Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Než si pro tebe přijde smrt
Autor: Kyra (Občasný) - publikováno 16.3.2006 (18:46:55)

                                         Než si pro tebe přijde smrt

 

Na napij se. Prosím…

 

Vidíš jen pochmurné nebe, které je zatažené. Není na něm nic, co by člověka pohladilo po duši. Jen bolest, krutost a nenávist. Máš sucho v těle. Nemáš žízeň, ale přesto si připadáš, jako uprostřed vyprahlé pouště. Najednou uvidíš studánku. Jen tak. Běžíš k ní ze všech sil a chceš ukojit svou touhu. A pak zjistíš, že je tam jen zrcadlo. Zrcadlo, které ti sečítá tvé hříchy a dobré skutky. A ty čekáš, jestli se v něm objeví nebe nebo peklo. 

    Setmí se. Vzpomínáš na celý život a potom začneš přemýšlet, co se stane.

Je smrt překážka?

Je život jen těžká zkouška?

Je smrt osvobození?

 

Nevíš na co se ptát a přesto máš tolik otázek. Myšlenky a pocity se ti kupí do jednoho balíku, jenž pošlou pryč a ty můžeš začít žít jiný život. Ale bude skutečně takový, jaký sis přál?

   V dáli zahlédneš stín. Naskočí ti husí kůže. Máš zlé tušení, že je to právě Ona. Mocná.

Prý nikdy nikdo neviděl její tvář.Každý se jí bojí pohlédnout do očí… 

                          Přibližuje se…

                                                    Ty usínáš….

                                                                             A uvědomuješ si…

                                                                                                              Že smrt je….

                                                                                                                                   Zvláštní


Poznámky k tomuto příspěvku
sibyla (Občasný) - 16.3.2006 > Velmi procítěné. Moc krásně napsáno. Snižuju ale 1 bodík za to téma. Tak promiň. :-( Každý má takový život jaký si stvoří, vše ostatní je iluze. :-) Smrt není ani překážka a ani konec. Je to přechod jinam. Kam? Kam chceš... :-)
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
WhiteShadow (Občasný) - 19.3.2006 > Tedy, určitě mě to zaujalo.Přemýšlím proč sundám ten jeden bodík Já, nejspíš proto, že je to tolik krátké, vyvolává to otázky a jen málo zodpovídá, ale to taky nemusí být špatně,,tak snad proto, že je to jen výseč z něčeho většího. Líbilo se mi to a něco to ve mně zanechalo. Děkuji za to. Hodně inspirace a pěkný den přeje Stín..
Body: 4
<reagovat 
Bell (Občasný) - 7.4.2006 > Ach Kyro, proč takové smutné úvahy ? Je to napsáno moc hezky, asi to nej co jsem od tebe četla. I když, asi jsou chvíle, kdy člověk takhle přemýšlí. Takže je to moc fajn, ale očekávám od tebe napříště něco optimistického a pozitivního, jak se k tvému věku sluší. Život je pohyblivý svátek, pokud ho takový chceš mít, máš to ve svých rukou Kyro.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Kyra (Občasný) - 7.4.2006 > Bell> velmi děkuji:) neberu smrt jako překážku nebo konec. beru jí jako přechod do dalšího kola....jako přechod do další úrovně. veřím, že když se mi potěstí, budu znovu žít. A když ne, dám příležitost žít jinému člověku. Ale děkuji za to cos napsala.
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 28.6.2008 > Ahojky Kyro..chodíš ještě na Totem? Prošel jsem klinickou smrtí...a vrátil jsem se..
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter