Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Jsem opravdu neškodná? z kolekce Království malé holky
Autor: rozma® (Občasný) - publikováno 21.3.2006 (20:25:51)
další v kolekci>

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
TheThing (Občasný) - 22.3.2006 >
Body: 4
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 22.3.2006 > myslím, že zcela...
Body: 3
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 21.3.2006 > nejak mi to pripomina fotky Koby, jakoby snaha velky art, ale nic z toho. :(
Body: 3
<reagovat 
 rozma® (Občasný) - 21.3.2006 > Mishka> Když myslíš. Je možné, že nějaké prvky zde společné jsou, ale záměr to nebyl.

<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 21.3.2006 > rozma®> Nemyslím si, že to byl záměr, jen mě to u téhle fotky tak nějak napojilo.
<reagovat 
 rozma® (Občasný) - 21.3.2006 > Mishka> Nevim, ale nabízí se mi otázka zda fotku nehodnotíš jen z pohledu, který je vyvoláván averzí (nevím jestli tomu tak stále je) proti Kobě...
Osobně jsem se svojí věcí spokojený, třeba není naprosto dokonalá, ale z mého pohledu nějakou myšlenku a pocit určitě nese a i nějak působí.
Mimochodem jestli ti vadí snaha o nějakej big art, tak takovejch případů je zde nespočet.. nic ve zlym
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 21.3.2006 > rozma®> e? tak ted uz to pripomina i reakci Koby ("Osobně jsem se svojí věcí spokojený,..." atd.) ;)

proc bych davala "neznamemu" novackovi schvalne horsi hodnoceni jen proto, ze mi prijde v necem podobne vytvoru autora, ktereho nemuzu, ale presto se snazim i u nej o "nezatizene" hodnoceni?! nesazim mu nazlobene jednicky, byt par vytvoru se mi na toto hodnoceni jevi.

ale k Tobe... nemyslim si, ze 3 body jsou extra pruser! prumer...

zase se to ale staci k necemu jinemu nez fotce samotne! myslenka a pocit vzdy nestaci! pro me je to proste rozmazana lalka, nazev snad emotivni, ale mi to nic nerika. je to tak extra zvlastni ci negativni nazor, byt jsi Ty se s vou fotkou spokojen?!

<reagovat 
 rozma® (Občasný) - 22.3.2006 > Mishka> To je sice pěkný, ale když si přečtu tvůj první komentář, tak mi z toho hned vyplyne, ti to silně leží v hlavě (to s tou Kobou). /Jsem tu novej, tak jsem si všeho povšimnout nemohl, ale něco jsem přece četl../
Třeba je to zase nějak vytržený z kontextu, jako to co si zde napsal, že jsem spokojený, ale né tak jak by se to mohlo zdát... psal jsem, že to má stopro svý chyby, ale něco to do sebe má(ale asi jen pro mě)..

Je pochopitelný, že trojka nejni průser (prostě průměr)... V podstatě i ta jednička je jen známka. Ale jednoduše tě zajímá někdy i trochu víc než jen hláška, že je to pokus o big art, nic z toho nejni a srovnání s jednou zdejší osobou.

Tak snad z Tvé strany nějaká ta objektivita je, tak počkám na dálší komentáře..;)


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 23.3.2006 > rozma®> No, tak teď jsem klidnějši, když jsem se ujistila okdud vitr vane.

"Ale jednoduše tě zajímá někdy i trochu víc než jen hláška, že je to pokus o big art, nic z toho nejni"

Co vic chces za koment k necemu, co je prumerne, co se mi proste nelibi a moc mi nerika?!
Tady neni fotka, kde mi vadi konkretni prepal ci spatny orez, cela tahle vec je jaksi pro me prvoplanova a nic nerikajici, esteticky prumerna.

BTW Kdyz koukam na Tve komenty, taky nepises autorum dlouhe detailni rozborky. ;)

<reagovat 
 rozma® (Občasný) - 23.3.2006 > Mishka>  ... jak myslíš..............
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 (3) 5
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter