Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kateřina Rudčenková, Tereza Riedlbauchová a autorské čtení Totemu 20. 2. 2006
Autor: drfaust info (Občasný) - publikováno 13.2.2006 (17:29:46)

 

 

 

Byli bychom potěšeni, kdyby se nám zájemci o  aktivní účast na čtení přihlásili  buď na
drfaust@totem.cz anebo na redakce@totem.cz, tamtéž můžete směřovat i jakékoli
vaše dotazy.

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
cit-i-zen (Občasný) - 13.2.2006 > Hm. Hosté jsou ještě zářivější než minulé čtení!
<reagovat 
Čtenář - 13.2.2006 > Rudčenkovou už opíchal celý Weles i s Ludwigem
<reagovat 
 drfaust (Občasný) - 14.2.2006 > čtenář> a já si myslel, že jsme ji pozvali kvůli tomu, aby nám něco přečetla; napadla by taková věc odvážného anonyma?
<reagovat 
Lyryk (Občasný) - 14.2.2006 > rád zas něco přečtu
<reagovat 
Jonáš (Občasný) - 14.2.2006 > Sakra, zas budu mimo Prahu..!
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 14.2.2006 > ok, budeme s tebou počítat
<reagovat 
opožděné zrcadlo (Občasný) - 17.2.2006 > na ja. dobře to děláte chlapci.
<reagovat 
Jonáš (Občasný) - 21.2.2006 >

Jaký to bylo?


<reagovat 
Kostka (Občasný) - 21.2.2006 > Mně to přišlo hezký, nechat si veřejně servírovat přímo autorskými hlasy je pro mě nezvyklý zážitek. Akorát mi z principu nesedne formát básnického klání, a obzvlášť pokud jsou čtyři ceny na pět účastníků, takže jsou "vítězové" v přesilovce a jediný "poražený" aby se zmítal v úzkostech.
<reagovat 
čtenář hlemejžd - 22.2.2006 > četl jsem obě takydámy-jejich poezie je plná píčovin a hloupých přívratů,kdybych si mohl vybrat mezi návštěvou bordelu v příhraničí ve čtvrté cenové skupině a touto hakcí,určitě bych ji dal přednost-Jsou to baby naprosto bez talentu a invence doporučuji na akci vůbec nechodit a ignorovat blbost pořadatelů.
<reagovat 
čtenář drfaust - 23.2.2006 > Jsem teda zrovna nepřihlášený... No s těma cenama je to těžký, dostali jsme je od té MF a byly to ty poslední, co byly... takže víc jich nebylo. Nemáme holt tolik knížek. Ona to není soutež. Prostě někdy na někoho zbyde a na někoho ne. Že by se ovšem neodměněný autor svjel v křeči, či co, to bych opravdu neřekl. / Ono to právě není klání. To určitě ne. Je to čtení a knížky jsou jako pozornost od posluchačů, že je to bavilo... klání/soutěž ap. to by muselo mít jinej formát... porotu atd. Na druhou stranu by vůbec nebylo dobré odměňovat všechny... jakejsi motivační prvek musí bejt všude. Taky nikdy moc dopředu nevím, kolik lidí příjde. My se snažíme bejt demokratický. To je prostě otázka volby. ...a děkujem za návštěvu. Příště to opět bude s muzikou. Lu.
<reagovat 
Kostka (Občasný) - 23.2.2006 > Drfaust: samozřejmě souhlasím, řeči o svíjení či zmítání jsem nevedl na základě pozorování! :-)
Chápu, že to nemá být klání a chápu i možnosti, které jste měli. Na druhou stranu žánr je buď v zásadě soutěžní nebo v zásadě nesoutěžní. Pokud nejsou odměněni všichni, nemůže být o nesoutěžnosti řeč (sám mluvíš o motivačním prvku, i když já bych určitě motivaci účastníků nepřipisoval cenám) a nic mezi oběma žánry není. Ale nemusíme to rozmazávat, akce to byla dobrá a všichni pořadatelé mají mou úctu.

hlemejžď: jak vyplývá z výše uvedeného, rád jsem dal přednost této akci.
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 24.2.2006 > příště to bude opět s muzikou, přijď zase. prozatím to vypadá, že to bude 20.3., o hostu(ech) ještě není rozhodnuto.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter