Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
cast obalu CD pro TheRest z kolekce underground
Autor: yvans (Občasný) - publikováno 13.3.2006 (12:23:28)


Poznámky k tomuto příspěvku
Mishka (Občasný) - 13.3.2006 > na prvni pohled velmi prijemne, na druhy si kladu otazku, jestli to ma nejakou myslenku, co ma spolecneho opryskana zed, auto, hromada nesourodych postavicek a tvari, napisy Tveho nicku, kus foto obliceje.. mozna je to vyrvane z kontextu, protoze nevim o cem je ta deska, ale opet se mi to zda, ze to je vse slepene "jen tak" bez myslenky, souvislosti...

kazdopadne je to ale na Tecku silne graficky nadrumer a ja se tesim, az si Tva dilka ponesou vice myslenek, az me oslovi i tim, co chteji rict...

tesim se na dalsi, jde Ti to! ;)
<reagovat 
Mishela (Občasný) - 13.3.2006 >

Hm.. Nasla sem si v tom momenty co se mi opravdu moooc líbí.Líbí se mi ten kečupovej kontrast,  linie trhaneho papiru a černý spray. Jediny co tam ruší je opravdu vybranej šuplík kresbiček. Jako by nebyly dělany pro tenhle učel ale vybral si archiv.Když si predstavim praci jen s jedním nebo dvema opakujícíma se motivama tak mnammnam.

Jinak se musím priznat ze nejsem zastance toho hledat v každé práci pointu a metafory.(pokud to mishka myslela jinak tak se omlouvám) Mě spíš zaujme nějaký ten forek a nápad.a ty sem u tebe našla..  


Body: 4
<reagovat 
terulinek (Občasný) - 13.3.2006 > super:)
Body: 5
<reagovat 
yvans (Občasný) - 13.3.2006 >

2: Mishka: Dekuju za opravdu konstruktivni kriticky komentar :) nemyslim si ze dilka jsou uplne bez myslenky. Je me jasne ze po obsahove strance je to slabsi...Ono, nejakou myslenku to ma, ale zrovna u tohohle by se to dalo omluvit pac je to vec takova trosku komercnejsi. Je to ta cast CD ktera je pod obalem a ta mela byt neco jako moje prezentace. Nacpal jsem toho do te kolaze mozna opravdu moc, ale snazil jsem se dodrzovat onen garazovej styl, kterej kapela prezentuje. Prvky jsou opravdu takove sourode nesourode (ten vyhublej mladik v divnym posedu jsem napriklad ja ) "facko" v rohu je zase takovy neznicitelny vozitko kapely, kterym jezdi na vystoupeni...vsechno ale beru, teprve s tim tak nejak zacinam, grafice se venuju rok a teprve ted jsem se poradne naucil chodit v PS a snazim se pomalu co nejvic oprostit od prefabrikovanych vektoru z netu...jeste to bude asi nejakou dobu poradne skripat, ale s podporou, jako je napr. i Tvuj komentar...

  Diky,

yvans


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 13.3.2006 > yvans> diky za koment a info k vytvoru...
opravdu se o Tvou kvalitni budoucnost na poli grafiky nebojim! ;) mas pro to cit, technicky PS zda se taky zmaknuty... jen houst! ;)
<reagovat 
křovák (Občasný) - 13.3.2006 > gud
Doporučil 
<reagovat 
Alisha Šlesinger (Občasný) - 13.3.2006 > jako obal proc ne?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Bell (Občasný) - 13.3.2006 > Po rozkliknutí je to moc fajn, ten malý formát tomu dost ubral ... když je člověk línej ... je to dobrá práce
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář Zuzanka - 13.3.2006 > Nechápu vás...je to strašně hezké.Ty barvy a..prostě to všechno!Je to moc dobrá práce a hrozně se mi to líbí..taky bych něco takového chtěla vytvořit.
Mocinky hezké..
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 13.3.2006 > Je tam toho dost, i ruzne styly a dohromady to podle mne dost dobre sedi.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jedna holka (Občasný) - 13.3.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
tři_černí_mravenci (Občasný) - 13.3.2006 > jo, pjekný to je...
Body: 5
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 18.6.2006 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter