Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zkouška mikrofonu
Autor: Rabb (Občasný) - publikováno 20.3.2006 (09:26:06)

"ZKOUŠKA MIKROFONU!"

"JEDNA!"

"DVA!"

"Jak to vypadá, hoši? Dobrý?"

"Zatím nic. Zkuste to ještě jednou."

"JEDNA!!"

"DVA!!"

"ZKOUŠKA! ZKOUŠKA!"

"Tak co?"

"Ani náznak."

"Já se na to vyseru. Ještě jednou a balím to."

"Dobře, můžete."

"JÁ SI ZPÍVÁM.. JÉÉÉ.. OU JÉÉÉÉ.." "Co teď?"

"Pořád nic."

"No to si snad děláš prdel! Hošánku, ne-ser-mě! Já tam, vole, naklušu a jestli uvidím, že tam, vole, všechno svítí zeleně, tak se teš na to, že se naučíš lítat!"

"Šéfe, opravdu. Já si z vás nedělám srandu. Nevzdávejte to."

"SKÁKAL PES, PŘES OVES, PŘES MINOVÝ PÓÓLE."

"A jestli mi řekneš, že si svý chlastem vytrénovaný hlasivky namáhám zbytečně, tak to tady rozkopu!"

"Nerad to říkám, ale.."

"KURVA! JDU TAM, VOLE! SI MĚ NEPŘEJ!"

 

Muž v kožené motorkářské bundě s nápisem Harley-Davidson na zádech zahodil mikrofon do davu pobaveně přihlížejících rockerů a jako vystřelená kulka zamířil ke zvukařům. Svůj planoucí zrak upíral na malou boudu a představoval si, jak litry benzínu rozlévá po stěnách a s šíleně vyceněnými zuby škrtá sirkou o podrážku. Dlouhými kroky se hnal louku. Jednou zakopl o drn, upadl, zaklel do nebe, stoupl si a pokračoval. Pravidelný rytmus paží a nohou připomínal parní lokomotivu s nefunkčními brzdami. Rameny rozrážel nic netušící lidi s pivem v ruce - někteří neudrželi stabilitu a s žuchnutím dopadli na tvrdou zem.

Postupoval jako kráčející Godzilla, která se chystá udělat si z Prahy dětskej koutek. Nechtěl slyšet žádné výmluvy, teď si to s těmi zvukaři pěkně vyřídí.

 

Ani ho nenapadlo, že na mikrofonu většinou bývá přepínač ON/OFF, a že při zapnutí svítí malé zelené světýlko.



Poznámky k tomuto příspěvku
MCMXLI (Občasný) - 20.3.2006 >  řekl bych že se to stává poměrně často...
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 20.3.2006 > divím se, že nezkusil taky ssssykavky...


<reagovat 
ztratila (Stálý) - 20.3.2006 > tys je zkoušel?:)
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 20.3.2006 > Ztratila> jasně...pár koncíků sem vodkrákal...;)
<reagovat 
Čtenář - 23.3.2006 > pobavilo;-)))
<reagovat 
 Rabb (Občasný) - 23.3.2006 > čtenář> tím to splnilo účel.. rád jsem posloužil..
<reagovat 
Bell (Občasný) - 20.3.2006 > To se fakt stalo ? Vpadáto tak
Body: 5
<reagovat 
 Rabb (Občasný) - 23.3.2006 > Bell> 

nestalo se to, pouhá fantazie..

..díky za přečtení.


<reagovat 
opožděné zrcadlo (Občasný) - 31.3.2006 > škoda, vypadalo to hezky... ale ta pojnta je suchá. vlastně to neni řádná pojnta. škoda toho konce.
<reagovat 
KEHTH (Občasný) - 4.4.2006 >

Počkat to se fakt stalo! Já to zažila.

Vtipný


Body: 4
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 27.7.2006 > Určitě se to stalo. Stává se to často. Zelená kontrolka tam ale není.
<reagovat 
 Rabb (Občasný) - 28.7.2006 > buryzon> u některých kontrolka je.. nekecám.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter