Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
želví poléfka
Autor: -TA (Občasný) - publikováno 5.3.2006 (15:41:55)

 

 

z krunýře se kouří rozlousknutého

z nosu komínu se vznáší

startuje

na kole s křídly ve větru

plápolající Tajemný Em

jako chrchel dýmu

 

krev sládne po paprice

mléko po krvi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
.......... (Občasný) - 5.3.2006 >
Body: 1
<reagovat 
Barča (Občasný) - 5.3.2006 > Ten závozník -- nevím si s ním rady ... Jinak dramatické ...
Body: 4
<reagovat 
-TA (Občasný) - 5.3.2006 > to slovo ještě několikrát změním. eště nesedí pevně na svým místě, ale idea je taková (dětinská): člověk řídí svůj život = je řidičem svého života = partner je závozník. a má to ještě jednu souvislost, kterou neodhalím, je soukromá:)
<reagovat 
-TA (Občasný) - 5.3.2006 > a takhle?
<reagovat 
Barča (Občasný) - 5.3.2006 > Ne ne, to už mi připadá nečitelné, snad příliš soukromé ... Anebo to má být Jan Palach ? Nebo pokus o surrealismus ?
<reagovat 
-TA (Občasný) - 5.3.2006 > palach mě taky napadl, ale spíš tleskač, ten přece jezdí na okřídleným kole, barčo!:)
<reagovat 
-TA (Občasný) - 5.3.2006 > a už to nebudu měnit.)
<reagovat 
.......... (Občasný) - 5.3.2006 > víš, asi bych nehodnotila - Tvé verše - pokud nejsou mou "hladinou" - ale tak nějak sis o to řekla - teda dlouho říkala - tohle prostě ne - je to plochý, nenápaditý - jakási obraznost, která bloudí ... nikdy jsi nešla do sebe, žejo? , jo, budu Ti psát své přimpomínky - asi to potřebuješ
<reagovat 
hajka (Občasný) - 5.3.2006 > pro mě nesrozumitelné první dva verše...bych první škrtla...:o)ale já furt jenom škrtám....:o)) ale jinak fajn nápad a docela můj šálek...ale myšlenku si tentokrát zakopala dost hluboko....:o)
Body: 5
<reagovat 
back (Občasný) - 5.3.2006 >
Body: 4
<reagovat 
.......... (Občasný) - 5.3.2006 > pro hajku je dost hluboko cokoliv:) jednou jsem se jí ptala - po mnohaletém přátelství - na to, jesli by se vyspala s mým klukem - a ona mi řekla - nedovedeš si ho připoutat tak, že by se se mnou nevyspal?:) hajka ... moje bývalá kamarádka ...
<reagovat 
.......... (Občasný) - 5.3.2006 > jo:) drž se toho
<reagovat 
.......... (Občasný) - 5.3.2006 > hajko: Ty a diotima a  čekanka ... Ztratila ... měly byste jí přijmoutmezi své.) taková čekanka v tlustýchc punčocháčích, co své problámy hází na jiné ...
<reagovat 
.......... (Občasný) - 5.3.2006 > avi hajce
<reagovat 
-TA (Občasný) - 5.3.2006 > díky:) - nesrozumitelný to trošku je, přiznávám, ale už to tak nechám, protože kdybych začala škrtat, tohleto konkrétně by se mi asi rozsypalo apak bych to už mohla jen tančit.) - ale jinak považuju škrtání samozřejmě za blahodárný.)
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 5.3.2006 > utilita> Ty jseš autor, Ty musíš vědět kam co poskládat....:o))) já si v tom to svý našla....:o)
<reagovat 
-TA (Občasný) - 5.3.2006 > promiň, ale nechápu, jak tohle všechno souvisí s mými texty. (nijak?) pokud máš nějaký problémy, tohle ti nepomůže.
<reagovat 
-TA (Občasný) - 5.3.2006 > já ti to krasopisně přepíšu a ty si to pak ohneš/ohrneš podle potřeby, joj?:)
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 5.3.2006 > utilita> s věnováním a mašličkou?...tak jo...:o)))
<reagovat 
-TA (Občasný) - 5.3.2006 > :)
<reagovat 
.......... (Občasný) - 5.3.2006 > a pochopíš, někdy, že nejde o tvé tlusté punčocháče - :) Ztratila a hajko? - že jde o něco jiného :)
<reagovat 
.......... (Občasný) - 5.3.2006 > nehezké holky to kají těžké ... ale já za to fakt nemůžu:)))
<reagovat 
.......... (Občasný) - 5.3.2006 >

Ztratila - nehrň to na mě.) moje texty nejsou  mý prsa, fakt:))) tvý texty jsou takový mělký, malý, nezáviď mi . nemá to fakt smysll - hajka ho nedoslala :) -  tak už přesta'nte závidět ... je to fakt naprd ... Ztratila - ono je to vážně o tom soucítění ve dvou - a ne o těch šatulkách  - a proto máš potřebu mě škalulkovat, viď? mám to udělat já? .) to bys asi nechtěla, žejo?:)


<reagovat 
-TA (Občasný) - 5.3.2006 >

já jenom zírám, vůbec nechápu, co tu předvádíš a myslím, že není nutné, aby ses tu tak ztrapňovala.


<reagovat 
čtenář afro - 5.3.2006 > Já tady teda nechápu vůbec nic... včetně příspěvku...
<reagovat 
-TA (Občasný) - 5.3.2006 > no, ale pokud máš chuť či potřebu k tomu cokoli podotknout, sem s tím.) to pod dole mi je líto, ale neumím to ovlivnit.
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 5.3.2006 >

já tam teda žádné punčocháče nevidím:-)))

 

debata je prima.

 

 

nicméně, jisté asociace to vyvolává. ale proč se mi vybavil zrovna film Dědeček automobil, obrazy Kamila Lhotáka, Eliška Junková a básnička Pavla Šruta, to tedy nechápu:-))

 

zavřená je slípka

do tmavého sklípka

zavřená je slepice

na pekáči

v paprice

 


Doporučil 
<reagovat 
-TA (Občasný) - 5.3.2006 > a to je dobře nebo špatně?.) já to vnímám pozitivně, všechno, cos vyjmenovala, beru.
<reagovat 
 blondýna (Občasný) - 5.3.2006 > utilita> 

já si na tě musím udělat ten... čas... ale když já jsem strašně vrtošivá:-)

 

 

k věci:

 

takhle prsknutá (pardon) básnička sem... teď jsem chtěla napsat, že je jak růže mezi trním, ale přesnější by bylo napsat, že je jak pěst na oko. spíš si to dovedu představit jako věc v nějaké té sbírce.

 

tlustý ponožky, pod peřinu, čekuládu do ruky a listovat. tak to mám ráda:-)


<reagovat 
-TA (Občasný) - 5.3.2006 > to zní skoro jako pochvala, já se začnu červenat:)))
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 5.3.2006 >

chytej déčko.

 

můžeš ho zarámovat:-)


<reagovat 
-TA (Občasný) - 5.3.2006 > tak toho já si HOOODNĚ považuju:)) dík.
<reagovat 
 blondýna (Občasný) - 5.3.2006 > utilita> tak to už teď zbývá jen zapít to nějakým tím mmm... alkeholem:-)
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 5.3.2006 > blondýna> júúúúúúúúúúú, Vy se zpumprdlíkujete?....:o))))
<reagovat 
.......... (Občasný) - 5.3.2006 >

ále , jasně . jen prostě tahle holka v těch tlustých punčocháčích, co jí žádný kluk nechce a proto tady má nějaký nemístný reakce .. já to prostě nemám ráda - když seč to promítá do mě - Marcel - tlustý punčocháče nemáš. - rohe a doktor faust mají stejně tak silný punčocháče -


<reagovat 
 blondýna (Občasný) - 5.3.2006 > ..........> 

já sice tlustý punčocháče nenosím, ale taky mě nechce ten, co ho chci já:-) a tak mám jinýho, no. ačkoliv bych chtěla tamtoho...

 

ale co to má krucinál společnýho s touhle básničkou?:-)


<reagovat 
-TA (Občasný) - 5.3.2006 > a doutník, že?:)
<reagovat 
 blondýna (Občasný) - 5.3.2006 > utilita> ty si dej co chceš, já mám cikáro:-)
<reagovat 
-TA (Občasný) - 5.3.2006 > olino, já svoje reakce obvykle nemažu. pouze po dohodě s někým, koho se dotkly, pokud přestanou být aktuální a tak. tentokrát jsem k tomu přistoupila proto, že mám pocit, že ani jedné z nás nedělá vzájemná komunikace dobře. je mi líto, co tu provádíš, ale to je tvoje věc, tvoje problémy, tvoje divný chování, nemůže za ně čekanka, hajka, nějaké ženy, co nosí punčocháče, ani já, natožpak moje texty, pod které tyhle svoje odřezky metáš. Ať je ti líp, hau!
<reagovat 
 .......... (Občasný) - 5.3.2006 > utilita> 

ale mažeš ... a a docela pravidelně :) kdo co provádí?:) milá Ztratila, mé názory , které tě tak moc iritují, stejě jako další ženy, které .... no, kdo nás dvě zná, asi posoudí, odkud plynuly Tvé asociace:)

 

já fajkt nemůžu za to, že nenosím punčocháče, které odložím, jem je komu libo- má milá, fakt Ti to přeju, pokud to někdo skousne :) čekanka a hajka a diotima - a ještě jsem zapomněla Vellu - ta je tak ysvlíkne, pokud dotyčný bude dost SM a při penezícch:)


<reagovat 
Adina (Občasný) - 5.3.2006 >

Já tlustý punčocháče nemám a pak mám neschopenku:o)))))))))))))

 

Hele neblbni.


<reagovat 
Adina (Občasný) - 5.3.2006 > Hele ale to co sbalila čeky teď, to fakt stojí za řeč:o) Děsně krásnýho chlapa produkujícího děsně krásnou muziku, fakt:o)
<reagovat 
.......... (Občasný) - 5.3.2006 > no, Ztratila maže svý reakce ) ona se za ně stydí - ale nikdy to nepřizná:)
<reagovat 
 blondýna (Občasný) - 5.3.2006 > ..........> Olino, já taky mažu své reakce, to je normální:-)
<reagovat 
 afro (Občasný) - 5.3.2006 > ..........> Aha... trošku to tím ztrácí na zajímavosti...
<reagovat 
-TA (Občasný) - 5.3.2006 > nechápu smysl poznámky, můžeš vysvětlit?
<reagovat 
 afro (Občasný) - 5.3.2006 > utilita> Promiň, nešlo by to... já jsem tady z toho chaosu celkem nadšenej...
<reagovat 
-TA (Občasný) - 5.3.2006 > škoda. mně osobně to veselý nijak nepřijde, natož radostný. nemám o svých textech přehnané představy, přesto není důvodu, proč by si na nich měla vybíjet nějaká cizí labilní osoba svoje mindráky a smutky. nelíbí se mi, že uráží cizí lidi, štve mě, že uráží moje přátele, místy je to tragikomický, místy se člověku otvírá kudla v kapse, ale nemůžu s tím nic dělat. jen počkat, až ji to přejde.
<reagovat 
Adina (Občasný) - 5.3.2006 >

Tz vole tak tady začíná bejt docela hustej bordel:o)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) nadšená jsem taky a příležitostně by mě zajímalo kolik to má zobrazení

 

 

A k básni...no zajímavej je ten závěr, jakoby nějak předvídal vývoj diskuse:o)))))))


Body: 4
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 5.3.2006 > tak tady už chybí je bazén bahýnka...to by byl pohled...;)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter