Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Přes zamrzlou řeku z kolekce Když se setmí
Autor: dawe.zb (Občasný) - publikováno 15.3.2006 (17:19:27)
další v kolekci>
olej na platně(konkrétně- plátno přilepeno na sololitu)


Poznámky k tomuto příspěvku
VenkuPsavá (Občasný) - 15.3.2006 >

Krásné. A ty barvy!


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
k3s (Občasný) - 15.3.2006 > farby sa mi veľmi páčia, niektoré veci sa mi nepozdávajú napr. rieka splýva so zemou ? možno tomu nerozumiem... atmosféra príjemná ale nie vyčerpávajúca, pocit vcelku dobrý :)
Body: 4
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 15.3.2006 > 3-4
Body: 4
<reagovat 
 dawe.zb (Občasný) - 15.3.2006 > Periskop> a nějek komentář by si k tomu ještě měl?
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 15.3.2006 > dawe.zb> Tak jo, například mě vadí nezvládnutá světelná atmosféra, po setmění je podle mého nemožné, aby most tvořil na ledu ostrý stín jako v poledne... to platí o celém obrazu, chtělo by to trochu šerosvitu... navíc, rukopis mi přijde trochu neobratný, mohu se samozřejmě mýlit, ale řekl bych, že nebudeš dobrý kreslíř, to se potom odrazí i v malbě... a je tam víc drobností, třeba auto, které má, po setmění rozsvícená světla (pokud ne, nechápu proč jsou bílá) ale dopad těch světel, který by byl za tmy jasně patrný není nikde vidět... atd., atd... nic ve zlém... :-)
<reagovat 
 dawe.zb (Občasný) - 15.3.2006 > Periskop> Dobře..tvůj názor akceptuji a samozřejmě ti ho neberu.. jen se dovoluji trochu ohradit.. malba není pojata s učelem přesně zachytit reálno. Světla(světelné body) jsou potlačeny a tím například zůstává pod mostem vzniká ostrý stín. Učelem bylo navodit atmosféru, kdy obraz je zesvětlen šedí a chladem..
Světla u auta jsou čistě k účelu rozpoznání- přehnanost
..K mému rukopisu se vyjadřovat nehodlám.. třeba časem vyvrátí a nebo naopak utvrdí tvůj úsudek.
Ale podle mého se z této práce nedá dost dobře usuzovat jaký jsem kreslíř jelikož věci, které si zmínil jsou čistě logické zdá se mi...
ano...i já nic ve zlém;)
<reagovat 
Balcarka (Občasný) - 15.3.2006 >

opět ses nám utopil v detailech :)

ty paneláky vzadu bych potlačila, moc to splývá s mostem. řeka je jak pokračování břehu, normálně je myslím voda v noci až černá. Co byl hlavní motiv? Na nic ses nějak nezaměřil. Vyber si něco, co chceš zdůraznit, dejme tomu třeba most. Zamazat paneláky (ikdyž se ti povedly-musíš se naučit zabíjet své miláčky), zdůraznit most kontrastem-ostré osvětlení a tím pádem hluboké stíny. Ostatní domy taky potlačit.

Rozděl si to na plány, přední prostřední a zadní, podle toho si zařiď kontrasty, barevnost atd. :)

Klidně to ještě přemaluj, není to hrozné, je to dobré, ale proč to nechat tak, když to jde ještě líp? :)


<reagovat 
 dawe.zb (Občasný) - 15.3.2006 > Balcarka> dík za koment
<reagovat 
Bell (Občasný) - 15.3.2006 > Líbí, řečeno už toho tady bylo dost. U oleje můžeš přemalovávat do aleluja. Ale já bych toho moc nepřemalovávala
Body: 5
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 15.3.2006 >

Zduraznit most a reku-to aby nebylo malo komentaru

/panelaky dobry tak bych je nechal kdyz uz se tak povedly, most taky, jenze zanika- je treba jej odpichnout a pak ztmavenim a detailem na rece vytvorit popredi...treba.../


Body: 4
<reagovat 
Regio (Občasný) - 15.3.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Pouhypatlal (Občasný) - 15.3.2006 > Vadí mi ten naplnenej mostni oblouk stavbama ... ten horizont domů by podle meho nemel byt totozny s mostem ... asi by to chtelo jiny uhel pohledu, nebo pozadi potlacit ... naopak reka se mi libi ... pokud je uamrzla a zasnezena, tak je to presne ono, jak si to vybavuju od nas z reky ... svetla nemusi 100% odpovidat realite ...
<reagovat 
Minimalista (Občasný) - 16.3.2006 > Po autorových temperách, které jsem zpočátku na první pohled považoval za oleje, jsem čekal, zda se objeví i olej. Ale tady jsem zklamán. Zaprvné: nezvládnutá technika malby olejem - jednotlivé tahy jsou utahané (hlavně v popředí), dům vpravo malován jakoby technikou akvarelu či kvaše - vyšel podivně, protože olej je samozřejmě jiná technika. Zadruhé: žádná stavba obrazu. Popředí žádné, střední plán (most) nalepený na pozadí, vše splývá. V pozadí množství zbytečných detailů - u takového motivu je zapotřebí při znázorňování pozadí (třetího plánu) vše redukovat, zjednodušovat, i když v reálu detaily vidíme. Není to přece fotografie - ta má jiné zákonitosti. Obraz je převedení reálu na plochu podle určitých pravidel. Když se diváme v přírodě, tak zaostřujeme. Podíváme se na popředí - to vidíme ostře a ostatní vnímáme periferním pohledem. Náš zrak sklouzne na nějaký objekt v pozadí - ten vidíme relativně ostře a vše ostatní (včetně popředí) opět vnímáme periferním viděním, nezaostřené. U obrazu to však nelze - ten vnímáme naráz jako celek, takže jeho tvorbu musíme tomuto přizpůsobit (malovat podle určitých pravidel). Určit (většinou) tři prostorové plány, určit dominantu obrazu atd. U tohoto obrazu je vše popřené. Je to vidění fotografické - jakoby autor maloval podle fotografie. Není to vidění malířské. Kritiky bylo dost, tak co mě zaujalo: zobrazení aut vpravo - první je správně dosti realistické a další jsou pouze nahozené, ale přesně vnímáme, co to jsou za objekty. Dále mě zaujala zajímavá celková světelná atmosféra.
<reagovat 
dawe.zb (Občasný) - 16.3.2006 > díky všem.. !!
<reagovat 
hnedoocko (Občasný) - 17.3.2006 > pěkná atmosféra
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
3 5 6 (7) 8 9
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter