Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Prosím
Autor: arkovic (Občasný) - publikováno 17.10.2001 (20:51:17)


Poznámky k tomuto příspěvku
Gino Hašler (Občasný) - 17.10.2001 > Tak to nevim, tohle je spise o dlazbe nez o cemkoli jinem...
<reagovat 
 arkovic (Občasný) - 17.10.2001 > Gino Hasler> To mne ale mrzi, zaostrete, Gino.
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 17.10.2001 > aha ... ta postava fakt hodně zaniká ..
<reagovat 
basi (Občasný) - 17.10.2001 > "ciste oblecena osoba se sklenici v ruce oprena o dum "..tak té sklenice v rukou dívky v bílém jsem si všimla až po přečtení této věty. Dlažbu jsem viděla taky až později..nejdřív jsem viděla blesky na té dlažbě, které směřují k dívce,a ona jakoby prosila někoho,něco,co je naznačeno jen stínem, o milost, slitování, pomoc..Jsem slepá nebo takový cvok ? :)) (když něco nastartuje tak bláznivé představy, zaslouží si to ocenění, ne ? :) )
Body: 5
<reagovat 
 arkovic (Občasný) - 17.10.2001 > basi> Juj, dekuji mnohokrate neb podobnych myslenek a pocitu jsem mela pri zmacknuti spouste. Vubec jde o pohled one divciny z ptaci perspektivy, nebot jeji sklopene oci vidi jen stiny mijejicich lidi, ktere stejne jako ona je, ma onu slecnu za pouhy stin. Svet, ktery nechce videt.
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 17.10.2001 > Arkovic - Na dobre fotografii je okamzite patrna story. Co jsem chtel rici, je fakt, ze prvni co upouta oko na teto fotce je silne dominujici dlazba. Nebyt nazvu "Posim" nenapadlo by me, ze se jedna o zebrajici postavu...ciste oblecena osoba se sklenici v ruce oprena o dum - situace ktera muze mit radu ruznych vysvetleni.
<reagovat 
 arkovic (Občasný) - 17.10.2001 > Gino Hasler> A vubec, proc by fotografie mela byt utocna, na prvni pohled patrna, smim-li zneuzit Vase slova.
<reagovat 
basi (Občasný) - 17.10.2001 > Ano ! To je ono..svět, který nechce vidět. Ta velká plocha dlažby z ptačí perspektivy vzdálenost dívky od ostatního světa naznačuje.
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 17.10.2001 > Jo,jo.
Body: 5
<reagovat 
Pavča (Občasný) - 18.10.2001 > To je právě ono, že to na první pohled vypadá, že je to "... spíše o dlažbě než o čemkoli jiném ...". Je to nádherné.
Body: 5
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 18.10.2001 > Arkovic - Nevim co se deje, tu fotku jsem tu videl jiz vcera a nemela ruzovy ton....moje slova nezneuzivate protoze jsem nikdy nerekl, ze by fotografie mela byt utocna...konec koncu je v tomto pripade na kazdem jedinci, jaky pribeh v teto fotografii vidi a snimek si interpretuje, coz je naprosto v poradku:-)
<reagovat 
 arkovic (Občasný) - 18.10.2001 > Gino Hasler> Nerada bych Vás chytala za slovíčka, "na první pohled patrná" mám téměř v ekvivalenci s útočností, s útočností na myšlenku fotky, možná jsem nezvolila správný výraz, opravuji se tedy na "jasnost". Ale jak jsem sám řekl, každý si ji může interpretovat dle svého, v tom je vskutku nádhera:)
<reagovat 
Ilona (Občasný) - 19.10.2001 > Naopak. Pro mě to byla bomba do doby, než se celý snímek otevřel a já zjistila, že tam je človíček. První dojem, tedy fotka jen s tím stínem, je i včetně názvu řacha. Určitě bych toho se skleničkou vymazala, ale ten stín néééé! Je to ve spojení s dlažbou úžasný symbol.
Body: 5
<reagovat 
 arkovic (Občasný) - 19.10.2001 > Ilona> Nu,ježkův zrak a krutí brko k tomu, děkuju namnohokráte za příspěvek, avšak vrhnul nesmělého fotografa tak do světa nebohulibé roztěkanosti, neb se totemující příspěvkáři rozdělili na několik rozporujících si táborů, a tak mi nezbývá než dát za pravdu...komu? asi jen týhle fotce, páč uměla vyvolat tak kouzelnou diskusi.
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 18.10.2001 > Mě by to přišlo fajn, kdyby tam nebyl ten stín nebo co to je??????
Body: 3
<reagovat 
 arkovic (Občasný) - 19.10.2001 > Lucie> Správně, stín kolemjdoucího, záměrně zachycený stín nezáměrného kolemjdoucího.
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 1.11.2001 > Ten stín se mi tam naopak líbí a připadl mi geneální, alespoň já jsem si jej hned vyložil jako stín hrozícího zla u dívky, která prosí v modlitbách o ochranu...:)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 arkovic (Občasný) - 1.11.2001 > Martin> Děkuji,pohled geniality fotografa samosebou sdílím;),avšak Gino mě na chvilinku uvedl na led nejistoty..jináč..natolik poetická situace nebyla, ale proč si ji tak nevyložit;)..ve skutečnosti šlo o žebrající postavu ve světě stínů...teprva když jsem procházela kolem na schodech všimla si, že je to paní, možná slečna..s bílou holí....
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter