Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Na okraji města z kolekce Když se setmí
Autor: dawe.zb (Občasný) - publikováno 16.3.2006 (19:09:28)
další v kolekci>
olej


Poznámky k tomuto příspěvku
Bell (Občasný) - 16.3.2006 > Líbí, jen ten název - já bych spíš řekla dědina pod horami 
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Balcarka (Občasný) - 16.3.2006 > až na ten vrch
Body: 5
<reagovat 
jawka (Občasný) - 16.3.2006 > tie svetielka na vrcholoch by nemali byť rovnakého odtieňu ako tie sustredene dedinke inak fajn :)
Body: 5
<reagovat 
bossorka (Občasný) - 17.3.2006 > Souhlasím s jawkou, možná ještě ta vpodstatě polovina plochy stejně zabarveného lesa v horní polovině je trochu monotóní, ale chápu že je to fotka a skutečnost působí jistě jinak. Olej není sranda. :))
Body: 5
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 17.3.2006 > Trochu nejasne popredi ale prostor celkem hezky, zvlastne na protejsich kopcich..
Body: 4
<reagovat 
k3s (Občasný) - 17.3.2006 > má to svoju atmosféru
Body: 4
<reagovat 
dawe.zb (Občasný) - 17.3.2006 > jinak děkuji moc všem!
<reagovat 
rohoz (Občasný) - 16.3.2006 > Davide, já na rozdíl od jiných zde jsem naprostý laik, a takový je i můj názor. Líbí se mi barva lesů a jak jaksi barevně tlumí tu naopak dle mého soudu nadměrnou barevnost oné dědiky, která působí dojmem slavnostního osvětlení o Vánocích. Podobně i ty chaloupky na horních pasekách plýtvají elektřinou. Jeví se mi to trochu nepřirozené. Navíc ty chaloupky na těch horních pasekách jsou sice ve své perpektivě maličké, ale ta perspektiva by se měla vlastně týkat i světla. Ale, jak říkám, nikdy jsem nic nenamaloval, jen se na obrázky rád dívám a na některé tvé obzvláště. Jak je to dlouho, co jsi ho namaloval ?
<reagovat 
 dawe.zb (Občasný) - 17.3.2006 > rohoz> díky za komentář.. noo dohromady je na tom asi 6-7 hodin práce.. přesně nevim..
<reagovat 
 rohoz (Občasný) - 17.3.2006 > dawe.zb> Davide, měl jsem na mysli, kdy, tedy před kolika dny, měsíci, léty, atd. Jinak mne fascinuješ svou rychlostí. Chodil jsem do ateléru Petra Řezníčka a Pavla Váchy a ti oleje dělali i dva měsíce s přestávkami. Dnes jsem se znovu díval na ten obraz a řekl bych, že ten les je ve svéterénnosti dobře pojatý. JE FAJN, ŽE PRÁVĚ TVÉ OBRÁZKY SE ZDE SETKÁVAJÍ SE SLUŠNÝM ZÁJMEM.
<reagovat 
 dawe.zb (Občasný) - 17.3.2006 > rohoz> Tak v tom případě je má odpověď 2-3 měsíce. To je možné. Ted jen zbývá se tím nenechat nijak unést, ale spíš naopak......
<reagovat 
aaaaaaa (Občasný) - 17.3.2006 > Líbí se mi to moc. Má to v sobě jakési napětí.
Body: 5
<reagovat 
hnedoocko (Občasný) - 17.3.2006 > líbí
Body: 5
<reagovat 
Mira (Občasný) - 20.3.2006 > moc čarokrásné.....
<reagovat 
Nikkarin (Občasný) - 19.5.2006 > hezké, velice, a jak už kdosi řekl, má to svoji atmosféru. Mě osobně to připomělo letní tábor večer:-)
Body: 5
<reagovat 
Unnamed (Občasný) - 29.5.2006 > Často se k tomuto dílku vracím, něčím mě uchvacuje a fascinuje... kdepak to je?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 dawe.zb (Občasný) - 30.5.2006 > B.Blonde> jéé tak to mě moc těší, věříš?.)

mno je to na kraji Železnýho Brodu právě a tam dole má být železnice..
děkuji ti za bodíky potěšila si mě
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
3 5 6 7 (8) 9
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter