Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
"řádně prokrvená hlína" z kolekce bourání zvěře
Autor: mmiiaa (Občasný) - publikováno 12.3.2006 (09:34:05)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
agovirin (Občasný) - 12.3.2006 > no... tak tomu říkám gore!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
skold (Občasný) - 12.3.2006 > hmm....sorry, ale ne
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 12.3.2006 > skold5> co ti přesně na téhle fotografii vadí?
<reagovat 
 skold (Občasný) - 12.3.2006 > mmiiaa> nevidím v ní žádný smysl.jak jste se už tady jednou bavili, že si na tomhle ulítáváš, tak to bude asi o tom..krev...jasně. že by to šlo, jak říká tady dredáč jako bojový pole ..třebas života...ale jaxi to pro mě postrádá nějakou atmosféru an to vyjádření
<reagovat 
 skold (Občasný) - 12.3.2006 > mmiiaa> ale moje dnešní foto je ještě horší...
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 12.3.2006 > skold5> no celá kolekce bude o zachycení klasické tradiční zabíjačky z mého pohledu...z pohledu člověka, který propůjčil svou chalupu na tuto rituální akci..na bourání jsem tam nebyla, přišla jsem až odpoledne, až bylo po všem a tyto úlovky na fotky mi tam nechali:) myslím, že to bude čím dál zajímavější...na tu tvou fotku se jdu ihned mrknout:)
<reagovat 
 skold (Občasný) - 12.3.2006 > mmiiaa> aha, tak to díky za info, jeslti to bude opravdu čím dál zajímavější, tak to Tě budu pozorně sledovat ..hah..má poznámka splnila účel
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 12.3.2006 > skold5> žádnou fotografii nevidím:(
<reagovat 
 skold (Občasný) - 12.3.2006 > mmiiaa> http://www.totem.cz/enda.php?a=130788 
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 12.3.2006 > skold5> a proč to sakra není vidět? ty jsi to hned smázl??
<reagovat 
Lenki (Občasný) - 12.3.2006 > Zabíjačky taky nesnášim, ten bordel je po tom ještě dost dlouho... (Teda pokud někdo nenajde odvahu k tomu, aby to uklidil.)
Body: 5
<reagovat 
sveřepes_umřetý (Občasný) - 12.3.2006 >

tohle je lepší.. bojiště ve Vietnamu.. Kdysi sem viděl i recesistickej film natočenej z pohledu "z vrchu" na válku takže to bylo přesně z tohodle pohledu a vidět byly jen nohy.. už ale nevim kde.

 

Je to zajmavý, teď už mě nenapadne oblíbenej recept..


Body: 4
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 12.3.2006 > Dredatej_kluk> a nevíš, jak se ten film jmenoval?? já jdu dnes na animovaný Distrikt z maďarského cikánského předměstí, jednou jsem ho již viděla a byla naprosto unešená..posbíral po světe mnoho cen za animaci..vřele doporučuji:)
<reagovat 
 sveřepes_umřetý (Občasný) - 12.3.2006 > mmiiaa> 

já to znám, hipity hop.. Bohužel už si nevzpomenu, ale mělo to asi 10 minut.. možná že to bylo dokonce v rámci Český sody nebo něčeho takového..

 

Já jdu dneska na Dítě..


<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 12.3.2006 > Dredatej_kluk> ty jsi viděl Distrikt? no tak to jsi snad první človk, kterého znám...a Dítě mi nic neříká..projekt 100???
<reagovat 
 sveřepes_umřetý (Občasný) - 12.3.2006 > mmiiaa> 

viděl,  líbilo:)

Dítě
L´Enfant

Osmnáctileté Soně a o málo staršímu Brunovi se právě narodilo dítě. Nemají kam jít, ale nezdá se, že by jim to dělalo velké starosti: jsou zvyklí žít ze dne na den. Bruno se živí drobnými krádežemi a trochu i prodejem drog, ale Soňu má zřejmě rád a zdá se, že je ochoten postarat se i o dítě. Když ho ale Soňa pošle na procházku s kočárkem, který narychlo sehnali, zatímco sama čeká ve frontě, aby dítě zapsala do matriky, vybaví se Brunovi lákavá nabídka z minulého dne a bez dlouhého rozmýšlení se rozhodne prodat dítě k adopci. Vzápětí je odnese podle telefonických pokynů před dveře cizího bytu a po chvilce sebere obálku s penězi. Vůbec nechápe, proč je Soňa tak zděšená: přece dítě si mohou udělat nové, kdežto peníze potřebují teď. Teprve když zjistí, že Soňa je neoblomná, vydá se na místo činu, aby dítě získal zpět. Po čekání v tajemné garáži skutečně dítě najde, ale je postaven před nutnost vrátit jednou tolik, než předtím dostal. Jak se Bruno, sám vlastně ještě dítě, vyrovná se všemi problémy, jež se na něj nahrnuly? Inspirací ke vzniku tohoto snímku byla mladá matka zoufale vláčící kočárek s dítětem. Režisérská dvojice Jean-Pierre a Luc Dardenne vídala tuto ženu den co den během natáčení jejich předešlého snímku Le Fils (Syn). Pravidelnost a bezcílnost, s níž žena každý den místem procházela, je přivedly k otázce: Kde je otec toho dítěte?

 

stručněji to neumím,:) Ještě sem to neviděl.. Ale vypadá to moc dobře. Projekt 100 to je..


<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 12.3.2006 > Dredatej_kluk> perfektní rozbor:)) jdu do toho:))
<reagovat 
Alisha Šlesinger (Občasný) - 12.3.2006 >

krev v aspiku

 

jen mi tam neco chybi...neco co by tu fotku nadsadilo, neco omylem pohozenyho a pritom co by se tam nehodilo :) Trochu premyslet, ne jen to vyfotit...


<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 12.3.2006 > Pitoma kaca> hmmm..tak to asi nebude nic pro mne káčo..nerada cokoliv do fotky dosazuji..ráda to fotím tak, jak to opravdu je..uznávám, že by to tam určitě něco dodalo, ale to není můj styl:(
<reagovat 
terulinek (Občasný) - 13.3.2006 > hele ja nevim...tohle mi neepřijde jako dilo hodne vystaveni ;)ale beru tu reportaz, i kdyz... na reportaz tam neco chybi.
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 14.3.2006 > terulinek> uznávám, že tam něco chybí..je to jen takový můj slabý první pokus:) za tyhle tvé řádky jsem neskutečně ráda...díky
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter