Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
KANA *1952-2006* z kolekce Dirty Ego
Autor: tea (Občasný) - publikováno 1.2.2006 (12:14:34)

undefined

undefined

undefined

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
dringo (Občasný) - 1.2.2006 > ... se mi to moc líbí ... jak výtvarnou úpravou tak obsahem, obzvlášť ta první fotka (obsahem jakože emocí :)) graficky pak všechny, aby bylo jasno :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
protěž (Občasný) - 1.2.2006 > Zaujalo. Hlavně ta třetí.
<reagovat 
skold (Občasný) - 1.2.2006 > skvělé
Doporučil 
<reagovat 
 skold (Občasný) - 1.2.2006 > annandale> yeah potěšení na mé straně
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 1.2.2006 > tohle neni nic pro me. takovy rekla bych art za kazdou cenu.
prace necista, nedrzi to pro me pohromade...

a taky mi neni jasne, proc jsou ty obrazky smrknuty na tenhle format jen pres parametry zobrazeni.. takze se tahaji velke fajly, aby pak byly neciste srazeny na pulku, samozrejme na ukor "cistoty" grafiky...
<reagovat 
 tea (Občasný) - 1.2.2006 > Mishka> Mishka> Ahoj Mishko, dekuji za nazor. Co je to art? Ja si hraju a ucim se.

Smrskla jsem je az v html. Jestli cistotu zasadne ovlivni to, jestli je smrsknu ve files, to muzu zkusit, dobrej naopad, nicmene me se to zobrazuje velmi podobne jako na mem pocitaci (nepocitam-li barvy, mam jine rozliseni).

Uprimne ani moc nechapu, jakou "cistotu" mas na mysli, asi mi neco unika, nejsem vyucena graficka, ale rada se dovim neco noveho. Za radu dekuji.
<reagovat 
anae (Občasný) - 1.2.2006 > nějaká Makropoulos? :-)
Body: 5
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 1.2.2006 > zajímavé, ale myslím, že k tomu čtvrtému se nehodí do toho fontu tak malá hustota bodů... ta kostrbatost se mi moc nelíbí (nápis 2006)
<reagovat 
jedna holka (Občasný) - 1.2.2006 > No tak to je paráda :-))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Natasha_ (Občasný) - 1.2.2006 > Třetí fotka zajímavá, ale celek nesourodý.
Jako vzpomínka OK.
Body: 3
<reagovat 
sensi (Občasný) - 1.2.2006 > první tři mě zaujaly...ta poslední mi nesedí do celku..ruší ho..má jiný výrazový zjev..
ale na to, že se učíš a hraješ si je to fakt výborný...:)
Body: 4
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 1.2.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
onestone (Občasný) - 2.2.2006 > nechapem pribeh
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter