Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
před bouří
Autor: hattory hanzo (Občasný) - publikováno 27.3.2006 (15:33:45)


Poznámky k tomuto příspěvku
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 27.3.2006 > Tešil som sa na výbornú fotku-a asi to aj viac než dobrá fotka je, ale spracovanie zelenej sa mi nepáči-pôsobí nereálne, čo by nebolo tak strašné, ale k tejto fotke mi to nesedí.
Nie som si istý stredovou kompozíciou kríku-neskúšal si iný orez, zhora si mohol kľudne centimeter orezať.
Pekné, len vyskúšaj inak spracovať a podať.
<reagovat 
agovirin (Občasný) - 27.3.2006 > viz Karhaj
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
TheThing (Občasný) - 27.3.2006 >
Body: 4
<reagovat 
back (Občasný) - 27.3.2006 > Kur.a to je energieeeeee......
Doporučil 
<reagovat 
rybizus (Občasný) - 27.3.2006 > už se těšim .....moc...........
Body: 5
<reagovat 
 hattory hanzo (Občasný) - 27.3.2006 > rýp> je to focené kousek od našeho baraku uprostred krkonos.desne se me ta blizici se bourka libila ,prichazela po tom desnem obdobi tepleho leta, jenze nez jsem stihl dobehnout pro fotak a poradne to vyfotit prisla smrst:)
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 27.3.2006 > ještě pořád děláš meče?

:)


asi tě sežerou za středovou kompozici...;)
<reagovat 
vrtusík (Občasný) - 27.3.2006 > mně středovka nevadí, ale vpravo ten baráček mě ruší, odfik bych ho nemilosrdně
Body: 5
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 27.3.2006 > Atmosféra je tam vskutku skvělá, i když ke kvalitě bych měla výhrady
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
xmark (Občasný) - 28.3.2006 > On je vždycky problém, s čím takovouhle oblohu spojit, aby to nějak vypadalo.
Bez na střed mi nepřijde jako ideální řešení. Nechal bych ho vlevo a zakomponoval i ten barák - třeba. Pak by z toho byla slušná fotka. Tohle působí jako pokus bez rozmyslu.
Mimochodem, když je to z Krkonoš, Jiří Havel má něco podobného, ale focené někde na hřebeni s polehlou kosodřevinou v popředí, navíc ještě přisvícenou bleskem. Doporučuji někde nastudovat, to je vysoká škola krajinářské fotografie.
<reagovat 
Minimalista (Občasný) - 28.3.2006 > Zde, jinak problematická, středová kompozice vychází překvapivě dobře. Bílé květy keře mají totiž pokračování v bílé barvě v bílých květech bylin jak nalevo, tak i napravo. Akorát nesedí formátově. Tady mi keř připadá jako svatební kytice, má být dominantní, ale zde se poněkud paradoxně ztrácí, má nestabilní vertikální umístění. Podle mně by potřeboval umístit poněkud nahoru, aby vynikla zeleň před ním a potlačila se obloha, která láká divákovo oko opustit formát. Zřejmě by bylo vhodné oříznout moc dominantní mrak ( asi po horní okraj trošku bledšího mráčku  v rámci tmavého mraku vpravo nahoře), tím se keř stává jediný dominantní ve formátu a přitom pocit nadcházající bouřky zůstává a je eliminován konflik ve fotu.
Body: 4
<reagovat 
čtenář ironik - 5.10.2006 > Ve Vrch.... je i bouřka nádherná. Moc se mě to líbí. Má to atmosféru.:-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter