Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
SUKUBA
Autor: Rony Rubinek (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Quotidiana (Občasný) - 17.4.2006 > ten začátek je super... ale pak už to taková sláva není... škoda
Body: 4
<reagovat 
Bell (Občasný) - 17.4.2006 > Bezvadně napsané, děj neztrácí na síle ... jo myslím, že je to jedna z nejlepších povídek v poslední době
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 18.4.2006 > šikouná mamina... :-))
Doporučil 
<reagovat 
TessDarkfire (Občasný) - 18.4.2006 > Skvělé, jen ten konec mi chvílemi příjde už trošku protáhlý, ale jenom místy. Jinak super!!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
hajka (Občasný) - 18.4.2006 > no konecne...:o))))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Rony Rubinek (Občasný) - 18.4.2006 > Moc vám všem děkuju! Já vim, že je to po dlouhý době, snad se k tomu zas brzy dostanu, jenm potřebuju porodit své malé loudavé bejby, které nechce za žádnou cenu ven.
<reagovat 
 TessDarkfire (Občasný) - 18.4.2006 > Rony Rubinek> Tak to gratuluji k miminku a přeju ať je zdravé a ať už konečně vyleze ven
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 19.4.2006 > R.e.s.a...> Díky, už by to mělo do týdne být, tak snad:-)
<reagovat 
Mishela (Občasný) - 19.4.2006 >

Tfujtaksl mam husinu. Líbilo moc moc.. Snad jen ten odstavec o historii klaštera byl pruda. Ale to nemeni nic na tom že je to  fakt sůůůpr bubákovina


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 19.4.2006 > Mishela> :-)Dík.Mně se zas líbí ten tvůj vzkaz jak máš pod ikonkou:-))
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 19.4.2006 > 3-4
Body: 4
<reagovat 
celej on (Občasný) - 19.4.2006 > První odstavec... ne vlastně první věta mě opravdu hned posadila (hned další věta mi totiž přišla až moc obrazná - uzamčený v zaprášených koutech duše a jako šelma... ).

Technika popisu je prostě tvoje a celkově je fajn.
Příběh se mi líbil - taky seš to typická ty. A já tě rád čtu (zvlášt když ses pěkně dlouho odmlčela)

V prvním odstavci používáš tři tečky ... a mezeru. Všude jinde už máš tečky dvě a bez mezery. První varianta je správna.

Nejvíce jsem byl rozpačitý nad odstavcem popisující minulost kláštera. Hon na čarodějnice... nejsem si jistý, jestli v té době byla církev tolik stabilní (ještě bylo hooodně pohanů) a mohla takle vystrkovat růžky.
Ale stejně si ten letopočet umístila odvážně daleko do minulosti(zase nevím, jestli to nemáš někde vygooglované). Příjde mi totiž celkem nepravděpodobné, že v první pol. čtrnáctého stol. vyhořel a zůstal až do druhé světové války. Dávno by ho rozebraly a pokud ne tak by zarostl... Třeba na chatě máme hrad z patnáctého století a z jeho sklepů zbyla jen zvrásněná zem. Ale třeba jsem to jenom nepochopil...


Jo a moc se mi líbilo téma síly myšlenky.
Doporučil 
<reagovat 
Rony Rubinek (Občasný) - 20.4.2006 > Dík kluci.-)) K těm faktům, mám to vyhledané. K těm tečkám, to je opravdu moje chyba, já se tím ani nezaobírala, prostě jsem tam několikrát klikla a nepočítala, dám si pozor. Jináč inkvizice zasáhla v tom století i´Čechy, ale nebylo to tak horký jako třeba v Salemu, přesto se to dělo i tady a ten klášter, no je to fakt, to  je jen moje čirá fantazie, nemusel vydržet, ale mohl by.-))Ale je to výmysl, i celá ta historie kolem.Děkuju za váš čas a mějte se hezky.
<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 20.4.2006 > No konečně, kdes byla tak dlouho ?? 
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lola (Občasný) - 20.4.2006 > Úžasný. Opravdu. Co jiného napsat?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
zirael (Občasný) - 21.4.2006 > docela jo. i když výtky klasické: ne zcela originální, sem tam špatně sestavená věta, přirovnání někdy moc šroubovaná.
Body: 4
<reagovat 
Rony Rubinek (Občasný) - 26.4.2006 > Děkuju všem:-)
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 2.5.2006 >

mňa to zaujalo

 


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 2.5.2006 > maxima gali> Ahoj, díky moc.
<reagovat 
anonymous (Občasný) - 6.5.2006 > Pěkná povídka. Výborně se četla. Zajímavé prostředí blázince. I když ta část v knihovně byla už trochu kliše, přesto dokážeš z jakéhokoliv námětu stvořit poutavou povídku.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 8.5.2006 > anonymous> Ahoj! Děkuju ti  souhlasím. Už jsem o tobě dlouho neslyšela, jak jsem byla mimo díky těhotenství. Ale už to mam za sebou a vracim se k normálu,tak snad brzy najdu čas i na další osudy Věry:-))
<reagovat 
sibyla (Občasný) - 12.6.2006 > Ahoj, také jsem se na Tvoje dílka dostala po delší době.
Velice dobře napsaný příběh, je to úžasně čtivě. :-) I zajímavý námět.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 12.6.2006 > sibyla> Děkuju ti:-)
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 13.6.2006 > Rony Rubinek> :-)
<reagovat 
Lamarski (Občasný) - 26.6.2006 > Tak tedy po dlouhé době jsem se dostala ke čtení a musím říct, že tohle je ta klasika, kterou si u tebe pamatuji. Bohužel se přiznám, že některé popisy jsem prostě musela přeskočit. Ty představy, které tak lehce vykresluješ mě jednoduše děsí. Zároveň dost obdivuji, jak si dokážeš pohrát s informacemi. Ten gotický klášter je kde ?;) 
Doporučil 
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 26.6.2006 > Lamarski> Ahoj, díky. Ten gotický klášter neexistuje, ale potěšilas. Napíšu ti v mailu proč.
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 29.10.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
Cid (Občasný) - 15.12.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
poetor (Občasný) - 16.12.2006 > sleduji, že jsem si povídku dávněji stáhl, ale patřičně neocenil, tak abys věděla .._:-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Rony Rubinek (Občasný) - 18.12.2006 > Kluci děkuju, to potěší, opravdu. Má to svoje mouchy, člověk to vidí vždy s odstupem času, ale povzbudili jste mě, takže stojí za to na sobě zapracovat a nabídnout vám ještě víc. Ahoj verča
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter