Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Mahu
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 5.3.2006 (12:57:20)

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
m_c (Občasný) - 5.3.2006 > pěkné
Body: 5
<reagovat 
Alisha Šlesinger (Občasný) - 5.3.2006 > pekna princezna, ale ja mam radeji umorousane deti nebo exoticke :)
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 5.3.2006 > Pitoma kaca> :) diky. tradicni princezna to neni, je to pekny raubir a do eterickych blondynecek ma bohudik daleko. jinak samozrejme exoticke tvare jsou vdecne tema v jakemkoliv veku, ale nebudu kvuli tomu menit "obycejne bile" pratele za nekoho exotictejsiho ;) jinak... ctu Tvou reakci podruhe.. ve Statech uz by nas kontrolovali, jestli nejedeme v siti pedofilu! ;)
<reagovat 
back (Občasný) - 5.3.2006 > Krása. Možná trošku více stínu.....
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 5.3.2006 > back> jakože je stínu moc či bys bral ještě větší stínový kontrast? každopádně díky.
<reagovat 
 surma (Občasný) - 5.3.2006 > back> kontrast ne... to se dělá u starších lidí u obličeju které mají zajímavý charakter, kdy je chceš vložit do nějaké atmosféry... ale to je dítě, tady jde spíš o charakteristiku výrazu, zachycení citu, křehkosti, raubířství, kukadel a tak... nevinosti nezkušenosti... a v neposlední řadě přirozenosti...
čistá práce...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 back (Občasný) - 5.3.2006 > Mishka> 

Já bych bral ještě větší stínový kontrast. Ale předností té fotografie je zachycení výrazu - nádhera.Je to poezie. I když profíci tady budou asi vyčítat, že ořez měl být níž.


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 5.3.2006 > back> :) díky za upřesnění. ono tady moc profíků přes fotky není, tak uvidíme.. ;)

myslíš ještě ubrat nad hlavou, jo? řezala jsem tam kus, ale tam jsou zrádné ty vlasy.. už to vypadá, že vlasy končí a je kus prázdného tmavého místa, ale v polovině toho prostoru se ještě vlasy ze stínu vynoří a tím tam toho prostoru nad hlavou je fakt málo..

jinak to není žádný "strojený" portrét... kupa lidí seděla kolem stolu, Mahulenka jedla trubičky a prostě se v jedné chvíli na mě otočila, tak jsem cvakla.. :)

díky
<reagovat 
net (Občasný) - 5.3.2006 >

profesionální foto, krásné


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Regio (Občasný) - 5.3.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
dawe.zb (Občasný) - 5.3.2006 > super atmoška... nelekla se fotografky (myslim ta slečna na fotce, né atmoška)?;)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
onestone (Občasný) - 6.3.2006 > cistota a la Mishka. Zaskocila ma strata detailov na kucerach vlasov
Body: 5
<reagovat 
terulinek (Občasný) - 6.3.2006 > naaaaadherna fotka! povedena!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
bossorka (Občasný) - 6.3.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
hermit (Občasný) - 6.3.2006 >

okulibý a i jinak dobrý portrét.... bezepsoru.

 

vrtá mi hlavou, jakto, že já nidky nedocílím, takové bohatosti polotónů a takové ostrosti? dělala jsi na fotce nějaké úpravy, vylepšení? podle těch jakoby nakreslených vlasů se mi zdá, že jo, ale nevím, jsem v tomhle pořád hodně amateur...

můžeš-li prosím stručnou radu, klidně do zpráv, dík....

T.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 6.3.2006 > hermit> ty "nevykreslene" kudrliny udelal program pro odstraneni sumu.. on vyhladi zrnita mista a nekdy je to i tam, kde by to nebylo potreba... u portretu jde hlavne o kuzi a to pak takhle pekne "vysofti"..
jinak fotka je puvodne barevna, tradicne jsem si hrala s barvou i kontrastem...
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 6.3.2006 > Mishka> 

hm, hm, výsledek je ale dobrej... koneckonců retušovalo se vždycky, ale málokdy tak dobře jeko v tomto tisíciletí :-)

dík.


<reagovat 
Minimalista (Občasný) - 6.3.2006 >
Body: 5
<reagovat 
ireversible (Občasný) - 7.3.2006 >

a opět zase jedna povedená.Nádhera.

symbolické.Pár osiciací mě napadá:)


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 7.3.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
numeno (Občasný) - 7.3.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Ron (Občasný) - 8.3.2006 > povedené
Body: 4
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 12.3.2006 > Hm... nadherna fotka, az me to dojima...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 13.3.2006 > Zuzzz> mě dojímá, že Tě dojímá.. díky!
<reagovat 
koba Braunova (Občasný) - 8.3.2006 >
Body: 3
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 8.3.2006 > koba Braunova> ááá, velký umělec boduje! ;)
<reagovat 
 koba Braunova (Občasný) - 8.3.2006 > Mishka> zkus se zeptat ve fotografii, jestli by si tohle nedali za vylohu - maji tam takovych spoustu - treba ti i zaplati
<reagovat 
 H009 (Občasný) - 14.3.2006 > koba Braunova> No já nevím proc všechny hned odbíjíš? Tak umí hodnotit jen koba Braunová :D
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 14.3.2006 > H009> už jsem si zvykla a u některých to nemá ani cenu řešit ;)
<reagovat 
gongey (Občasný) - 17.3.2006 > zse nemám D
Body: 5
<reagovat 
nip (Občasný) - 5.4.2006 > jj ... už chápu tvou poznámku o aplikaci software ... :-(
Myslím, že tudy cesta nevede. Takhle dopatlat tak hezkou holčinu ... :-( Pro*oha proč ??
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 5.4.2006 > nip> ee?? jak "dopatlat"? cim?
<reagovat 
Kapka (Občasný) - 14.4.2006 > ty jsi kouzelnice...dáš mi ji na zeď?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 14.4.2006 > Kapka> pověsím Mahulenku za štrample na zeď, budeš-li tedy chtít ;)
<reagovat 
 Kapka (Občasný) - 14.4.2006 > Mishka> to bys mi přece neudělala...!? :-)
<reagovat 
eMBlue (Občasný) - 20.4.2006 > Krásné albumové foto.-)
<reagovat 
Balcarka (Občasný) - 23.6.2006 >

jj, takové pěkné kvítko :)


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 23.6.2006 > Balcarka> plna cerstvych zazitku s Majdou, coz ?! ;)
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 23.6.2006 > Mishka> :)
<reagovat 
čtenář pavol b. - 10.8.2006 > výtečně s hvězdičkou
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter