Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zanechané z kolekce Nebeské krajiny, pozemské vidiny
Autor: Lin Sien Ti (Občasný) - publikováno 3.3.2006 (15:32:02)

 

 

Muž pozval s podvečerem vzácného hosta

prý je to básník (jak sám o sobě říká)

donesl balené květiny a hlučně popisoval

kdy a jak spřádá verše z tesklivých pocitů...

 

Po jeho odchodu zívala domem strnulost a tíže...     

   



Poznámky k tomuto příspěvku
marsyas (Občasný) - 3.3.2006 >  psychicky vás vykrad, že jo
<reagovat 
 Lin Sien Ti (Občasný) - 3.3.2006 > marsyas> No, spíše nechal v domě tolik sebetesklivé nálady a důležitosti Ega jeho vlastních básnických "náhledů", že vyhnal z domu všechny tiché dárkyně-Můzy i s veškerou živoucností. I ta domácí kočka opustila své oblíbené místo a šla někam na vzduch. Někdy je lepší si pozvat na návštvu kostlivce než "tklivého básníka mnoha slov". :-)) Kostlivec alespoň zanechává za sebou reálnost svého "neživotna", ale tento básník depresy a smutkobolnost nasávál a vychutnával, a pak ji rozhazuje nejen po básních, ale ještě to rozvíjí v dlouhých debatách o "hrůze a bolu existence" po večerech.

Takže se často i vitálním lidem přitíží, natož těm citlivějším. :-))
<reagovat 
marsyas (Občasný) - 3.3.2006 > to se nevylučuje
<reagovat 
 Lin Sien Ti (Občasný) - 3.3.2006 > marsyas> To je fakt.
<reagovat 
.......... (Občasný) - 3.3.2006 > jasně. bez komentáře

je to názor, jasný.

tluče na vrata strnulosti:)

fajn
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 4.3.2006 > Chybí tomu asi dalších pětasedmdesát veršů...:)
<reagovat 
Barča (Občasný) - 4.3.2006 > Hezké, myšlenka i forma krásná ... hudebně i lyricky zpracovaná hluboká úvaha.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 5.3.2006 > Jednoduše, přímočaře, jasně, dobře :o)

Dneska mám bohužel ukecanou...tady je otázka, jestli byl někdo schopen mu naznačit, že jeho "výlevy" nepůsobí na okolí tak vznešeně a zasvědceně jako na něho samého...a jen si všichni radši sami pro sebe říkali: to je ale..." (další otázka je, jak takové podněty přijímá)...ale je fakt, že spoustě lidem třeba právě Totem otevřel oči k tomu, aby přestali svou tvorbu brát tak vážně (jiní nepřestali pochybovat o své genialitě a prohlašují se za nepochopené)...na druhé straně ovšem hrozí nebezpečí, že se takový "přesvědčený" autor přikloní k póze opačného protipólu...tzn, že bude za každou cenu tvrdit, že to, co on píše, za poezii ve vší skromnosti považovat nemůže (ačkoli určité procento z nich bude ve skrytu duše přesvědčeno o opaku...a na básníky, nebránící se tomuto označení bude koukat skrze prsty). Já osobně třeba říkám, že se snažím psát poezii...a když chci vypadat hodně skromně, dodávám, že mi to zatím moc nejde :o))
...oni začínající autoři mívají podobné postoje...ale při troše soudnosti a snaze o konfrontaci z nich po čase vyrostou...blbý by bylo, pokud by Tvému "básníkovi" táhlo na šedesát :o)
...tak tedy promiň, že jsem Ti dílo zatížil svými bláboly...ale jak už jsem řekl, dneska si tak nemístně a neakademicky uvažuju pod texty některých nebožáku. Zítra mě to samozřejmě bude mrzet :o)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 5.3.2006 >
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 5.3.2006 > Trochu postrádám jemnou poetičnost série, kterous tu publikoval před časem, ale pořád je to dobré.
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter