Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Matka Tereza
Autor: ddeisy (Občasný) - publikováno 1.3.2006 (16:22:21)
Převalovala jsem se v posteli, unavená stresem posledních dní a nemohla jsem spát, protože mi z hlavy nešla vymazat informace o bloňdatém frackovi. Jaká drzost, vykřikovalo cosi ve mě, jaká drzost, že si blondýna, která umí jen vymetat večírky, nakupovat, měnit snoubence jako ponožky, natáčet domácí porno a telefonovat, dovolí příjmout roli světice!!! Ano je to především nehorázný vtip ze strany pana režiséra Radžívnáthiho, který se rozplývá, že Paris odmítla pózování pro Playboy a tudíž je pro roli jako stvořená! Fuj! Nemysli na to říkám si, spi. Ale nejde to. Rozjíždí se ve mě vlna protestu proti vykalkulovanému komerčnímu úspěchu, je totiž jisté, že spousta unuděných flegmatiků se zajde do kina juknout, jak ta zhýčkaná holka zvládne zahrát největší ženu 20. století! Fajn, doufám, že jí udělají hrb, nanesou tuny maeupu, místo hladké pleti bude mít miliardu vrásek soucitu, které v obličeji měla vepsaný Matka Tereza! Ne, prostě tohle ne! Bouřím se. Křičím a ve vzteku mi unikají slova, která jsou zřejmě zbytečná. Hlavním poselstvím by měl být bojkot. Ať si někdo utrácí prachy za zhovadilost, ať si dovolí šlapat po svátosti. Ono se mu to vrátí. Prázdnými kinosály! Protože soudný člověk si tohle prostě nedá! Styď se, Paris Hilton! Styď se a buď rudá až za ušima, jesti si skutečně dovolíš hrát si na Matku Terezu!!!!


Poznámky k tomuto příspěvku
Max Bubakoff (Občasný) - 1.3.2006 > teda, že si ten fracek dovolí i telefonovat to mě teda šokovalo....připojuji se k bojkotu...;)
<reagovat 
Čtenář - 1.3.2006 > Ty se styď! A ty by jsi mohla hrát Matku Terezu? Přečti si svůj článek a zjistíš, že Matku Terezu, nemůžeš hrát ani ty!!!Jsi taky fracek, jenom je zde rozdíl, ty nejsi tak bohatá(zřejmě, jako Paris), ale jsi zlá a nepřejícná a budeš plná vrásek, jak měla Matka Tereza, ale ona je měla z bolesti světa, na rozdíl od tebe.Ty se topíš ve zlobě a závisti a nemůžeš spát."Přej a bude ti přáno, dej a bude ti dáno" toho se drž a budeš spávat..
<reagovat 
tři_černí_mravenci (Občasný) - 1.3.2006 > no...a nejde hlavně o to, jestli je dobrá herečka a typově se na tu roli hodí? co je sakra komu do toho, jestli chodí na večírky nebo sedí doma a vyšívá? dyť je to jenom film...
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 1.3.2006 > no já budu každopádně sedět v první řadě!!!! (rw: pytlíky na blití s sebou)
<reagovat 
Hrdý (Občasný) - 1.3.2006 > Jako malý jsem si hrál na Supermana, kaju se, kaju.
<reagovat 
Anonymak (Občasný) - 1.3.2006 > tak se buř, když myslíš, že ti to pomůže...kdybysme měli odsoudit každý film, do jehož hlavní role byl obsaszen nepovolaný herec, polovina filmů by nikdy nevzinkla;
nechci se do tebe nějak extra navážet, ale mám takovej pocit, jako kdybys jí malinko závdiěla a snad i žárlila.
btw - paris hilton nesnáším.
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 2.3.2006 >

Matky Terezy si sice hluboce vážím, přesto mi nepřijde reálný, že by se nějaká soudná žena z lidu svíjela po nocích, vystresovaná z toho, kdo ji bude hrát ve filmu...


Body: 1
<reagovat 
Balcarka (Občasný) - 2.3.2006 > ty vole, ty máš starosti
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 2.3.2006 >

MT, vrasky-nevrasky, mela v obliceji a ocich cosi velmi mileho.

PH tam mileho nema nic a uz jen proto stranky, kde se objevuje, bojkotuju


Doporučil 
<reagovat 
čtenář kuber - 14.4.2006 > no nenim, podle mě je to fáma. Chtěl bych vidět, kdo by se postavil za takovej film.Já bych se studem propad
<reagovat 
kris (Občasný) - 27.5.2006 >
Body: 1
<reagovat 
prelda (Občasný) - 25.10.2006 >

Paris Hilton hodně nesnášim, podle mě je to obrovskej, rozmazlenej fracek, ale jestli tu Matku Terezu dokáže dobře zahrát, tak proč ne.

 

Ale že bych kvůli tomu nemohla usnout.....


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter