Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pečeť v zrnku prachu
Autor: oliviechanel (Občasný) - publikováno 16.2.2006 (08:10:16)

 

 

 

Nejsou  obyčejná slova

hledat musíš stále

dospělí vidí

mnohem později

        dětství

jsou prokázána mrtvá místa

potažmo všech

toliko   otčinou    

        doprovázeni

pod nohama

čas

          budoucí

pečeť v zrnku prachu

     jež zkamení

v krajině srdeční

 



Poznámky k tomuto příspěvku
KrtiCa (Občasný) - 16.2.2006 >  Jsou prokázána mrtvá místa, naštěstí! I tak pečetí značení jsme, snad bude to pro štěstí. Snad... A hledat neustále.
Body: 5
<reagovat 
Barča (Občasný) - 16.2.2006 > Hloubavé, výstižné ... trochu nostalgické ....
Body: 5
<reagovat 
back (Občasný) - 16.2.2006 > Dost nostalgické, řekl bych, tedy krásně nostalgické......
Body: 5
<reagovat 
oliviechanel (Občasný) - 17.2.2006 > děkuji všem za návštěvu a připomínky
<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 18.2.2006 > ZATÍM?
autor drfaust(věnováno)


Zkamenělá hladina připravila místo pro tvůj podpis,
vkročíš do pečeti sněhu.

V hlavě čas budoucí,
celá minulost pod nohama.

Věříš na její hloubku
jako na otcovské kázání…

na všechna bílá místa,
kterými se prokazovalo

dětství.
Mnohem později

vidíš,
že dospělý

stále musí hledat
slova, která jako by nejsou.


<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 18.2.2006 > víš proč? Tohle je výrazně poskládané z četby jiných děl.
Přečti si poslední báseň drfausta: pečeť, pod nohama minulost, dětství, dospělí (příšerná terminologie), hledání slov apod.
Krajina srdeční je také obšlehlá - teď nevím přesně od koho (od nějakého "klasického" básníka).
Minimum tvé vlastní invence + epigonství. ale to vlastně spolu souvisí.

Body: 1
<reagovat 
 oliviechanel (Občasný) - 18.2.2006 > Opíječ tchýní> Máš výstižný nick až na tu tchýni "Obšlehlá"říkáš.Hmm.Trpíš snad stihomamem?Jsi zakomplexován?Jsi maniodepresivní? Já píši své básně a pokud je zde nějaká podoba s někým,či něčím, je to jen a jen věc náhodná "OPÍJEČI" ! btw: Nevykrádám hrobky Uklidni svou nervovou soustavu.Jsou zde tací, kteří opravdu obšlehli kompletně celé básně skutečných básníků a je s podivem, že jsi to nezaznamenal Ještě jedna poznámka:Neznám žádné básně drfausta,ani jednu.Pokud má někdo patent na určitá slova,je potřeba tato slova zviditělnit v rámečku a napsat pod ně"NEPOUŽÍVAT" CHRÁNĚNO PATENTEM.Jinak se bohužel musíš smířit s tím, že tam či onde najdeš podobná slova či vyjádření.Tak to je a bude.
<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 18.2.2006 > oliviechanel> Vypadá snad moje poznámka, že bych nějak zvlášť trpěl? Já ti napsal, co si o tvém dílku myslím. A v podstatě si to myslím doteď, i když už jsi to trochu přepsal. Jinak, i když si narveš do poznámky čtyři smajlíky, stejně si budu myslet, že s nervovou soustavou na to tom nejsem zdaleka nejhůře. Měj se!
<reagovat 
 oliviechanel (Občasný) - 19.2.2006 > Opíječ tchýní> 

Tak především, na básni není nic upraveného či smazáno, to aby bylo jasné. Já soudím, že opravdu trpíš,ale to je tvůj problém.Díky za ˇbáseň drfausta, ale jeho báseň myslím je jiná.?

Tak už se netrap, nestojí to za to Taky se měj


<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 19.2.2006 > oliviechanel> Fajn.
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 19.2.2006 > Asi to má znít záměrně trochu pateticky, ale přiznávám se bez mučení, že mi to nějäk nesedne.
<reagovat 
 oliviechanel (Občasný) - 19.2.2006 > Naty> A komu sedne smutek cizího člověka, když nám se zrovna vede?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter