Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
střeva ven nebo ne? z kolekce bourání zvěře
Autor: mmiiaa (Občasný) - publikováno 13.3.2006 (10:35:30)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Periskop (Občasný) - 13.3.2006 > amarouny... .-)
Doporučil 
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 13.3.2006 > Periskop> "amarouny" jsou pro mne jedny z nejlepších výmyslů naší filmografie:))
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 13.3.2006 > mmiiaa> jo, na tom něco je... :-))
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 13.3.2006 > Periskop> a vlastně i celý tenhle seriál má něco do sebe...připadne mi, že jsou stále o mnoho dál, než zahraniční sci-fi..jsou tam prvky, na které jěště nikde jinde nepřišli...
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 13.3.2006 > mmiiaa> jj, souhlas, a přitom to stálo pár korun... jsou ty češi ale přičinlivej národ... :-)
<reagovat 
Janie (Občasný) - 13.3.2006 > Nesnáším jitrnice,ale bohužel je umím dělat,takže už tu krásu mám ohmatanou...
Body: 5
<reagovat 
terulinek (Občasný) - 13.3.2006 > jezis!! :)))
<reagovat 
Verushkaa (Občasný) - 13.3.2006 > Me se z toho zveda kufr ...jsem vegetarian....Asi temto fotkam moc nerozumim....
Body: 1
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 13.3.2006 > Verushkaa> taky jsem vegetarián, tak se prober...
<reagovat 
čtenář blec - 13.3.2006 > já mám střeva rád když sou naplněný, moje i prasečí - ty druhý samozřejmě prejtem :))
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 13.3.2006 > mě se z toho zvedá opravdu kufr (ať jsem vegoš či ne ;), takže sílu to má ;) název hustej :)

<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 13.3.2006 > Mishka> název je z Hanibala:) jak je na tom balkóně a ptá se "střeva ven nebo ne?:)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 13.3.2006 > mmiiaa> Hanibala jsem shledla jednim okem, zklamal, zato Mlceni jehnatek miluju a je mym kultovnim filmem a v Top 10! ;)

<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 14.3.2006 > Mishka> hmm tak to já ho mám až tak na třicáté příčce a kdoví jestli by se tam vlezl..jsem totiž milovník klubových filmů...
<reagovat 
Mishela (Občasný) - 13.3.2006 >

Tak teď nevim.. Mozna bych to na hranici nechutnosti dala hnedle vedle mého kralika Bobka Ty máš ale samo podstatně zmaknutější techniku

Jinak proc takove fotky? No pokud jde o mě tak je absolutně báječný zamýšlet se nad reakcema totemáků. Jde o to, že u těhle fotek se diskutuje mnohem vic o obsahu než o technice...Což je.. zejmena pro mě jako nefotografku .. mnohem vic zajemave nez poznamky o cloně ,času, ISO ,Roční a denní době,tlaku a tepu fotografa....


Body: 5
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 13.3.2006 > Mishela> dobře, tak po několikáte zopakuji, že mě přitahuje perverze, morbidnost a deviace..cokoliv co je jiné, než je ta společensky uznávaná "norma"...proto tyhle výplody:)
<reagovat 
 Mishela (Občasný) - 14.3.2006 > mmiiaa> A říká snad někdo že nejsi perverzní morbidní deviant?  To by se těžko popíralo
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 14.3.2006 > Mishela> odpovídala jsem ti pouze na tvou otázku, která zněla:
Jinak proc takove fotky?

..toť vše:)
<reagovat 
 Mishela (Občasný) - 14.3.2006 > mmiiaa> No to nebyla otazka mířena konkretně na tebe, ale k zamyšlení.do diskkuze . Proto mě udivilo to spojení "Dobře tak po několikáte zopakuji" Samozřejmě vim že ty humusarny rada:)) Až nějakou potkam tak pošlu :))))))
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 14.3.2006 > Mishela> prosím ne, tví králici mi stačí na hodně dlouho:)))
<reagovat 
Hrdý (Občasný) - 14.3.2006 > No, já mám hlad.
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 14.3.2006 > Nemocný> hah:))
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 19.3.2006 > no.. tak prave jsem prisla jiz dosti psychicky "zatizena" z kina domu, dala si dobre papu a neuvazene zapla na CT1 Hannibala... zrovna zacinala ona Tebou zde zminovana scena... uff, po te dobre vecerce mi to nesedlo obzvlast! ;) (0:57)
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 20.3.2006 > Mishka> hah:))))
<reagovat 
Alisha Šlesinger (Občasný) - 12.3.2006 > tak kdybych videla celou tu zabijacku nazivo, tak se stanu vegetarianem urcite...
Doporučil 
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 13.3.2006 > Pitoma kaca> já viděla zabíjačku poprvé v 17 ti letech...a od té doby nejím maso...tohle byla má zabíjačka po devíti letech a stále se nic nezměnilo:) ještě se to přitvrdilo..ale nejsem žádný extrémista, každýho co jeho jest..jen chci ukázat zabíjačku z jiného pohledu:)
<reagovat 
 Alisha Šlesinger (Občasný) - 13.3.2006 > mmiiaa> 

me to vydrzelo byt vegosem rok, ale pak jsem si rekla, ze kdyz uz tak bych nesmela pit mleko, jist jogurty a syry, vejce az jsem dosla po noseni bavlneneho trika :) Jsem obet systemu :(

 

No ja jsem videla zabijacku a jatka vzdycky jenom z jednoho a sameho pohledu...


<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 13.3.2006 > Pitoma kaca> no ono to asi každý vidí z pohledu, ze kterého chce...já jsem makrobiotik, tudíž mléčné výrobky pro mne neexistují, a když narazím na nějaké laciné oblečení z konopí, jsem jen ráda:)
<reagovat 
 Čtenář - 25.3.2006 > mmiiaa> uz teda chapu proc si vecne tak vztahovacna,podrazdena a nasrana:)))
<reagovat 
 Čtenář - 8.4.2006 > mmiiaa> hehe :-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter