Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Sen který mě tíží
Autor: goldene (Občasný) - publikováno 28.2.2006 (19:41:32)
Ocitla jsem se v temné,tmavé,špinavé místnosti dalo by se říc, podobné starému sklepu.Všude po zemi byly rozházenny staré výtisky novin,po celém těle se mě zmocnil nepopsatelný pocit samoty a strachu můj studený pot stékal pomalu a pomalu po tváři..nevěděla jsem co mám dělat, proč k čemu tu jsem?náhle jsem uviděla malou,bezmocnou pravděpodobně devítiletou holčičku, která seděla sama v koutě.Šla jsem k ní,položila jsem ji svou spocenou dlaň na rameno, holčička rychle cukla a odhrhula mou ruku pryč. Zhlédla na ně nenávistný pohled jako by znamenal ,,táhni,zmiz nech mě být" nechápavě jsem ji pozorovala jak když pastíš pozorje svoje ovečky.Najednou vstala začala panikařit,křičet jak o život ja jsem se na ní vrhla přitiskla jsem svoji dlaň na jeji tenká ústa abych ji ztišila,začala ještě více panikařit a ze všech sil mi poranila svými ostrými nechty tvář.Ucítila jsem stíplavou bolest,tep mého srdce se zrychlil, nesnesla jsem už ten křik,tlačila jsem ji do vedlejší místnosti s bílími dveřmi,devčátko se bránilo ještě více a více až ji zbělel obličej strachem a ja jsem ji bezcitlě tlačila násilým do místnosti...a podařilo se, jako tělo bez duše sem se pomalu posadila na studenou,špinavou podlahu, bylo mi hrozně úzko měla pocit že nikdy nebudu štastná,výčitky že jsem ji ublížila a uprostřed místnosti jsem plakala... nejhorší na tom snu bylo že ta malá dívenka byla moje malá sestřička druhý den po tomto snu jsem ji nechtěně loktem praštila do úst a začala ji tést krev...a to že sny nic neznamenají....


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář jafa - 9.3.2006 > neznamená to, že Ti v něčem pije krev, i když zároveň ji máš ráda?
sny mě zajímají a tenhle zajímavej je

<reagovat 
 goldene (Občasný) - 11.3.2006 > čtenář> diky je to jen sen ja bych ji to v životě tak neublížila
<reagovat 
Lenki (Občasný) - 12.3.2006 > Několik hrubek, některé podivné vazby. Sen celkem zajímavý...
Body: 3
<reagovat 
 goldene (Občasný) - 12.3.2006 > Lenki> ja vím ten sem sem psala hned na nečisto:o)) no prostě ja a čestina nic moc
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter