Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zoufalý Anděl z kolekce Portréty a jiné
Autor: Maikí (Občasný) - publikováno 11.3.2006 (15:14:00)
Je to poprvé co jsem se pokusila nakreslit obličej tak to berte prosím s rezervou=o))


Poznámky k tomuto příspěvku
0000 (Občasný) - 11.3.2006 > kresli dál... ale pro příště prosím vynech ten hudební doprovod, brr...
<reagovat 
k3s (Občasný) - 11.3.2006 > čo ma ako prvé pobúrilo je ten tvoj podpis dobreže nie na pol kresby, ten si vyrila dosť výrazne na rozdiel od objektu kresby. Tvár sa mi páči je to taká nesmelá kresba ale vidieť, že v tebe niečo je. Naozaj pokračuj...
<reagovat 
dawe.zb (Občasný) - 11.3.2006 > Ano, chce to pokračovat.. Ale pro začátek tam něco je;)
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 11.3.2006 > Pusa, tvare a oci a jeste vlasy celkem ano, nos trochu mene a kridla temer nevidet...spise 2, pro povzbuzeni 3
Body: 3
<reagovat 
sveřepes_umřetý (Občasný) - 11.3.2006 >

souhlas s nulama, sem kuli tomu musel vypnout Lee Perryho


<reagovat 
Minimalista (Občasný) - 11.3.2006 > První, co na obrázku upoutá, je podpis autora. To se u začátečníků stává - doporučuji podepisovat na zadní straně papíru a připsat datum vzniku kresby - oceníš to později. Na podepisování kresby je času ještě dost, musí se to udělat s citem a dobře zakomponovat. Oči- jsou umístěny moc nahoře (měly by být asi uprostřed výšky hlavy), chybí jim vyznačení dolního očního víčka, dobře vyznačené vnitřní koutky - nutno ještě do nich zakreslit jahůdku slzní, její pravé oko posunout více ke kořenu nosa, pozor na zorničky - musejí být celé černé - do nich vstupují světelné paprsky, ale už nevycházejí ven! - ty máš střed bílý! Jinak dobré vystižení tvaru očí s klesajícími vnitřními koutky. Nos - moc protažený, nedobré zobrazení křídel nosních. Ústa - znázorněna pouze schematicky, ne podle skutečnosti. Příště lépe propracovat. Linka, kde se rty stýkají, musí být výraznější, není tak rovná, jak je nakresleno. Za posunutým nosem by se měla posunout nahoru i ústa - a tím se prodlouží i brada. Tvář - působí otekle. Nejširší musí být v oblasti kosti lícní (pod okem), ale ne u křídel nosních, jak je nakresleno.  V úrovni úst je další "vypouklinka", ale už ne tak velká a široká, jako u kosti lícní. Pozor na zobrazení krku - nasazení hlavy. Díky tomu, že autor celkem propracoval oči, má kresba určitý výraz. Nenapsal jsem toho pro začátek moc?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter