Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pozvání na festival Literární Vysočina 2006
Autor: Zora Šimůnková (Občasný) - publikováno 6.3.2006 (13:19:41)

 

 

 

Vážené dámy, vážení pánové,

 

 

   dovolujeme si pozvat Vás na 4.ročník festivalu o psaní, literatuře, autorech a inspiraci Literární Vysočina 2006.

    Letošní ročník Literární Vysočiny se koná od pátku 14. do neděle 16.července 2006 v Chotěboři u Havlíčkova Brodu. Více informací o letošním i minulých ročnících naleznete průběžně na  internetové stránce www.literarnivysocina.cz a stránce hlavního organizátora www.leonet.cz/petrmusilek

   Téma letošního ročníku je SATIRA, IRONIE, SARKASMUS A ODVÁŽNÁ ÚVAHA /NEJEN V LITERATUŘE/.  I volbou ústředního tématu festival připomíná letošní dvojí jubileum K.H.Borovského/1821 – 1856/.

   Z programu letošního ročníku si zatím dovoluji mj. upozornit na blok, věnovaný K.H.Borovskému - divadelní koláž ze života a díla, přednášku – besedu o něm, možná je i exkurze do rodného domku v Havlíčkově Borové. Z dalšího programu doporučujeme vaší pozornosti např. vystoupení Václava France, lékaře a spisovatele z Nové Paky, který uvede svoje literární parodie, ale i povídky a básnickou sbírku Autogramy dětství, pořad pohybové poezie Miroslava Koupila aj. Vystoupí také zástupci literárních spolků a klubů a zástupci Obce spisovatelů. V jednání je pořad J.H.Krchovského i vystoupení spisovatelky Daniely Fischerové a Jana Halady, předního českého odborníka na vydavatelskou a nakladatelskou činnost. Zveme též na festivalový koncert skupiny Pilgrim Pimple, nositele loňské festivalové ceny publika a koncert vynikajícího bluesmana Marcela Kříže. Součástí programu budou i bloky autorského čtení přihlášených zájemců a také pořady pro děti.V sobotu večer slavnostně vyhlásíme a oceníme výherce celostátní literární soutěže. Protože definitivní podoba programu se teprve tvoří, další podrobnosti budete průběžně nacházet na www stránce festivalu.  

  Místem konání bude tradičně sál LŠU přímo na chotěbořském náměstí. Na něm také staví autobusy a v místě je i vlakové nádraží. Město nabízí dostatečný výběr restaurací i obchodů s potravinami. Nabídka ubytování je rozmanitá, ceny relativně levné, vybere si každý. V okolí města je dostatek příležitostí pro vycházky do okolí, např.údolí řeky Doubravky, což je přírodní rezervace. Přímo v Chotěboři je i zámek s krásným parkem.

   Všechno toto a mnohé další, později též  vč.přihlášky, najdete na zmíněné www stránce, v případě nejasností nebo dalších dotazů volejte prosím organizátory/Petr Musílek 776788765, Zora Šimůnková 604 41 0915/.

   Dámy a pánové, děkujeme za Váš čas a znovu zveme na festival Literární Vysočina 2006.

 

 

 za festivalový výbor

 

Zora Šimůnková

simunkov@prf.cuni.cz

telefon: 604 410915

www.zorasimunkova.wz.cz

 

 

 

 

 

 

  

  

  

  



Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter