Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Vtipy
 > Vtipy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Strýček BOB
Autor: Dusan (Občasný,Správce) - publikováno 27.9.2001 (09:41:04)

"Tak děti, pověděli jsme si, co je to morální poučení a do zítřka si nějaký takový příběh s morálním poučením připravíte za domácí úkol."


Druhý den ve škole:
"Tak, Janičko, pověz nám svůj příběh s morálním poučením."
"My máme doma farmu a hodně slepic, které snášejí vajíčka. Jednou jsme naložili všechny vajíčka do velikého koše a jeli jsme je prodat na trh. Když jsme jeli přes přejezd, auto nadskočilo a všechny vajíčka se nám rozbili. A morální poučení je, že nemáme mít všechny vajíčka v jednom koši."


"To je pěkný příběh. A co ty, Haničko?"
"My máme taky farmu, ale prodáváme kuřata. Měli jsme strašně moc vajíček a těšili jsme se, kolik kuřátek se nám vylíhne, ale vylíhlo se jich jen devět. A morální poučení je, že nemáme počítat kuřata, dokud se nevylíhnou."


"To je taky pěkný příběh, Haničko. A co si připravil Pepíček?"
"Můj strýček Bob dělal pilota ve Vietnamu. Jednou ho trefili, tak strýček Bob vyskočil padákem a měl sebou jenom flašku whisky, mačetu a kulomet. Ještě ve vzduchu vypil všechnu whisky a dopadl přímo mezi sto nepřátelských Vietnamců! Kulometem jich sedmdesát postřílel, než mu došly náboje. Potom jich mačetou sto padesát rozsekal, než se mu mačeta ztupila a zlomila. A  potom jich holýma rukama dvě stovky uškrtil a roztrhal a potom utekl zpátky domů."
"No Pepíčku! A jaké je v tom morální poučení?"
"Neser strýčka Boba, když se ožere!! " :))



Poznámky k tomuto příspěvku
anonym1 (Občasný) - 27.9.2001 > :)))))))))))))))).
Body: 5
<reagovat 
pisisvor (Občasný,Redaktor) - 1.10.2001 > Jo, tak tohle ponaučení si budu pamatovat, strýčku Bobe :))))
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 8.10.2001 > :)))
Body: 5
<reagovat 
Chareas (Občasný) - 16.11.2001 > Tak trochu mám pocit, že se milý strýček Bob nedávno vtělil do mého otce. Avšak s tím rozdílem, že nebyl opilý.. :(
Ale je to pěkné.. Alespoň už vím, proč se straním podnapilých osob :)))
Body: 5
<reagovat 
matta (Občasný) - 8.6.2002 > Hezký! Tak mě napadá viděl si Rebely?Mě se líbí Bob, a hlavo moudrá zlob se zlob!
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Správce)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter