Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Velká Pardubická 2001
Autor: Helča (Občasný) - publikováno 14.10.2001 (20:14:30)






Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář Petr - 14.10.2001 > Je to smutné, ale je to tak.
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 15.10.2001 > přijde mi to jako dost jednostranný a zaujatý pohled... pokud jde o obsah, tak zásadně nesouhlasím a pokud jde o formu, tak taky nic převratného
<reagovat 
Day Romandy (Občasný) - 14.10.2001 > Je smutnější ta báseň nebo co se stalo? Chtělo se mi brečet u obého
<reagovat 
Čtenář - 15.10.2001 > Děsně plytká báseň...
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 16.10.2001 > Pokud jde o formu nic převratného,pokud jde o obsah zásadně souhlasím ! Kolotoč peněz okolo Velké Pardubické a jezdectví vůbec je naprosto nechutný a nepřiměřený.
Aby bylo jasno,nejsem proti dostihům,naopak si myslím,že jsou potřebné pro zachování koní a koně běhat baví.Ale proč je přetěžovat?Proč je nutit k výkonům na hranici jejich možností?Vždyť minimálně polovinu lidí co tenhle závod sleduje zajímá v první řadě "kterej kůň to zas odnese".Nefandí sportu,fandí své potřebě vidět drama-drama kdy nejde o život jim,ale někomu jinému.("Je to jen z lidské touhy").Jelikož ten "někdo" je zvíře,je to legální.
Obyčejné malé dostihy,kde se koně nevysilují na přetažených tratích hrozící jim vyčerpáním,či kde není na trase žádná překážka typu Taxis nemají zdaleka takový ohlas.Proč asi...

Body: 5
<reagovat 
čtenář R.Samildanach - 16.10.2001 > Už jsem to napsal ve fóru... báseň je nepovedená... bez formy a plná zbytečných emocí... Téma je rádobypolpulární.
<reagovat 
Čtenář - 16.10.2001 > 1) kůň je na světě od toho, aby běhal a skákal, baví ho to. on to pro peníze nedělá.
2) každej někdy chcípne. ať člověk (třeba na něj spadne střecha nebo letadlo), pes (komu ještě nikdy psa nesrazilo auto?) a nebo kůň...

máme prostě někde napsaný, kdy a jak chcípnem.
(třeba ta ženská, jak se jí vyhybalo auto, srazilo se s autobusem, od kterýho se odrazilo na nástupiště, a tam zabilo - hádejte koho - právě tu ženskou, která měla před pár vteřinami štěstí)

a proč o tom nemluví v televizi? asi právě kvůli těm extremistům, kteří před pár lety vběhli na závodiště a jen náhodou (možná se pletu) se nikomu nic nestalo

a k básničce - nesouhlasím s obsahem a některými názory, ale forma celkem ujde.
Body: 1
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 17.10.2001 > helča: další tvůj názor, se kterým naprosto nesouhlasím - ZVÍŘATA TU ROZHODNĚ NEJSOU OD TOHO, ABY SLOUŽILA ČLOVĚKU!!!!! To jsou dost hnusná slova...
<reagovat 
Čtenář - 17.10.2001 > Promiň, promiň, promiň... líbilo by se ti spíš, kdybych napsal, že všichni jednou ZEMŘEME, a to ať jsme člověk nebo zvíře? Není snad jedno, jak to nazvu? Jak tomu říkáš ty? (nebo jsi snad nesmrtelná???) Mimochodem, máš ty aspoň jedno malinký zvířecí stvoření, který tě má rádo? (nevim jestli ti dovolim počítat vši, klíšťata a blechy, který každýho člověka přímo žerou...) Nejsem si tím zcela jistej, protože člověk NEMÁ ŽÁDNÝ zvíře od toho, aby mu sloužilo... A když, tak je to přirozený využití - zvířata tu práci, která jim je zadávána berou jako zábavu, bez které by pochcípala (zhynula, zemřela, pošla... prostě chcípla).
Kdes to prosimtě četla, protože nepředpokládám, že taková HOVADINA (BLBOST, HALUCINACE...) je z tvý hlavy... a jestli jo, tak potěškoště každýho, kdo je s tebou jakkoliv ve styku...

a... proč jsi tak nervózní??? na voči ti nepolezu, protože naštěstí nevim, v jaký hlavě chcípaj (umíraj, hynou)...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter