Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Greenaway, Švankmajer, Bergman v Aeru
Autor: westfood (Občasný) - publikováno 11.10.2001 (15:14:57), v časopise 28.10.2001
Greenaway, Švankmajer, Bergman v Aeru za spolknutelnou cenu, v krutých sedačkách leč s místem pro pivo.

P.Greenaway se již rozjel pondělkem, barevná, komposiční úchvatnost kinematografie, dramatická a strhující atmosféra, motivy mimo obvyklí rámec aneb malířství plátna, hudební dobarvení, kosti lámající zážitek se skutečně katarzním koncem. Známe filmy dítě z Maconu, 8 a 1/2 ženy, kuchař zloděj jeho žena a její milenec, prosperovy knihy, umělcova smlouva, dále i ZOO (již uváděn), topení po číslech (dnes 18.00.20.30), kniha snů, Tv Dante: Peklo, zpěvy I-VIII, krátké povídky a jiné chutnosti. Aneb přechod od nenarativního k filmu k dramatické explozy, existencionálí emotivnosti a nadskutečným okamžikům. Důležitá podívaná. A samozřejmě kamera sasha vierny (resnais-loni v marinbeadu v ponrepu nyní bude vysílán)

Týden se Švankmajerem se blíží, surrealistická kinematografie, zábavná a krutá, přesto dětsky naivní ve svém naturelním zobrazení(??), DOPORUČUJI: NĚCO Z ALENKY,
a osobně se těším že více se přiblížím k esu české animovano hrané kinematografii,
nic není jisto.

Ingmar Bergman - velikán světové filmu, jehož filmy samozřejmě distribucí nekolují.(ani v snad v samotném švédsku) od jeho začátků (léto s monikou apod.), po všemi témati zaplněný 3hodinák Fanny a Alexandr, transcendentální podívaná, kamera stan nykvst v trilogii kolem mlčení, hosté večeře páně apod. i jinde , DOPORUČUJI: PERSONA- nejabstraktnějí film, velice působiví na prahu emocí se hýbající křehký kolos vstahů sestry a "pacientky" .
Čisté drama, visualní božskost, trancsendentí emoce, co chcete snad v kině zažít více, napětí a pláč, jsou chabou obrnou dnešních filmařů, v bergamnovi vše září svou podstatou.

Hurá do kina, sic peněz je málo
a to nemluvě o tarkovského dílech, stalker, solaris, zrcadlo, andrej rublev, první dvě ABSOLUTNÍ PODÍVÁNA V ŘÍŠI PODVĚDOMÍ A NAPĚTÍ DUŠE.
hůůůů, a to je por zatím vše, až teď mi fachá net. bye


Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter