Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Červené střechy ´04 z kolekce Když se setmí
Autor: dawe.zb (Občasný) - publikováno 7.3.2006 (14:20:54)
další v kolekci>
- termera na sololitu
- rozměry: 42 x 59cm
- ročník: ´04

zvětšení? možné;)


Poznámky k tomuto příspěvku
surma (Občasný) - 7.3.2006 > toto ti světší víc jak ty realnější obrazy nejlépe kdyby se tipodařila zachytit atmosféra mezi tím to a těmy realnějšími to by byla bomba... jinak přesto tento super...
Body: 5
<reagovat 
káda (Občasný) - 7.3.2006 > oslovilo
Doporučil 
<reagovat 
 dawe.zb (Občasný) - 7.3.2006 > káda> tak to je dobře;)
<reagovat 
Alisha Šlesinger (Občasný) - 7.3.2006 > ja bych pridala vic na perspektive, muze byt i nejake krive, ale takhle na me moc plochy...
Body: 5
<reagovat 
Mira (Občasný) - 7.3.2006 > barvy použity velmi zajímavě...poslední 4 dílka jsou fajn...tohle má takovy kreativně nereálný náboj...no je to dost symbolické
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Regio (Občasný) - 7.3.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Balcarka (Občasný) - 7.3.2006 > šikulka :) moc dobrý, ale mě osobně neoslovilo
Body: 5
<reagovat 
dawe.zb (Občasný) - 7.3.2006 > děkuji všem
<reagovat 
Lenki (Občasný) - 7.3.2006 > Supr, líbí...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
tři_černí_mravenci (Občasný) - 7.3.2006 > líbí
Body: 5
<reagovat 
jawka (Občasný) - 7.3.2006 > má to energy :)))) len by možno neuškodilo keby si niečo malinko spravil aj s perspektivou aspoň potej farebnej stranke lebo všetky domy su rovnako farebne bez ohľadu na to ču su v popredi a či v úzadi ale aj tak je to super :)
Body: 5
<reagovat 
 dawe.zb (Občasný) - 7.3.2006 > jawka> to by rozhodně neuškodilo;)
<reagovat 
rohoz (Občasný) - 7.3.2006 > No, Davide, jako tělocvikář musím uznat, že máš v sobě oheň. Ale nyní vážně. První dojem je velmi pěkný, mladistvý, působí to odvážně, ale také trochu efektně, tady si i já uvědomuji absenci perspektivy, krom již výše zmíněných domů, třeba i lamp, kterých je tam přehršle a mohly by při jiném zpracování hrát poetickou roli. Přesto však převládá velmi dobrý pocit z obrazu i z toho, že znovu potvrzuješ schopnost různých výtvarných vyjádření.
<reagovat 
 dawe.zb (Občasný) - 7.3.2006 > rohoz> díky;) Podle mě a původní představy co si dobře pamatuju a ted srovnávám s obrazem..tak si myslím, že chyba není v absenci perspektivy, ale naopak nedostatečném přetvoření aby bylo znát, že prohnuté střechy a rovnoběžky jsou způsobeny cíleně...
<reagovat 
Minimalista (Občasný) - 7.3.2006 > Zajímavý obraz. Při prvním spatření mi připomněl dílo  Galandovce Milana Laluhy - ale nevím proč, snad svou poetikou. Střed obrazu - cesta- je vepsána do trojúhelníku s hlavním vrcholem na horním okraji formátu. Tento trojúhl. je kompozičně vyvažován malými trojúhelníky střech a jeho jeho vnitřní napětí vodorovnými hranami jednotlivých střech. Horizont je znázorněn vysoko - tím je umožněn nadhled. Klasická perspektiva je záměrně potlačená, vidíme zde pouze náznak, který supluje středová cesta.  Cesta je namalována energicky, zatímco zbytek obrazu opět "tupováním" štětcem, což navozuje dojem, že autor s nejistotou a opatrností "vymalovával" jednotlivé části.
Body: 5
<reagovat 
 dawe.zb (Občasný) - 7.3.2006 > Minimalista> fíha...pěkné moc díky;)
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 8.3.2006 > Me se to celkem libi, predevsim strechy, mene pak pro mne nasilne zaomeni horizontu a cesta...
Body: 4
<reagovat 
Tom.Black (Občasný) - 8.3.2006 >

Jejda  to je jak ze školky nebo z RIAPSU sorry


Body: 2
<reagovat 
sveřepes_umřetý (Občasný) - 7.3.2006 > jeden známej mi vyprávěl že podobně vidíš,když jdeš k rybníku a natrháš si 10-15 cm stonku od spoda, jisté vodní rostlinky, nevim už jaký, ale přijde mi to zajímavý..
<reagovat 
 dawe.zb (Občasný) - 8.3.2006 > Dredatej_kluk> zajímavé.. a už máš ozkoušeno?;)
<reagovat 
 sveřepes_umřetý (Občasný) - 8.3.2006 > dawe.zb> ne..a ani to zkouset nechci..ale kdyby nekdo jo tak at mi da prosim vedet jaky to bylo..
<reagovat 
 dawe.zb (Občasný) - 8.3.2006 > Dredatej_kluk> jasný...až se pujdu napást leknínama tak se ozvu;)))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
3 5 (6) 7 8 9
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter