Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Blondýna a její výkon
Autor: patlaska (Občasný) - publikováno 2.2.2006 (08:27:29)

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
surma (Občasný) - 2.2.2006 > proc to nedomaluješ? mám si myslet že až se... tak nekreslíš dál...
Body: 1
<reagovat 
protěž (Občasný) - 2.2.2006 > Efektní. Poprvé hodně zajímavé.. ale trochu se to přejí. Nevidím nějaké hlubší souvislost.. samoúčelné (?)..  Ale ten nedomalový styl mi přijde zajímavý.
<reagovat 
k3s (Občasný) - 2.2.2006 > tak ja neviem čo povedať... toto je chorobnosť, tlak na všetky zmysly.. ma to zahnalo do kúta, ale neviem čo ďalej...
<reagovat 
 čtenář agnus - 2.2.2006 > kesiak> to na tebe fakt tolik pusobi?? neverim...
<reagovat 
 k3s (Občasný) - 2.2.2006 > čtenář> no veruže pôsobí, ale pocity sú zmiešané
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 2.2.2006 >

To jeji nadro to trochu schazuje...

Ac kresebne hodne dobre, vidis sama nedostatek bodu...jestli to nebude prilis sokantnimi nazvy...je to tedy pro mne na 5 bodu, ale to spojeni tvych kreseb s tvymi nazvy, ktere mi osobne k sobe prilis nepasuji, vlastne az na tento, ten sedi, jenze to pak vidim porno, bez niceho dalsiho /to co si tu muzu vybavit je xxx film...zatimco ten prvni by ve spojeni s jinym nazvem mohl byt o spoute veci...


Body: 5
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 5.2.2006 > dost působivé
<reagovat 
čtenář jafa - 28.2.2006 > No, nevím, mně všechny ty obrázky přijdou jako všechno jiné než porno ... spíš trauma než porno. Názvy se mi líbí, protože mi připafaj sarkastický. Myslim, že máš velkej talent.
Vzpomněla jsem si, co se někdy učí na terapii: sex je v některejch podobách nesnesitelnej, ale v každým případě je větší a silnější než láska.
<reagovat 
Čtenář - 5.9.2006 > poslední koment ..souhlas..toto JE umění..pornografii má kdekdo z vás naštosovanou na HDD a schovanou před ostatníma ..ale tato slečna vystavuje umění řek bych v nejsyrovější podobě..komenty typu "ňadro to shazuje a nedokreslený..atd." sou v tomto případě uplně mimo..
<reagovat 
 čtenář patlaska - 1.10.2006 > čtenář> cus muzu kdo si?patlaska
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter