Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Darovaná země
Autor: Kateřina Farkasová (Občasný) - publikováno 14.10.2001 (00:59:01), v časopise 17.10.2001
Dojít až za hranici světelných paprsků, to bych si přála. Proletět hlubokým vesmírem po dráze z pavoučích nití, skrze černé díry prozkoumat tělo svých snů. Kdybych jen směla do této krajiny jedenkrát pohlédnout očima královny, jedinkrát bez víz do čtvrtého prostoru pozpátku nacouvat.
Klenba mé země fantazie by stála na třech sloupovích a z háčkovaných provázků by byla upletena síť, aby zachytila všechny smutné, teskné a nešťastné písně, aby má půda nezčernala pod tíhou zla. Mé slunce by napůl bylo rudé a z druhé půli by rostly zlaté copy. Po nich by vylezl každý, kdo by svou touhu chtěl naplnit. Dovolila bych.
V mé zemi ptáci budou něžně koncertovat za pomocí větru, jejich vzájemné melodie se propojí svazkem manželským. To všechno za slzu lásky padající do studánky. Chodila bych s hrníčkem a popíjela…
Darovaná země…




Poznámky k tomuto příspěvku
romann (Občasný) - 15.10.2001 > když si to přeješ, tak to udělej, není to těžké, to je meditace...
Body: 3
<reagovat 
 Kateřina Farkasová (Občasný) - 15.10.2001 > romann> Děkuji, již jsem se po té cestě vydala. Toužím skutečně jednat tak, jak to cítím já a chvíle pro meditace mne obklopují celý den:-) Mám totiž přání, jedno jediné, jít vprostřed ulice a najednou se zastavit a smát se a zatočit třikrát dokola, až by mi bylo smutno, chtěla bych plakat u rukou žebráka...
<reagovat 
Martina (Občasný) - 14.10.2001 > Velmi krásné, milé a jemné.
Body: 5
<reagovat 
 Kateřina Farkasová (Občasný) - 15.10.2001 > Martina> Milá Martino, děkuji Ti za hodnocení, vlastně jsem moc ráda, že to zatím vypadá slibně, nutně jsem potřebovala názor čtenářů na tuto novou věc. Těší mne, že můj text něco vypovídá a možná je slušný. Ještě jednou díky Tobě a Kajmanovi.
Katka
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 14.10.2001 > Má smysl, abych hledal slova?.. Krása :o)
Body: 5
<reagovat 
 Kateřina Farkasová (Občasný) - 15.10.2001 > Kajman> Kajmane, děkuji, má odpověď pro Tebe je stejná jako pro Martinu....
<reagovat 
romann (Občasný) - 16.10.2001 > jenže v meditaci můžeš prožívat své představy, ale lépe je prožívat božské, jež jsou však tak Jiné!!
<reagovat 
 Kateřina Farkasová (Občasný) - 16.10.2001 > romann> Jak tedy medituješ Ty?:-)

<reagovat 
romann (Občasný) - 16.10.2001 > koukni na časopis - filozofie, mystika, tam jsem meditace popsal.- Jak do nich? Setting, pustim hudbu - nejradeji www.lisagerrard.com vlezu do postele a přikreju se peřinou. Pak zavolám nadvědomí a ono se chopí slova a já žasnu nad tou dokonalostí postřehů a nad tím nepopsatelným božským pocitem, v kterém je Věčnost, Nekonečnost a Dokonalost. Někdy se s Ním bavím, ptám se Ho, jindy se neodvažuju, jen zírám na Víření Všeho ve Všem, Nekonečně bohatý Život Boha. Chceš to zkusit? Překvapivé je, že se toho lidé bojí, utíkají pryč, je to pro ně moc silné, jiné nezvyklé.
Pořádek musí být, takže jednou za měsíc meditaci 4-6 hod, denne kratší a slabší.
<reagovat 
Rezi (Občasný) - 4.11.2001 > Text je plný vletných myšlenek,popisů, taková lyrika v próze, která ale nic nového nepřináší.
<reagovat 
 Kateřina Farkasová (Občasný) - 8.11.2001 > Rezi> Nepřináší možná tobě, nepřináší možná spoustě lidem, dalo to však mně. Je to otevření mého nitra. Možná jsem udělala chybu, že jsem něco takového zveřejnila. Co bys chtěla, aby ti báseň přinesla více, než otevření myšlenek. I když uznávám, že to není věc, jež by oslovovala davy, je to náhled. Náhled člověka jistého smýšlení... Zajímalo by mne, jak bys ohodnotila styl jako takový, myslím, že to je také v obsahu kritiky. Zatím jsem se něčeho takového nedočkala...
<reagovat 
Čtenář - 13.11.2001 > pěkné:-)
Body: 5
<reagovat 
čtenář Sóky - 20.1.2002 > Rezi je zkrátka mimo, ale to tě nesmí odradit, nesmí zlomit, takoví lidé po tom pasou!!! Drž se, držím ti pěsti.
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter