Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Ulice z kolekce Když se setmí
Autor: dawe.zb (Občasný) - publikováno 5.3.2006 (15:21:41)
další v kolekci>
- tempera na sololitu
- roměry: 84 x 29cm

- zvětšení možná /stačí jeden "klik"


Poznámky k tomuto příspěvku
Balcarka (Občasný) - 5.3.2006 > ty postavy jsou trochu no, baculoidní :) A cesta trošičku ztrácí perspektivu v jednom místě, ale jinak se ti to povedlo :)
Body: 5
<reagovat 
 dawe.zb (Občasný) - 5.3.2006 > Balcarka> děkuji ti... :)
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 5.3.2006 > tak tedy znovu.. líbí! ;)
Body: 5
<reagovat 
 dawe.zb (Občasný) - 5.3.2006 > Mishka> děkuji ti 2x :)
<reagovat 
Bell (Občasný) - 5.3.2006 > Jo má to atmosféru
Body: 5
<reagovat 
.asd (Občasný) - 5.3.2006 > pre mna nie...
Body: 3
<reagovat 
 dawe.zb (Občasný) - 5.3.2006 > Alex"05> já tě chápu
<reagovat 
miruna (Občasný) - 5.3.2006 > dobré kompozičně i barevně..jo
Body: 5
<reagovat 
 dawe.zb (Občasný) - 5.3.2006 > miruna> dík
<reagovat 
jawka (Občasný) - 5.3.2006 > pre mňa zatiaľ to najlepšie od teba a pači sa mi to viac než tie pastely toto ma skvelu atmosferu dobru kompoziciu a celkový dojem je suprovy :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 dawe.zb (Občasný) - 5.3.2006 > jawka> jéé tak to děkuju ;)
<reagovat 
Regio (Občasný) - 5.3.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Pouhypatlal (Občasný) - 5.3.2006 > prvni co se mi zda v pohode, kde me nic nerusi a dobre se mi na to diva ... pokracuj :)
<reagovat 
 dawe.zb (Občasný) - 5.3.2006 > Pouhypatlal> ok;)
<reagovat 
jedna holka (Občasný) - 5.3.2006 > pěkný
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Alisha Šlesinger (Občasný) - 5.3.2006 > ma to atmosferu, akorat me rusi ti tlustoprdi :)
Body: 5
<reagovat 
terulinek (Občasný) - 6.3.2006 > krasny :)
Body: 5
<reagovat 
Mira (Občasný) - 6.3.2006 > trochu smutný ale dobře zaoblený městský svět....
Doporučil 
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 6.3.2006 >

Tomu rikam posun

lide maji velke hlavy, ale je to mile a dobra kompozice..


Body: 5
<reagovat 
 dawe.zb (Občasný) - 6.3.2006 > Lumig> děkuji ti
<reagovat 
rohoz (Občasný) - 6.3.2006 > Davide, líbí se mi hodně a líbí se mi také, jakou žánrovou paletu si zde během krátké doby uvedl. Chlapče, já asi budu muset vyhrát ve sportce, abych tě mohl skoupit. Snad jen ten formát, subjektivně se mi zdá, že na ýšku by to chtělo něco navíc, jakoby to nutilo člověka dívat se mezi žaluziemi.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 dawe.zb (Občasný) - 6.3.2006 > rohoz> Díky;) Formát si můžu snadno obhájit. Původně jsem dostal nápad, vyplnit si poličku která má různé sektory jedním obrazem, rozděleným doněkolika různých obrazů, které by se dali použít i jednotlivě... Po provedení jsem došel k názoru, že jediný tento je použitelný k prezentaci.
<reagovat 
Minimalista (Občasný) - 6.3.2006 > Zajímavá malba, kterou jsem očekával delší dobu. První náznak se objevil již dříve (viz. "Takové jihočeské náměstí" ze dne 25.2.2006-znázornění budov v pravé části obrazu) a zajímalo mě, zda to byla pouze náhoda. Zde autor dokazuje, že směřuje k expresivní malbě (připomíná mi trošku malbu již zesnulého Josefa Jíry). Je zajímavé porovnat autorovy pastely s touto malbou temperou. Zatímco při práci s pastelem autor nekreslí, ale jakoby maloval, zde naopak jakoby nemaloval, ale kreslil. V levé a prostřední čtvrtině obrazu "tupuje" štětcem- místo jednotlivých tahů  nanáší barvu jemnými dotyky štětce o podklad, takže vrstva není souvislá - je to známka nerozhodnosti a bázlivosti. V pravé části obrazu (budova) se konečně setkáváme s jednotlivými energickými tahy štětce a znázorněná stěna budovy získává oproti zbytku obrazu jiný a zajímavější rozměr. Zajímavě kompozičně řešené, dalo by se dobře popsat, ale musím se snažit být stručnější.
Body: 5
<reagovat 
 dawe.zb (Občasný) - 6.3.2006 > Minimalista> Shoda vyjádření budov v právé části je zde v porovnáním s Jihočeským náměstím čistě náhodná. Musím však říci, že v mnoha věcech jsi se téměř doslova trefil. Ano směřoval jsem tímto trochu k expresivní malbě a i s provedením se tak trochu ztotožňuji.

Děkuji za komentář;)
<reagovat 
čtenář Pe7ra - 7.3.2006 > Teda Dawe to bych do tebe nerekla,jen tak dal :o)
<reagovat 
k3s (Občasný) - 7.3.2006 > ako už bolo napísané, získalo si ma to svojou atmosférou, ktorú z toho cítiť
Body: 5
<reagovat 
Tom.Black (Občasný) - 8.3.2006 >

Hm a slunce je tam taky??  že nemaj žádný stíny(Když se setmí) ach ty ulice


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
3 (5) 6 7 8 9
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter