Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Gaudeamus igitur2
Autor: Lucie (Občasný,Redaktor) - publikováno 23.10.2001 (16:35:33), v časopise 15.12.2001
 


 

Gaudeamus igitur, Praha Strahov 10.10.2001



Poznámky k tomuto příspěvku
Thomas Hudson (Občasný) - 23.10.2001 >
Body: 5
<reagovat 
Radovan (Občasný) - 23.10.2001 > Trochu acid a na můj vkus až moc krve... (jen pocity)
Body: 3
<reagovat 
Dementhor (Občasný) - 23.10.2001 > Hezká fotka. By by z toho výbornej plakát. Ty barvy jsou tak vyfocený nebo vyvolaný?
Body: 5
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 23.10.2001 > hm zajímavý ..:-)
Body: 5
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 24.10.2001 > tohle je lepší ... na té předchozí se mi nelíbila ta tyrkys barva, kterou v téhle variaci moc nemám rád .. tohle je i lepší kompozičně ... líbí se mi jak uprostřed jsou kouskem zřeteklný ty lidi ... jak by to vypadalo, když by jsi tu červenou hodila do černý a nechala barevný jen ten prostředek s těma lidma v zadu? ..
<reagovat 
Pavča (Občasný) - 24.10.2001 > Jako z jiné planety.
Body: 5
<reagovat 
Tynic (Občasný) - 24.10.2001 > JO !!!
Body: 5
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 23.10.2001 > Nechápu přesně co myslíš - je to vyfocený, ajk to bylo a vyvolaný je to bez jakejchkoli barevnejch úprav...
<reagovat 
 Dementhor (Občasný) - 24.10.2001 > Lucie> No, při vyvolávání se dá udělat kros... to není podfuk, ale způsob jak udělat zajímavý barvy.
Mimochodem by nemuselo bejt špatný čím, jak a na co se fotí - ve foto časopisech je to běžná praxe a spoustu lidí by to mohlo zajímat (třeba mě) - zvlášť u takhle dobrejch fotek.
<reagovat 
lindgren (Občasný) - 24.10.2001 > No photokomentar!
Body: 5
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 24.10.2001 > Cavalera: No to je zajímavej nápad, tak to zkus ve Photoshopu udělat:)))

Dementhor: Já myslela, že cross proces je když diák vyvolám procesem C41....
Foceno to bylo Canonem EOS 500 na FUJI 400, z ruky na poněkud delší čas, který si už nepamatuji....:)

<reagovat 
westfood (Občasný) - 24.10.2001 > fuj tucárna
Body: 5
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 24.10.2001 > Lucko: chi chi .. to je právě to, čemu jsem se chtěl vyhnout:-)))) ... ale možná to zkusím:-))
<reagovat 
smejdil () - 9.11.2001 > Me se povedlo neco podobnyho, ale neni to ono!!!
Tady
Body: 1
<reagovat 
smejdil () - 9.11.2001 > Je to fotka kterou stvori nahoda !!!
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 9.11.2001 > A krom toho je to taky fotka o tom, jak dokážeš držet dlouhý časy, udělat jakžtakž kompozici v neustále se měnícím prostoru mezi lidmi a nenechat si expozici ošálit měnícim se ostrym světlem... prostě hračka...
<reagovat 
toono (Stálý) - 21.11.2001 > Je to dobré, joo, je to dobré.
Body: 5
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 15.12.2001 > Pár poznámek: na fotoimpresi mi to přijde už moc dlouhý časování, trochu to zachraňují ty lidi uprostřed ale jedny astrý jeanny to nespasej, spíš se to blíží k abstrakci, ale na tu je to zase moc konkrétní (světla).
Zkus stativ nebo aspoň monopod. Při expozici se ti foťák asi otočil kolem osy. Kompozice je dobrá při zvážení podmínek, až na trochu víc té červené.
Je to tak za 2,5
Body: 1
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 15.12.2001 > foťák kolem osy??? cože???
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter