Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Ohlížení z kolekce Nebeské krajiny, pozemské vidiny
Autor: Lin Sien Ti (Občasný) - publikováno 24.3.2006 (14:54:34)
další ve sbírce>

 

 

Stezka dnešního dne se zdála nekonečnou

a přece už jen tiše spočívá v náruči ohlédnutí mysli

opěra kmene stromu ji uvnitř spojuje s únavou

za níž se v mžiku kreslí hory, údolí a řeky spánku...

 

Sen neznačí než další místa kterými budu putovat...  

  



Poznámky k tomuto příspěvku
oleandr (Občasný) - 24.3.2006 > konec líbí moc
Body: 5
<reagovat 
.......... (Občasný) - 24.3.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 24.3.2006 >  
Body: 5
<reagovat 
back (Občasný) - 24.3.2006 >
Body: 5
<reagovat 
dadik (Občasný) - 24.3.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Barča (Občasný) - 24.3.2006 > Hezké, pravdivé ...
Body: 5
<reagovat 
.......... (Občasný) - 24.3.2006 > intelektuální průšvihy si naber na svá shrbená záda.) čumáčku:)

za dvacet let se ohlédni
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 24.3.2006 > Líbí se mi, jak se - z nezřejmých důvodů - dobrovolně pasuješ do role vševědoucí stařeny, jíž nejsi. Jediné, co pěkně demonstruješ, je fakt, že s věkem nepřichází vyrovnanost. Slovo čumáčku se mi líbí - je trefné, odpovídá tvý snaze permanentně a nedobrovolně máčet cizí čumáčky ve svých loužičkách. Nemají zájem.
<reagovat 
 .......... (Občasný) - 24.3.2006 > zklamala> ach:)
<reagovat 
 .......... (Občasný) - 24.3.2006 > zklamala> 

:) líbí se mi, jak se poněkud nedobrovolně pasuješ do rolí hodně rozporuplných - hodně mi připomínáš mého sedmnáctiletého syna - ač členem menzy - poněkud zatím nechápe jisté prostory ... nosí tlusté svetry a punčocháče:) ... kdo si kdo kam namáčí co:))) ztratílku - znovu opakuji jako svému synovi - jen dvacet let počkejte:)

 

nicméně - co se týče tvé "pezie" utilitární:) - je to taková milá pitomost:)


<reagovat 
ztratila (Stálý) - 24.3.2006 > Nejsem s tvým názorem v přímým rozporu, přesto - o tomhle zrovna jsem nepsala. Použít lze leccos, ale čtenáře by měl nakonec zajímat hlavně ten výslednej výstup. Stanovit pohled na stavět lze i jinak než básní. Tohle mě neuspokojuje hlavně esteticky. Přiznávám, že mám s tímto typem textů (strohé, zdánlivě "o všem poučené"). Někdy mám jen pocit, že mi to nic moc neříká, někdy velmi niterně cítím, že to je blbina.


<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 25.3.2006 > zklamala> 

Vnitřní pocit a estetický zážitek má každý podle své letory jiný.Je známo, že jedna báseň řekne někomu všechno a jinému nic.Opak by byl proti přírodě.

Není ovšem vhodné se v názorech zmiňovat o máčení čumáčků a pod.Stačil by úplně systém líbí . nelíbí.


Doporučil 
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 25.3.2006 > Tato moje poznámka samozřejmě nesměřuje k autorovi, ale uživatelce ....., která mě dlouhodobě obtěžuje.

Estetická funkce ovšem může mít hodnotu obecnou.

A o vhodnosti toho, co píšu a co ne, umím rozhodnout sama.
<reagovat 
.......... (Občasný) - 26.3.2006 >

uživatelka ........ byla nucena dloué měsíce pod svými díly snášet Tvou "kritiku"  - ani ne jejích básní, ale Tvé představy jejích psychických poruch - o vhodnosti toho, co píšeš, obávám se, neumíš zatím rozhodnout sama

 

 


<reagovat 
ztratila (Stálý) - 27.3.2006 >

Řada autorů - především prózy - se ode mě dočkala mnohem tvrdších komentářů, než jaké jsem směřovala k tobě. V drtivé většině to ustáli a naše vztahy jsou dlouhodobě dobré. Ty máš - v poslední době stále intenzivnější - problémy v rámci tohoto prostoru komunikovat s okolím, zachovat alespoň elementární pravidla slušnosti, někdy ijen smysluplně se vyjádřit. Ostatní to snad obtěžuje do okamžiku, než vypnou počítač. Ubližuješ tím ale hlavně sama sobě. Měla bys s tím něco dělat.  


<reagovat 
ztratila (Stálý) - 24.3.2006 > ačkoli vím, že to tak není, působí tenhle text na mě spíš jako odborný. takový vysoustružený. nedotýká se mě. průšvih z rodiny inteelktuálních průšvihů, jichž je tu jak naseto, to ale není. jinak začínám mít podezření, že pan lei lobbuje mezi svými studenty, nebo co... je to divný, ač je čína veliká;))
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 24.3.2006 > zklamala> Také jsem v mírném sporu, zda přejímat vše tak, jak to leží a běží v jiných filozofiích.Ale nezavrhoval bych tu tvorbu tak jednoznačně.Určitě to není jenom rozumování, básničky to jsou pěkné a spíš mne na nich zajímá snaha autora (-ky) o stanovení svého pohledu na okolní svět.Jestli k tomu člověk použije asijské moudrosloví nebo zásady technického kreslení , není podstatné.
<reagovat 
 Lin Sien Ti (Občasný) - 27.3.2006 > zklamala> 

No, komentář k rozhovorům nepřipojím.

Tobě byl už, Zklamalo (či Ztratilo), napsán před nějakým tím časem na jiném místě. Nic moc se ze tvé strany nezměnilo, bohužel.

Ke tvému vyjádření, jak na tebe text působí - "odbornost" vyjádřená termínem "vysoustružený" mi lichotí. 

Že se tebe text nedotýká se nedivím, tebe se nedotýkaly ani jiné mé texty v minulosti, takže žádná změna (u tebe). Tvé pojmosloví jako "průšvih z rodiny intelektuálních průšvihů to není" zní trošku jako od mistrové z dílen, která chce posuzovat stopy trocheje ve volném verši. 

Že zmiňuješ Leie, to mi přišlo hodně hodně humorné.

Můj názor? Od tebe jen zbytečné rýpání. Jako obvykle. 


<reagovat 
ztratila (Stálý) - 27.3.2006 > Nechápu, proč ti přijde humorné, když zmiňuju Leie? Nevím, že by tu byl někdo, kdo by věděl o čemkoli čínském víc než on. Lei je skvělý sinolog, moje poznámka byla samozřejmě ale míněna jako vtip... že by rozdával na přednáškách "stranický přihlášky na totem"...:)))
<reagovat 
 Lin Sien Ti (Občasný) - 27.3.2006 > zklamala> 

O "čemkoliv čínském" ? Co tobě přijde mně nepřijde vůbec. Čistě úvahově: že je někdo např. vystudovaný sinolog neznamená, že to má co dělat s mým psaním. Vážím si lidí, kteří studují jiné kultury, ale jistě bych je nepotěšil, kdybych o nich prohlásil, že jsou "odborníky na vše co zavání Čínou či jinou zemí". Co se týče mého psaní, nemyslím, že by šlo poměřovat nějakou "čínskostí"  Možná se ale pletu. 

Jeden tu tvrdí, že mám himálajský styl, druhý že straním buddhistům, třetí že mám jakousi tajemnou spojitost s Čínou... Teď jen čekám, kdo si všimne jihokorejské osnovy mých básních a ještě dalšího, který promluví o vlivu japonské řazené básně...   


<reagovat 
ztratila (Stálý) - 27.3.2006 >

Zdá se, že smysl pro humor sice nemáš, ale ta přemíra čehokoli dalšího to hravě přebije:)

 

 


<reagovat 
 Lin Sien Ti (Občasný) - 27.3.2006 > zklamala> 

Myslíš pro "tvůj humor"? Ne, to tedy nemám.

Samozřejmě, že "přemíra čehokoliv dalšího to hravě přebije".

Hlavně, že tu povětšinou mluvíš k věci. Pardon, k textu.


<reagovat 
ariel (Občasný) - 27.3.2006 > nezdá se mi "náruči ohlédnutí mysli", asi bych upřednostnil "náruči ohlédnuté mysli", jinak beru
Body: 5
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 27.3.2006 >

myslela jsem smysl pro humor obecně. svůj názor na báseň jsem vyjádřila výše, dále reaguju na tvoje poznámky. ačkoli z tvého vyjádření plyne i milé zjištění, že nakonec cele rozumíš svým textům jen ty sám - člověče, k tomu bych se asi připojila.)


Body: 1
<reagovat 
 Lin Sien Ti (Občasný) - 27.3.2006 > zklamala> 

"Smysl pro humor obecně" mi připomíná "lásku obecně", "cítění obecně" ad. věci, které si hlupák jako já "obecně" těžko představí.  Miluju logické vyplývání, že (TOBĚ) z mého vyjádření vyplývá, že cele rozumím svým textům jen já. A až tohle ze sebe vysoukáš, tak k tomu doplníš, že by ses k tomu připojila. Nějak se tu myslitelsky zdvojuješ, Zklamalo.

Taková smršť, zakončená bravurní jedničkou.

Jak bylo kdysi v jedné diskusi s tebou řečeno: ty jsi redaktor jedna báseň!


<reagovat 
ztratila (Stálý) - 27.3.2006 > Když si tě představím, že tohle pronášíš v boxerském oděvu a boxerských pózách jako Rambo, je to docela zábava.
<reagovat 
 Lin Sien Ti (Občasný) - 27.3.2006 > zklamala> Aha. To je důležité vědět, co v tobě text vyvolává za představy. Alespoň si zdejší čtenáři udělají názor, dle čeho hodnotíš texty.  Logická Zklamala.
<reagovat 
 Lin Sien Ti (Občasný) - 27.3.2006 > zklamala> Mimochodem, nebyl to spíš Rocky Balboa? Nevím, moc tyhle filmy nesleduju, ale mám takovou "představu"
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 27.3.2006 >

Ano, nejspíš jsem se spletla. Ani ty asi nejsi v duševní kondici, protože jinak by ti došlo, že můj názor na text najdeš jako sedmý odshora. Není to taková intelektuální samohana, aby to uráželo, ale je to příliš vykonstruovaný, umělý text na mě - Zbytek je jen tebou vyprovokovaná  zbytečná, nepříjemná debata.


<reagovat 
 Lin Sien Ti (Občasný) - 27.3.2006 > zklamala> 

No nevím, možná stačilo říct, že ti text přijde vykonstruovaný, nedotkl se tě, vložit hodnocení 1 a basta, ne? Ovšem kdepak. Není to zdaleka poprvé, kdy si tu pod texty lidí, s nimiž máš nějaký problém, řešíš své otazníky či vykřičníky. Mluvím dost humorně?

Vidím, že princip zrcadla funguje na 100%. Mnou vyprovokovaná nepříjemná debata? Nechám na čtenářích, ať si udělají náhled na "vyprovokování nepříjemné debaty" a důvodech, které k tomu vedly. Mrzí mně, že na tom mám také podíl.

Nebylo dobré vůbec do debaty s tebou vstupovat a nějak se k tvým "názorům" vyjadřovat. Zvlášť pokud v nich používáš hodnotící věty jako: Někdy mám jen pocit, že mi to nic moc neříká, někdy velmi niterně cítím, že to je blbina.


<reagovat 
ztratila (Stálý) - 27.3.2006 > Spíš mi je za tebe trapně.
<reagovat 
 Lin Sien Ti (Občasný) - 27.3.2006 > zklamala> Ó, tak tobě je za mne trapně. To zní skoro mateřsky. No, ale co já vím, třeba tě opravdu vede jen čistý soucit s mojí ubohostí. Možná jsi potřebovala ze sebe něco tak čistého vylovit právě pod mým textem. Škoda dalších slov a komentáře. 
<reagovat 
hajka (Občasný) - 2.4.2006 > tahle ten cit pro me ma
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 24 25 26 27 29 30 (31) 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 48 49 50 51 52 54 55 56 57 58 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 86 87 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 100 101 102 103 104
105 106 107 109 110 112 113 114 115 116 117 118 120 121 122 123 124 125 127 128 129 131 132 133 134 136
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter