Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 15.6.
Vít
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pankrácké blues
Autor: back (Občasný) - publikováno 3.3.2006 (14:00:39)


šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 6.3.2006 > Já to beru podobně (a naprosto rozumím tomu, co píšeš)...právě...ale nerad bych svůj názor, který se zakládá povětšinou na mém osobním krasohledu, prezentoval jako fakt...protože je to můj dojem, můj pohled, moje vnímání poezie. To, že ve mne dílo nevzbudí žádný pocit, nemusí být problém autora. A věděl jsem, že se právě k tomu dostaneme...takto se totiž básně hodnotit nedají...to není kritérium pro určení její kvality. Ano, v našem (mém) připadě se dá psát líbí, nelíbí, ale známkování mi kolikrát vypovídá více o autorovi známky, než o mém textu. Stejně tak, jako jsi mi Ty jednou napsal pod miniaturu, že to není poezie. To tvrzení je hodně odvážné...každý poezii vnímá jinak...a každý má její hranice někde jinde. To člověk poznává například v případě, kdy se ho někdo zeptá, cože je to pro něj vlastně ta poezie...já v takovém případě povětšinou plácám různé bláboly, ale nic konkrétního, obejmutelného říci nedovedu.

V dobrém :o)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli šedé
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter