Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
To nemuselo být...
Autor: Adam Josef (Občasný) - publikováno 10.3.2006 (23:53:11)

To nemuselo být..

 

Můj milý,

již to zašlo příliš daleko.

Netušíš, jak dlouho jsem rozhodovalo k tomuto dopisu, který by nebýt toho tvého pitomého mozku nikdy nevznikl. Sakra mě to mrzí, ale musí to být.

Když jsi se narodil, bylo nám spolu tak krásně, nemuselo jsem s nikým bojovat o tvou přízeň, byli jsme na všechno sami a bylo nám dobře. Ty jsi mi neubližoval a já jsem Ti poctivě a rádo sloužilo. Uznávám, že když jsi šel do školy, abys z pouhé žijící bytosti udělal člověka, tak jsem muselo ustoupit tomu nenasytnému tam nahoře. A dělalo jsem to přece rádo. Však ses mi to pak pokoušel vynahradit. V období, které nazýváte pubertou jsi velice často nechával rozhodnutí na mně  a když to párkrát štíplo, stejně jsme dospěli.

Dějiny se prý opakují. A tak jsem opět přenechalo vládu rozumu, vždyť ses rozhodoval, jakým směrem se bude Tvůj život ubírat. Říkalo jsem si, že jsi vyrostl ve správného člověka a že se tedy tvé rozhodnutí bude shodovat s tím mým. A taky že ano, rozhodl ses dále studovat, a to nás přece těšilo. Trošku mě bolelo, když jsme opouštěli rodný kraj, ale ten nahoře, ten hlavoun měl argumenty přece tak logické...

A teď mi řekni, můj nejdražší, co se to s námi stalo? Nikdy jsem Tě přece tak nezklamalo, abys nás dovedl do situace v jaké jsme teď. Já Tě mám tak rádo a Ty jsi mě nechal. Ta šedá, pitomá koule mě začala nesnášet, vím to. Ale kde vzala to svědomí, aby ti namluvila všechny tyto s prominutím  sračky, které jsi začal dělat?

Třebaže mě to nebolelo a zpočátku ani nevadilo, když jsi začal toho nahoře pomalu zabíjet. Cítilo jsem určitou satisfakci, když jsem vidělo, jak mu docházejí argumenty. Ale pak mi to všechno došlo a chtělo jsem Tě varovat! Vůbec jsi mě nevzal na vědomi. I když jsem začalo bolet samo od sebe, přehlušil jsi mě. Veškeré tyto Tvé prázdné vztahy mi dělaly tak zle. Ale už jsem se nedokázala bránit. Už jen pár malých záchvěvů, pár pokusů zabolet a přihlásit se.. Nezareagoval jsi.

Chtělo jsem se ještě spojit s mým přirozeným nepřítelem, s tím nahoře, abychom se naposled pokusili vytrhnout Tě. Jenže už s ním nebyla žádná řeč. Ten jed, který jsi do něj ty tři roky v kuse cpal z něj udělal jen směšného panáka, který rozumí jen základnímu.

Když s Tebou minulý týden mluvila Tvá máma a když tak usilovně plakala, už jsem nebylo schopno se ozvat. Veškerá Tvá povrchnost, absurdní vidění života a všechny vztahy bez lásky mi vytvořily kamenný obal, přes který mě už nebylo slyšet.

   Je mi to tak líto.  Vždyť jsme měli nejlepší předpoklady, abychom byli šťastní. Co se to s námi stalo, kde se stala chyba? Byl to on, byl to mozek?  Nebo za to mohu já? Mělo jsem se tehdy ozvat silněji, když jsi ji potkal? Ano bálo jsem se, bylo jsem nezkušené a nevědělo jsem, zda tu tíhu vůbec unesu. Asi to byla chyba, ale nemusel jsi mi to vracet takovým způsobem..

   Dnes v noci je mi moc smutno, protože jsem dospělo k rozhodnutí. Jsem tady samo, strašně slabé. Ten nahoře se neozývá vůbec, co jsi mu to jen udělal? Vždyť i já kvůli němu slábnu.

Já už dál vážně takto nemohu, i když se snažím, zkouším ještě zabojovat, nemohu..

   Rozcházím se s Tebou, opouštím Tě.

   Je mi to tak líto.

   Miluji Tě.

   Sbohem.

 

                                                           Tvé srdce

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Sartker (Občasný) - 11.3.2006 > Nádhera! Konečne niekto pochopil niečo! Páči sa mi to! Dal by som to čítať všetkým čo sa otravujú roznymi jedmi. Oni práve nechápu, že viac než rozum obmedzujú srdce, cit. Hovoria o láske, ale je to len prázdny pojem, slovo na hranie pre rozum. Objímajú sa, ale je to len vášeň, túžba ovládať. Navrhol by som tento článok hádam aj na Nobelovu cenu.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
WhiteShadow (Občasný) - 12.3.2006 > V období, které nazýváte pubertou ..-tohle mi zní nepřirozeně jakoby od zástupce jiné rasy.
Vždyť jsme měli nejlepší předpoklady, abychom byli šťastní...- v tomhle je velká moudrost,..my lidé máme všechno co potrebujeme k tomu abychom byli štastní,,Kdybychom poslouchali naše pocity život by byl mnohem jednodušší..Pocity jsou jazykem duše a duše je to kým jsme. Neposlouchat je to je jako nebýt..
Ten závěr je krásný..
Líbilo se mi to..

Body: 5
<reagovat 
Psanec (Občasný) - 24.5.2006 > Ostatní tvoje příspěvky mě moc nenadchly, ale tohle je radost číst.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter