Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Skončilo to dřív než začalo... z kolekce Životní tragedie
Autor: Isa666 (Občasný) - publikováno 10.2.2006 (01:20:43)
další v kolekci>

Ahoj Jarku,

 

asi se divíš proč ti píšu zrovna teď! Teď, když už jsem se neviděli přibližně půl roku!

Víš já tě měla doopravdy ráda, což se umě neobjevuje každý den. Já si od malinka stavěla chladnou, studenou, vysokou, cihlovou zeď. Před tebou bylo hodně kluků. Po tobě? Žádný! Ale to teď sem plést nebudu! Před tebou jsem se zamilovala do Petra. A on mi velice ublížil. Ale o tom teď také psát nechci. Jenže je fakt od něj se ta zeď dala do pohybu, začala se rozšiřovat, a když jsem poznala tebe, nezmizela, ani nezbourala! Zůstala a bránila se, abych nezažila další zklamání. Bohužel, ani tahle imaginární zeď nestihla zabránit tomu co se stalo! Nedokázala jsem se do tebe nezamilovat!

   Pamatuješ si ještě jak to všechno začalo? Já bohužel ano. Na tebe, na tvou tvář, na tvé hnědě oči, nikdy NEZAPOMENU! Byl deštivý den, ještě si pamatuji, že byla neděle, protože si Verča chtěla zajít do Trafiky koupit gumičky, tehdy jsme se viděli poprvé! Já s Verčou jsme slyšely Biebox, který si dělal Ty. Otočily jsme se a jenom jsme se začaly smát, když na nás zařval tvůj kámoš Pepa. Pamatuješ? Ještě, teď si pamatuji celý ten rozhovor! „Holky, jdete dom?“ zeptal se. „Ne, pro gumičky.“ Tys mlčel. Byli jste od nás asi sedm metrů a Verča vám nerozuměla, šla tedy za vámi a povídala, já jsem si sundala kapuci a rozpustila vlasy pamatuješ? Určitě! Tehdy ses na mě ještě podíval. Hned potom jsi, ale zakřičel: „Tereza, jedině Tereza…“ Verča mě zavolala za vámi a já? Šla! Nikam jsem nespěchala. Nikdy jsem nikam nespěchala, do doby… Domluvili jsme se, že se sejdeme za dvacet minut v tom malém parčíku. S Verčou jsme skočily do Trafiky, která byla zavřená a vydaly jsme se zpátky. Za pár minut jste přišli vy dva. Já jsem si zapálila cigáro, Verča s Pepou mluvili. My dva? Nenápadně jsme se pozorovali! Najednou jsme se oba rozkecali a nějak jsem ti dala svůj řetízek a prstýnek, který sis pověsil na ten řetízek a já ti jej zapnula na krku, protože tobě ho zapnout nešlo. Potom jsem ti dala kytku za ucho, která ti nesmírně slušela! Domluvily jsme se na další den na šestou a ten den přijel Jožko, Verčin kluk, určitě se pamatuješ i na tohle. Ten den si mi dal svůj prstýnek, a to si asi robit neměl. Tím to všechno začalo.

   Pak jsme se nějak nějakou dobu nevídali, buď nepřišel jeden či druhý, a tím jsem byla víc zničená, potom se ke mně dostalo, že mně tvoje holka chce zmlátit. Věděla jsem, že máš holku a sní malého Jarečka a mělo mi to dojít! Jednou to muselo přijít. Po tvém bratrovi jsem ti poslala prstýnek, tvoje holka mi je ukradená, ale došla mi jiná věc! Chovala jsem se jako milenka, která doufá, že se rozejdeš se svoji holkou kvůli mně! Ty jsi byl prý s ní kvůli Jarečkovi, ale kdo ví, jak to je! Potom si mě tolikrát pozdravoval, po mých známých. Pak mi, ale Verča nakukala, že si měl v sobě toulen, když Anetka zase, že ne. Tak nevím co z toho je pravda.

   Jedno vím, vyhýbám se ti a přece se snažím tě potkat, vidět tě, pokecat s tebou. No nic, tohle si nikdy nepřečteš, protože tenhle dopis schovám a nikdy ho už nevytáhnu. Dostala jsem ze sebe bolest, která se ve mně hromadila a nepotřebuji, abys to věděl!

 

Sbohem Jájo

 

Měla jsem tě fakt ráda!!!

 



Poznámky k tomuto příspěvku
KrtiCa (Občasný) - 10.2.2006 >  A proč to máme vědět my?
<reagovat 
 Isa666 (Občasný) - 11.2.2006 > KrtiCa> Proč? Možná jsem to tady dala proto abych lidem dala něco z čeho se můžou poučit. Neříkám, že musí. Je to příběh a já píšu jenom životní příběhy, takže i proto jsem to sem dala. Proto chápeš???
<reagovat 
Lenki (Občasný) - 10.2.2006 >

Stylisticky je tam plno chyb-slova naprosto se nehodící do kontextu, překlepy... Nevím, jak Ty, ale v dopise se většinou píše oslovení "TY" s velkým T, ale je to Tvoje věc...

A obsah? Je to dost osobní, asi by sis to fakt měla schovat někam do šuplíku...


<reagovat 
 Isa666 (Občasný) - 11.2.2006 > Lenki> A to je právě to. je to osoní, životní příběh, který jsem neprožila já. Své příběhy. Myslím tím životní sem radši nikdy nedám. Ale dávám to sem abych lidem něco dala. Například aby si uvědomili dřív, že vztah se zadanými nemusí vždycky vyjít. Proto jsem to neschovala jen tak do šuplíku...A jinak díky zkusím najít ty chyby...Nějak jsem to posobě zapoměla přečíst...
<reagovat 
annandale (Občasný) - 10.2.2006 > nechapu
Body: 1
<reagovat 
 Isa666 (Občasný) - 11.2.2006 > annandale> 

Napiš mi co nechápeš ráda vysvětlím...


<reagovat 
 annandale (Občasný) - 11.2.2006 > Isa666> Iso666,
asi budes jeste hodne mlada, takze prozivas prvni lasky, vymenujes si s chlapci prstynky a pak jeste nekolik dni ci mesicu poblouznene a velmi vyzname prozivas kazdy mikrookamzik ze setkani s tvym vyvolenym.
To je opravdu krasny, uzivej si to..., ale
UPRIME- co se tyka tohoto dila - nema to ani hlavu ani patu a donutila jsem se to docist az na podruhe, a to ted. Potkalas v parku Jaju, dal ti prstynek a pak nic. Skoncilo to driv nez zacalo? Zivotni tragedie?
Snad trocha trizlivejsiho nahledu by neuskodila - ale k tomu se musis dopracovat zivotnimi zkusenostmi.
Jinak aspon- co napises, odlozit, pak se na to podivat znova - jestli to vazne stoji za ztvarneni, zverejneni, atd... Taky je dobry cist (ne ovsem pouze Totem) a zvysit tak naroky na sve psani.
<reagovat 
 Isa666 (Občasný) - 12.2.2006 > annandale> Už jsem tady řekla, píšu životní příběhy, ale ne svoje. Je fakt dost tam toho chybí aby to mohlo jít do životních tragedií...Chybí tam toho opravdu strašně moc. Protože sestřenka, která mi to vyprávěla doopravdy řekla mnohem víc věcí. A čtu víc než je potřeba. A ne pouze Totem! Jinak tohle jesem sice napsala a hned sem nehodila jestli myslíš tohle. To doopravdy ne. Měsíc mi to leželo na stole a stále jsem to měnila. Možná jsem měla nechat první verzi kde bylo vypsáno všechno. Jenže bylo to na pět stránek. Což se mi nechtělo přepisovat a tak jsem se prostě rozhodla zkrátit její příběh. Ale asi jsem ho zase zkrátila moc...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 (2) 3 4 5 6
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter