uvolnění, takovej pocit, jako když máte dobrej pocit z písemky napsaný na 1. Začala sem se řezat víc. Každým dnem se to stupňovalo, až to po dvou tejdnech přeostlo k sebevraždě. To sem to přenala... Seděla sem na palandě a držela svuj kapesní nůž... A pak už si jenom pamatuju, že sem se sesula k zemi... Probrala sem se až na jipce, kam mě odvezla matka. Nechali si mě tam tejden a pul, pak mě pustili s tim, že musim pravidelně navštěvovat cvokaře.

Už semcelkem okej, ale bohužel pocit z viny na smrti mojí milovany sestřičky ve mě zůstane pořád... Ať mi bude 16, 20 nebo 50... nikdy na ní nezapomenu...:'-(



Poznámky k tomuto příspěvku
KrtiCa (Občasný) - 31.1.2006 >

 Holka zatrolená, jak si můžeš dávat za vinu smrt svý sestry? Nemůžeš za to! Nikdo za to nemůže! Jeden moment času ti změnil život. Zároveň jsi dostala šanci, žít svůj život za sebe. Jen za sebe!

 

K tvému dílku, poopravuj si překlepy, o pravopisu se raděj nebudu zmiňovat. No, máš celkem dobře vedenou dějovou linii. Piš víc, příběhy z tvého okolí, nebo si vymýšlej. Uvidíme, snad se z tebe něco vyklube.


<reagovat 
Natasha_ (Občasný) - 31.1.2006 > Pokud je to opravdu Tvůj příběh: Určitě se Ti podaří to překonat. Člověk je daleko silnější než se sám cítí, než se sám sobě zdá. Ale tu práci na sobě (s pomocí odborníků) potřebuješ a chce to vytrvat.

Jinak: Chtělo by to použít aspoň korekturní funkci Wordu, je tam spousta chyb, které brání pohodlnému čtení.
Text sám je to, co asi je - emotivní deník, výkřik. Pokud to funguje jako vypsání smutku, pokračuj dál, takové věci mohou taky pomoct.
<reagovat 
annandale (Občasný) - 1.2.2006 > Jestli je to jak jak pises, tak to je drsny a preju ti, aby te svet prestal valcovat a nasla's pevnou pudu pod nohama.
Porad se hledas a tvoje psani je dobra cesta. Koukala jsem se na tvou webovku, jestli sis ji delala sama, tak jsi sikovna holka. (ale na ty manyry s dvojitymi w misto v a podobnym mrsenim jazyka se vyprdni, ztracis tim cas. Jestli chces psat, zacni nejdrive pouzivat spravnou cestinu.
<reagovat 
LOPY (Občasný) - 3.2.2006 >

Pokud se stalo, to co píšeš, pak ti přeju, aby jsi se z toho dokázala vyhrabat, aby sis přestala dávat vinu, protože to je naprostej nesmysl a abys věřila, protože určitě může bejt líp, časem...

Jinak napsaný je to velmi jednoduše, a opravdu bys měla poopravovat překlepy. Ale pokud ti je s psaním líp, tak piš a piš hodně a buď upřímná. Přeju ti hodně štěstí a síly


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter