Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
..
Autor: sensi (Občasný) - publikováno 31.1.2006 (17:42:17)


Poznámky k tomuto příspěvku
mary (Občasný) - 31.1.2006 > míň než předchozí - nic mi to neříká
Body: 1
<reagovat 
 sensi (Občasný) - 31.1.2006 > mary> ale vše dobrý:)...musela jsem se projevit
<reagovat 
mary (Občasný) - 31.1.2006 > jistě - jinými slovy - z mého pohledu je to sračka

jestli ti to zní lépe...:)
<reagovat 
 sensi (Občasný) - 31.1.2006 > promiň jsem hádavá, ale přečti si to znovu a zkus pochopit jak jsem to myslela..
<reagovat 
sensi (Občasný) - 31.1.2006 > no ať rozhodnou další oči...
<reagovat 
alias (Občasný) - 31.1.2006 >
Body: 2
<reagovat 
Čtenář - 31.1.2006 > nope, not so bad!! 6/10
<reagovat 
Natasha_ (Občasný) - 31.1.2006 > Možná bych přisvítila, aby bylo víc kontrastu, je trochu utopená.
Body: 3
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 31.1.2006 > má to atmosferu
Body: 5
<reagovat 
tři_černí_mravenci (Občasný) - 31.1.2006 > nelíbí...nám se obecně nahatý holky nelíběj pokud fotka nemá nějakej nápad a to se nám tady moc nezdá...asi tyhle věci oceněj spíš chlapi, my na to koukáme jinak...
Body: 2
<reagovat 
 sensi (Občasný) - 1.2.2006 > Jozífek_a_ryby> tak se na ně nekoukej...a vyhledávej si tu chlapy...
jednoduché ne?...
nám se nahatý holky nelíběj:)....já se musim smát!!!!!
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 1.2.2006 > sensi> my bysme radši ryby než chlapi :o)...nebo nějakej pjeknej rybníček s mlhou třeba...nicméně máme právo komentovat všechny příspěvky a nikde se tu nepíše nic o tom, že by autor třeba vůbec o žádné hodnocení nestál nebo si přál jen slovní komentář bez bodů, což bychom byli ochotni respektovat... ta větička je pochopitelně vytržená z kontextu, týkalo se to pouze fotografií...
<reagovat 
c212h (Občasný) - 1.2.2006 >

Líbí se mi ten výraz v očích.  Neřekla bych, že je nevypovídající, právě naopak. Ta tvář je docela čitelná a dokonce dává prostor pro fantazii. Je škoda, že není jinak nasvícená. Myslím, že by jí to výrazně pomohlo a celkový dojem by mohl být až úžasný. Můj úhel pohledu samozřejmě, já nejsem odborník na fotografie a ráda si tady čtu rady těch, kteří viditelně ví, o čem píší, je to docela poučné...jen názor jak to na mně působí.


Body: 4
<reagovat 
protěž (Občasný) - 1.2.2006 > šlo by z toho vytřískat asi víc.. viz Natasha a c212h
<reagovat 
kato (Občasný) - 1.2.2006 > svetla je dostatek, na tuto fotku to postaci, neco v tom je. technicky to stoji ¨za prd, ale co uz... ze?
Body: 2
<reagovat 
tea (Občasný) - 1.2.2006 >
Body: 5
<reagovat 
onestone (Občasný) - 1.2.2006 >

"...Jsem hadava..."

"...peknej shit..."

"...odseknutej nazor - to radsi zadny..."

"...Tvuj postoj je mi lhostejny..."

"...Tak se nekoukej..."

 

Celkom rozsiahla zbierka konfrontacnych, nevyzretych,  neadekvatnych a protirecivych vyrokov v tak kratkej diskusii. Mozno si sa nechala uniest kritikami ale nie takymto sposobom. Totem je na to aby sme uverejnili svoje diela a vypoculi si nazory ostatnych. Tie ta kritizuju i obhajuju. Treba ich trpezlivo pocuvat a ucit sa z nich. Citim sam na sebe ako sa jeho vplyvom (vplyvom Totemu) meni moje vnimanie fotografie - dufam pozitivnym smerom.

 

Takze (jemne) odporucam: nacuvat a poucit sa z pozitivnych i negativnych nazorov.

Vela zdaru


<reagovat 
 sensi (Občasný) - 1.2.2006 > onestone> to jsi uplně vytrhl z kontextu
je možný, že to tak působí, ale já kritiku umím přijímat bez problémů...jen nemám ráda neopodstatněnou a mimo kritiku, která s obrazem nesouvisí...a také nepřiměřeně spravedlivou...
promiň ale např. 1 bod mě dost urazí, když to tu porovnám s jinými příspěvky..a k tomu ještě strohý názor...
nechci tu vyvolávat nějaký pře...fotku nevyvyšuju v žádnym případě...

<reagovat 
cit-i-zen (Občasný) - 1.2.2006 > jo proč ne, celkem fajn...nehodnotím fotku...spíš tu jeskynní náladu a asi onen stav sám o sobě
Body: 5
<reagovat 
sensi (Občasný) - 31.1.2006 > a co konkrétně ti nic neříká:)
jednička je dost málo:)...to je asi pěknej shit co?..to je ta nejvetší s..... co se tu vyskytla..
nic mi to neříka, to je dost odseknutej názor..to radši žádný
<reagovat 
 zufunny (Občasný) - 1.2.2006 > sensi> Je to velmi sensuelní, aktuální, umělecké, krásné....
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
zufunny (Občasný) - 1.2.2006 >

Jo, a nenech se vyprovokovat. Možná je to zaběhlý způsob komunikace mezi lidmi, ale ticho bývá důstojnější a smysluplnější, tady na Totemu, i jinde...


<reagovat 
suzanne (Občasný) - 1.2.2006 >

Super.


Body: 1
<reagovat 
mary (Občasný) - 31.1.2006 > vím, jak´s to myslela
v podstatě je mi tvůj postoj lhostejný - ve vlastním zájmu bys však měla mít více sebereflexe
<reagovat 
 sensi (Občasný) - 31.1.2006 > mary> tvůj postoj je mi lhostejný....svoje další slova radši potlačim, protože by to nedopadlo dobře....
ale těšim se na nějakou tvoji fotku...hodnotíš snad i fotíš...
<reagovat 
 mary (Občasný) - 1.2.2006 > sensi> Je mi tě trochu líto...

Jdi ven a koukej na život kolem sebe. Pak nebudeš tak hystericky prožívat internet.
<reagovat 
 sensi (Občasný) - 3.2.2006 > mary> za každou cenu mě musíš urážet co?...pak kdo je tu hysterický...:)

já ti zas radim uklidni se a neprožívej to tak...příde mi to od tebe už jako ubohost...tak už se nesnaž mě neustále atackovat, když vůbec nevíš co jsem...

doufám, že tímhle jsme skončili...
<reagovat 
 mary (Občasný) - 3.2.2006 > sensi> vím, co jsi - příliš času online :o)

zdravím
<reagovat 
 sensi (Občasný) - 3.2.2006 > mary> přestaň už s těma tvýma kecičkama..
online:) .... hmmm, to řikáš zrovna ty?...ta která na můj vzkaz vzápětí odpoví?:)....která číhá na mý slova, aby mohla zase napadnout?...

nepokračuj, protože tím mi více a více dokazuješ to, že si hloupá mrcha...

a předem ti pro tvůj další attack vzkazuju, že at si vybereš jakýkoliv urážky, na který nemáš opodstatnění (typu internet:)) tak mě fakt neurazíš..

tak co konec:)?
nebo to snad ani neumíš?
<reagovat 
 mary (Občasný) - 4.2.2006 > sensi> :o) kolikrát se ještě necháš vyprovokovat ?

Je mi tě trochu líto...kdyby tě moje poznámky nehnětly, těžko bys na ně reagovala :o).
<reagovat 
sensi (Občasný) - 4.2.2006 > si kravička, co její bůů nic neznamená...

si pro mně chudinka dne...

boduju tvou osobnost za 1 - nic mi to neříká..


:)Zdar SUPERŽENO!!!
<reagovat 
*Jakub* (Občasný) - 4.2.2006 > oči se mi hrozne libi. tajemny a krasny... neco v tom je, ale netroufam si zatim bodovat...
jinak chapu, ze pri bodovani jednickou, to chce vice vysvetleni, pak si z toho clovek neco vezme... ale chapu, to by stalo mnoho casu online...
<reagovat 
 sensi (Občasný) - 4.2.2006 > *Jakub*> :)..trochu času online, více času z myslí...

jinak díky, jsem ráda, že mě někdo chápe, že tak při malém hodnocení je důležitá neodseklá kritika..
<reagovat 
swedish_nigg (Občasný) - 20.2.2006 >
Body: 1
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 13.5.2006 > tak tohle ne...
<reagovat 
zuu (Občasný) - 2.9.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Vanili (Občasný) - 2.10.2007 > pohodovka!
Body: 4
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 19.1.2008 > ta bez tváře je mrtvá?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter