Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Thank You Mr.Furghum
Autor: pan kuna (Občasný) - publikováno 17.2.2006 (20:37:34)

Slova-dokáží člověka úplně pohltit.

Nevnímá nic, než jen je.

Slova-dokážou člověka za nos vodit.

Proč to tak je?

Proč ty si, Autore s city mými hraješ?

Proč srdce mé tys přeměnil v loutku?

Já mít tři přání…chci být v tvé knize.

Na chvíli-hodinku….nebo na minutku…

 

Příběhy tvé, Fulghume srdce mé hřejí.

Ty vždycky víš, co čtenáři chtějí.

Já mám dvě přání…chci potkat tvé hrdiny!

Hledat je v reálu? To celé hodiny!!!

 

Fulghume.Roberte. Ty jsi má modla.

Roberte. Fulghume. Přijď někdy k nám.

Fulghume.Roberte. Mě chybí slova.

Roberte. Fulghume. Mám jedno přání…

Fulghume.Roberte.Piš prosím dál.


Poznámky k tomuto příspěvku
back (Občasný) - 17.2.2006 > Je to vyznání, dle mého názoru poněkud naivní. Poslední odstavec ve stylu Harikrišna..
<reagovat 
 pan kuna (Občasný) - 17.2.2006 > back> Harekršny...religionistiku delam...tak je mozny, ze tam neco z toho je...:)
<reagovat 
Čtenář - 18.2.2006 > pane Kuno, jako fór by to bylo skvělé, jestli to myslíš vážně, je to ještě mnohem lepší :D


<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 17.2.2006 > Otřesné.Jak z psychiatrické léčebny - naprosto nepřiměřená reakce na zážitek z četby. Odpuzuje to.
Body: 1
<reagovat 
 pan kuna (Občasný) - 18.2.2006 > Opíječ tchýní> Az tak jo??? :) mazec...tebe nikdy nic nepohltilo??? nikdy si nebrecel u filmu tak???
<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 18.2.2006 > pan kuna> Jo, ale pak jsem to nešel ještě vybrečet někomu jinýmu na rameno a ještě navíc tímhle způsobem. A nebo jsem to udělal, ale pak se styděl.
<reagovat 
 pan kuna (Občasný) - 19.2.2006 > Opíječ tchýní> v tom pripade te lituju...nemyslim si, ze ses mel za co stydet...
<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 19.2.2006 > pan kuna> talže myslíš, že sem tenkrát udělal dobře, jo? Teď si nejstem jistej.
<reagovat 
 pan kuna (Občasný) - 19.2.2006 > Opíječ tchýní> kdyz se mi chce brecet tak brecim, kdyz se chci smat tak se smeju, proc se za to stydet??? tys napsal, ze ti bylo trapne a to je to co nechapu. Jsem otevrenej clovek...co si myslim, to reknu a nepretvaruju se ani v citech... chapes, ne???
<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 19.2.2006 > pan kuna> Zkus to víc rozebrat, takhle je to na mě těžko uchopitelný - ale ber to trochu s rezervou, co píšu. nevím zas, jestli to tvoje dílo, pod nímž vedem diskuzi, nás nedostalo někam jinam. Nemůžu ti říct: piš. Ale to ostatní - já říkávám- co se dá dělat. dejme to osudu? co myslíš? nemusíš odpovídat, jen to tak zkus chytnout.A nezapomínej, že sem ti dal jedničku.
<reagovat 
 pan kuna (Občasný) - 19.2.2006 > Opíječ tchýní> tak takhle: chapu to tak, ze si myslis, ze kdyz nekdo vyjadri svy pocity u cetby, u televize nebo tak je projev jeho slabosti, nebo lability atd. Ja toberu spis jako mistrovstvi autora...a se mnou si Fulghum dokaze hrat velmi pekne, proto ho obdivuju a o tom je tahlo dilko. Zes mi dal jednicku nezapominam...snazim se te chapat a zaroven ti ukazat moje mysleni...
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 22.2.2006 >

Aniž bych se chtěla dotknout tvých citů k autorovi, nemohu napsat nic jiného, než že jako báseň to považuji za velmi špatné.


<reagovat 
 pan kuna (Občasný) - 23.2.2006 > Naty> chapu a diky za nazor...ted kdyz na ni koukam s odstupem...no neni to zrovna vono!!! :)))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter