Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Hypnotická regrese
Autor: romann (Občasný) - publikováno 2.2.2006 (13:42:24)

Kdysi jsem prováděl hypnotickou psychoterapii dívky a jejího partnera. Po zhypnotizování jsem sugescemi vyzval jejich nadvědomí, aby vytvořilo léčivý proces. Přitom jsem si uvědomil, že jsem ponořen asi čtvrtinou vědomí do intuice, takže dokážu vidět do jejich stavu a účelně je vést. Bylo zajímavé pozorovat, jak vyprávění jednoho o pohnuté, několik tisíciletí staré minulosti ovlivnilo druhého, takže prožíval stejné děje i s výrazným emočním doprovodem. Objevily se i ní silné psychosomatické bolesti ledvin, které symbolizovaly řešený problém soužití, až se svíjela po zemi.

Oba prožívali opakované problémy mnoha životů v čele ostrovní civilizace. Nedokázal jí jako náčelník kmene projevit lásku, protože ji neměl, ale ani ona ne. Byli si dokonalým zrcadlem. Uměl projevit jen svou dobrou vůli. Tu však přijímala jako nátlak. Nemohla ji odmítnout přímo, tak si vybíjela vztek na poddaných. Později  se přidávala do magických spolků a končila temnými praktikami obětování lidí mezi šlechtici středověké Francie. Při rituálních popravách vybíjela agresi a prožívala sexuální orgasmy. Svému manželu škodila alespoň v politice, s úspěchem se pokoušela vyvolat války, aby ho zničily. Za to ji popravil mečem, nebo jinak odstranil.

V období mezi životy se však měli velmi rádi, v duchovním světě doslova splývali, ale v dalším životě se problémy opakovaly a objevily se i v tomto. Kameny naší duše nás dostanou až do údolí, ze kterého už nejde uniknout a jsme donuceni je konečně prozkoumat.

Dívka však odmítla další regrese, protože by ji příliš rozrušily. Je to jako předčasně ukončit návštěvu zubního lékaře.  Přestože oba mluvili o nutnosti nápravy, libují si ve svých zlozvycích a berou je jako svůj styl. Je pro ně nepřijatelně bolestné si uvědomit, že k nim došlo jejich chybou. Opět chtějí jeden druhého stáhnout do staré hry. Snahu o nápravu nevědomě berou  jako útok. I v tomto životě mezi nimi dojde k boji o moc. Je možné je na to upozornit, aby škody byly co nejmenší.



Poznámky k tomuto příspěvku
cit-i-zen (Občasný) - 2.2.2006 > člověče...koukám že ty budeš taky patřit k těm hochštaplerům...mystiky
<reagovat 
romann (Občasný) - 3.2.2006 > tenhle článek o mystice vůbec není, ale o psychoterapii
<reagovat 
 cit-i-zen (Občasný) - 3.2.2006 > romann> však taky nemluvím o článku, že
<reagovat 
romann (Občasný) - 3.2.2006 > mystika nikdy nebyla a nebude prováděná masově. Není se ale čemu divit... Boří ego. Zato pronásledování, to ano.
<reagovat 
romann (Občasný) - 6.2.2006 > bylo to v roce 99, dávno se mi ztratili z dohledu
<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 4.2.2006 > Destruktivní ženské božstvo a konstruktivní muž, neblahé dědictví naší minulosti. Věčný rušitel klidu našich domácností. Dokatujou se ti dva aj v tomhle životě, nebo se ti podařilo jim pomoct ??
Doporučil 
<reagovat 
 Miloš... (Občasný) - 6.2.2006 > jiri-jirik> Pokud vím, tak se dohromady poté už nedali, což je asi pro oba lepší... Taky jsem ho pár let neviděl, ale podobný problém má na vice "frontách", ale jeho dosavadní partnerka mu byla spíše oddána s úctou k jeho velikosti, ze které si zároveň dělala trochu srandu a poznala jak využít jeho tužby po lásce. Tak nevím?-) Životní příběhy jsou na celý život a ty karmické mnohdy na celý aeón.-)
<reagovat 
HighlySensitiveWolf (Občasný) - 28.3.2006 > nic osobne, ale mne to pripadaju hluposti, aj ked mam k danym veciam velmi kladny vztah
<reagovat 
romann (Občasný) - 30.3.2006 > Hlouposti? Ona to tedy tak nebrala, ani já. Zkus to sám :-) Naše minulost bývá i naší budoucností...
<reagovat 
Aenica (Občasný) - 28.7.2008 > Připomíná mi to jako úsek z Detzlerova Osvobození duše :) Alespoň mám ujištění, že i počítač může mít svůj světlý účel, když se tak dívám na tvůj článek. Inu, z vlastní zkušenosti dodám, že podobně nakydáno máme každý - více či méně. Jsem ráda, že už pominula doba, kdy jsem musela také podstupovat onen proces odkydávání, teď už beru vidle sama na druhé :) Ale je dobře, že píšeš o těchto věcech, protože je nutné je neustále připomínat a jak se dívám na tvé další články, bude to nejspíš stejně podobné počtení. Takže to mám chápat tak, že jsi sám terapeutem?

No, dala bych známku, jenže jsem na totemu už velmi dlouho nebyla a už si ani nepamatuji, jaký je zde systém hodnocení, ale někomu jako jsi ty na tom nejspíš záležet nebude :)
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 21.12.2011 >

"

 

."


Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter