Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce POKROKOVÝ SVĚTONÁZOR z kolekce SMRT CENZUŘE!
Autor: Uch IL-62 (Občasný) - publikováno 11.10.2001 (00:32:52)
další ve sbírce>
POKROKOVÝ SVĚTOVÝ NÁZOR
***********************

ZPRAVA DOLEVA.
Z LEVA ZAS DOPRAVA
NIKDE ŽÁDNÁ NÁPRAVA.
OBÉ JE HNISU STEJNÝ VŘED
JÁ TRČIM UPROSTŘED.
V BLÁTĚ PO KOTNÍKY VE SLIZU
V LOUŽI PO KOLENA V BAHNĚ
KOLEM Z ŘITI ŽITÍ
HORKÝ VZDUCH FIČÍ TU
SVATÉ NADŠENÍ VŠAK ŽÁDNÉ.



Poznámky k tomuto příspěvku
3022 (Občasný) - 11.10.2001 > Inu ,nevím nakolik vážně nevážně to bylo míněno ,každopádně mám-li se vyjádřit k "politické myšlence" ,musím říct ,že nejde o nic jiného než nekonstruktivní kritiku.

Že současná politicko-sociální situace není ideální ,ví každý ,ale ví někdo jak to zlepšit?

Jinak co se týče "nevážného dojmu" ,začátek se mi zdál nadějný ,ale myslím ,že dál to bohužel není nic moc. Nic ve zlým...
Body: 3
<reagovat 
Uch IL-62 (Občasný) - 11.10.2001 > No každej má holt jinej "světonázor" mě přišel ten start banální ale od "kotníků ve slizu" už to pak graduje, jak začíná fičet...
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 11.10.2001 > Jo po úvodu to trochu upadá.Ale jinak si myslím,že i nekonstruktivní kritika může být prospěšná.
<reagovat 
 3022 (Občasný) - 11.10.2001 > DeadKennedys> Souhlasím ,může ,ovšem jen za předpokladu pokud jako první poukazuje na cosi nesprávného. Když blbovy každej na potkání říká ,že je blb ,nic mu to už nepřináší ,maximálně ho to jen demoralizuje...
<reagovat 
Uch IL-62 (Občasný) - 11.10.2001 > Já myslím, že v úvodu tento epos poukazuje na cosi nesprávného, ale rozhodně si nemyslím, že by nějaká kritika mohla blba demoralizovat, ten zustane čilej za všech okolností...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 (5) 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter