Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Virtuální realita Života
Autor: romann (Občasný) - publikováno 2.10.2001 (15:03:48), v časopise 2.10.2001
Problematiku struktury vědomí je možno shrnout do několika bodů:
-Každý člověk má ve vědomí několik částí individuality se shodnými kořenovými archetypy – emoce, myšlení i trochu intuice. Mezi nimi vznikají spory o rozhodování, jež ovlivňují vývoj. Rozšířením obsáhne zasvěcenec více intuice i některá další vyšší Já a to mu určuje kvalitu života.
-V rozšířeném vědomí jsou součásti, které jsou ochotny být spolu, je to tedy vzájemná dohoda ovlivněná vůlí nadvědomí.
-Horní části vedou, učí a pomáhají spodním, které je musí akceptovat a neuzavírat se Jim, i když učení není vždy snadné a nemohou Jim zcela nerozumět.
-Důležitá je nejen hodnota spodní a horní dimenze, ale i vyspělost jednotlivých částí. Pokud je spodek silnější, negativně ovlivňuje kvalitu práce celku.
-Čím je rozsah vědomí větší, tím roste tlak na urychlování vývoje a vznikají větší konflikty i bolesti spodku.
-Každé vědomí má určitý plán či zvyk, která část je častěji u slova. Někdo preferuje starší a silnější části, duchovní lidé by měli naslouchat vyšším.
-Při náhlém rozšíření vědomí, nebo když se Horní náhle přepne např. do neosobnosti či dynamického projevu, dostává střed a spodek šok, než si zvykne na novou situaci.
-Jejich vztahy nemohou být bezproblémové, protože rozdíly jsou příliš veliké a nelze je odstranit. Soužití lidí, bohů a božstev v jednom těle je vždy náročné pro všechny. Vyžaduje ode všech hodně vůle učit se novému, hodně tolerance a energie. Je to podobné nepřetržité výuce ve společném životě dětí s učiteli. Záleží i na charakteru jednotlivých částí a kvalitě vzniklých vztahů, jež se postupem času zlepšují, jak si na sebe zvykají.
-V pozadí rozhodování každé části jsou záměry ještě vyšších dimenzí seřazených za sebou. Každá má tedy svůj prostor, nikoliv zcela svobodnou volbu.
-Nejvyšší části se chtějí stále volně pohybovat ve svých světech. Proto si stvoří agregor, který Je zastane ve vědomí zasvěcence.
-Ani nevědomí není mimo hru, působí skrytě zespodu, shora i ze stran.
-Struktura není stálá, ale mění se, když vyšší dimenze přesunou části individuality z nevědomí do vědomí a po ukončení jejich výuky je opět na čas vystřídají jinými.
-Nadvědomí nejvíce mění skladbu vědomí v meditacích, kde ji rozšiřuje nahoru. V jiných, zcela odlišných meditačních operacích i dolů. Slaběji se mění i mimo meditace v závislosti na možnostech zasvěcence, jeho zatížení a potřeb výuky.
-Pobyt ve vědomí zvyšuje částem přívod energie, takže se mohou více naučit událostmi, myšlenkami i sny.
-Transformují se meditační hudbou a proudy božské energie. Rozdíl je však pouze v intenzitě proudu archetypů a rychlosti změny.
-Do každé části individuality je zasvěcenec ponořen jen do určité míry, zejména do okrajových. Proto přechod do nevědomí je plynulý.
-Výhody rozšířeného vědomí však vysoce převyšují jeho problémy, protože vedení božskými silami zabraňuje chybám a dokonale zabezpečuje zasvěcence. Síly karmy mohou působit přímou výukou, nikoliv tresty.


Poznámky k tomuto příspěvku
romann (Občasný) - 2.10.2001 > Pardon, článek se jmenuje:

Struktura rozšířeného vědomí
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 15.10.2001 > V tom článku jsem Romane nalezl zajímavá místa Tvého pohledu na věc, ale bylo by určitě lepší to napsat trochu "lidštějším jazykem", občas jsem se dost ztrácel...
<reagovat 
romann (Občasný) - 18.10.2001 > to je jako programování. Dej učebnici tomu, kdo to nikdy nedělal a také se v ní nevyzná, chce to praxi, praxi a zase...
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 18.10.2001 > V tom bych s Tebou ale Romanne rozhodně nesouhlasil, každá učebnice lze myslím napsat tak, že se v ní druhý dokáže orientovat. Neříkám, že všemu musí rozumět, ale orientovat se v ní může. Jde tu o jakousi koncepci textu, myšlenka jde od někud někam, je tu nějaký úvod a závěr, vše je v jistém sledu za sebou utříbené....
<reagovat 
romann (Občasný) - 19.10.2001 > už to píšu 8 let, denně, přepisuji, ale asi to lip neumim. Bez praxe se to stejně pochopit nedá, ani náznakem...
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 19.10.2001 > Ale tak jsem to Romanne ku Tobě nemyslel, šlo o myšlenku nad obecnem...dík za články:-)
<reagovat 
Martina (Občasný) - 14.2.2002 > Vím o tom - vše zapadá.
...ano, tohle se dá dost těžko napsat, myslím, že slova někdy trošku selhávají, alespoň to je moje vlastní zkušenost.
<reagovat 
romann (Občasný) - 15.2.2002 > přátele pracujte, právě jsem v potu tváře po 12342té upgradoval své životní veledílo na mystika.mysteria.cz Kdo má zájem, přečte ho a pak se může přihlásit, naučíme ho chann a jak se vstupuje do mystiky ale jít musí sám, nikoho nevedeme, jsme jako v pilotní škole...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter