Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Hromobleskosvod
Autor: ddeisy (Občasný) - publikováno 4.10.2001 (13:32:55)

Bez síly,

vyčerpána,

vysáta „těmi“ druhými.

 

Vstřebávám,

načpívám odporností.

 

Proudí mnou,

cirkuluje,

stravuje zevnitř,

otravuje srdce.

 

Letmé pohlazení,

vteřina v objetí,

chvilka uklidnění,

okamžik rozhřešení.

 

Jsem silná,

ozdravená.

 

Plna síly

odcházím znovu vstřebávat

svět..



Poznámky k tomuto příspěvku
DeadKennedys (Občasný) - 4.10.2001 > Perfektní.
Body: 5
<reagovat 
 ddeisy (Občasný) - 5.10.2001 > DeadKennedys> Opět vzata na milost? :o))
Děkuji.
<reagovat 
Ilona (Občasný) - 4.10.2001 > Tak tohle vyjíždím, pro kámošku, protože je to o ní. Malá altruistka, která stahuje bolesti všech do sebe a občas, než se zase nadýchne, upadne na držku pod tou tíží. Najde se v tom, proto se mi to líbí.
Body: 5
<reagovat 
 ddeisy (Občasný) - 5.10.2001 > Ilona> Tak to máš kámošku, s kterou máme cosi společné. Jak s bojuje s držkopády?
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 5.10.2001 > ddeisy:Ale jenom na chvíli :o))
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 7.10.2001 > odcházím znovu vstřebávat svět... jo jo je to moc pěkný
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 17.10.2001 > Na mne moc depresivní Ddeisy...
Body: 1
<reagovat 
 ddeisy (Občasný) - 17.10.2001 > Martin> A copak je na tom depresivního Martine, buď konkrétnější!
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 17.10.2001 > Já vím, že je to Ddeisy jen subjektivní pohled, ale tak na mne ta básnička jako celek působí. Nic nemám proti melancholickým básním, ale mám rád, když se v nich objeví třeba střípek krásna z přírody nebo tak něco, pak se z té melancholie stane romantika...víš, třeba příkladem může být Máj od Máchy....teď nevím, zda jsem se vyjádřil srozumitelně...?
<reagovat 
 ddeisy (Občasný) - 18.10.2001 > Martin> Srozumitelně to jistě, ovšem nerozumím tomu.Mám dojem, že pasáž, která je o načerpání síly je sama o sobě natolik romantická, lyrická, že okořeňovat ji přírodou nebo čímkoliv jiným by bylo zbytečné...Není to ani nelancholická záležitost...Já si myslím, že je to naopak velmi optimistická záležitost, vyčerpání vzepjetí vyčerpání vzepjetí...ani nevim proč to tak obhajuju :)))
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 18.10.2001 > Někdy jsem morous, tak to víš, ten můj pohled ber Ddaisy s nadhledem:))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter