Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Za oponou
Autor: Absolute (Občasný) - publikováno 14.3.2006 (08:24:57)
* po klikačce větší náhled + info


Poznámky k tomuto příspěvku
Mishela (Občasný) - 14.3.2006 > Absolutně geniálníí. Výborná atmosféra.No nemůžu se od tého odtrhnout...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
hajka (Občasný) - 14.3.2006 > ukládám
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Kachna (Občasný) - 14.3.2006 > vyborne..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
hermit (Občasný) - 14.3.2006 > ...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jedna holka (Občasný) - 14.3.2006 > paráda
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 14.3.2006 > je to jistě hezký, ale nemohu si odpustit jednu připomínku: chlapeček se trochu vznáší v luftě... to spodní osvětlení, které je výraznější, nekoresponduje s celkovou světelnou atmosférou a "vystřihuje" figuru z prostředí... snad by to chtělo trošku doladit... jinak fajn, ale bodovat nebudu, abych nekazil průměr, takže jenom d... :-)
Doporučil 
<reagovat 
 Absolute (Občasný) - 14.3.2006 > Periskop> máš pravdu, určitě mě to taky nesedí.. ujíždí to protože tam je více světelných zdrojů a ty spolu neladí tak jak by měly ale dík za názor!
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 14.3.2006 > Absolute> rádose... teď jsem ještě jednou kouknul na tu velkou a napadá mě, jestli by nepomohla alespoň nějaká lehká textura přes toho chlapečka, trošku to zašumlovat, no nevím, asi jsou to kecy, promiň, už mizím... :-)
<reagovat 
Bell (Občasný) - 14.3.2006 > Umíš, už jsem si myslela, že jsi ve "světě". Skvostně udělaná grafika - nápad, zpracování - prostě vše.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Absolute (Občasný) - 14.3.2006 > Bell> díky to mě hodně těší a dává chuť na tom pracovat! spíš jsem měl teďka hodně málo času ale jsem tu pořád
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 14.3.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Verushkaa (Občasný) - 14.3.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 14.3.2006 > viz Periskop, snad poprve se mi zda, ze to neni kompaltni, ze ty objekty obecne "nedrzi pohromade" a hlavne "na svem miste"... stiny jsi si urcite osetril,
ale jakoby mely kazdy jiny kontrast ci co a byly samy za sebe... 4-5
Body: 5
<reagovat 
 Absolute (Občasný) - 14.3.2006 > Mishka> ano dost souhlasím s periskopem, viz. má odpověď ale to byl kámen úrazu chlapecká postava a její stín a světlo jsou totálně překopaný a dál by to už šlo jen na úkor kvality, tak je to takový jaký je. Každopádně pro zajímavost zmíním, že je to jedna z mých nejkomplikovanějších manipul. stojan s hrací skříňkou jsou asi 18 hodinovou záležitostí a všechny prvky toho světlejšího dřeva jsou z jedný fotografie jednoho prkýnka, třeba právě ta hrací skříňka je vystínovanej model krabice z corelu otexturovanej v PS jsem přitlouknul nějaký ty hřebíčky a přidělal kličku, tu jsem urobil taky a si z 6 fotek prostě jsem si připadal jak řemeslník a už vím jedno, dá se vytvořit z ničeho něco, stačí si udělat výběr pomocí obrysovýho pera , vzít zdrovej předmět a kompletně to celý naklonovat a vystínovat, tuhle techniku chci teď uplatnit u manipulací mraků a něčeho plošnějšího tak uvidíme jak to bude ve finále vypadat :) dik za komet!
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 14.3.2006 > Absolute> 

klobouk dolů za tu maknu, já bych do něčeho takového nešla :)

Mně osobně připadá, že ta krabice je vražená v oponě za ní a proto mi neseděl ani stín na stoličce a ta na mě působí obrácenou perspektivou či čím, mám pocit, že se na ni dívám ze spoda. Musela sem na to dýl hledět, aby mi došlo jak to je, ale to je možná jen chyba mého zrakového ústrojí.

Ty stíny tam nesedí no, ale to již bylo řečeno


Doporučil 
<reagovat 
Alisha Šlesinger (Občasný) - 14.3.2006 >

tak nak moc nesedi, me spis ve vzduchu prisel ten stul a hlavne jeho deska divna, jak rekla Balcar, jako kdyby byla zespoda....Ta hraci skrinka mela byt ve stene nebo litat nad tim stolem?


Doporučil 
<reagovat 
bossorka (Občasný) - 15.3.2006 >
Body: 5
<reagovat 
rybizus (Občasný) - 15.3.2006 > Nevim proč ale mám pocit ze ten chlapecek udela kazdou chvili nejaky pruser  
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Absolute (Občasný) - 15.3.2006 > rybiz> heh :) tjn !
<reagovat 
gongey (Občasný) - 17.3.2006 > trošku ta kompaktnost (viz. mish) ale i tak, super!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
WhiteShadow (Občasný) - 5.4.2006 > Opět líbilo..Jseš talent.
Body: 5
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 22.1.2008 >
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter