Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Sama .
Autor: Myrtille (Občasný) - publikováno 30.3.2006 (22:23:00)
 

Sama v bytě. Jen otevřené okno zlákává mou pozornost. Jako otevřená náruč, jako brána do nadějí. Na skle odráží se  svit lamp, strážkyň noci. Oranžové světlo pomalinku vtančilo mi do pokoje. Jen já, světlo a samota.

Pomalá a přeci nervy rozechvívající hudba linoucí se z malých reproduktorů stojících vedle mě. Pomalu a do rytmu se rozkývaly, vystrčily malé nožky a daly se do tance s paprsky světla.

Bylo to plné dojemné roztomilosti, náhlé radosti a ledového smutku. Jak obrovské  protiklad mohou ležet v našich duších.

Sesunula jsem se k zemi, malátná a snad ukolébána tím náhlým přívalem tónů.

Roztáhla jsem ruce a nechala po své tváři klouzat chodidla paprsků, lechtat se větrem ve vlasech. Bylo to tak snové. Jako bych čekala, celý svůj život,  vyčkávala právě na tuto chvíli. Moment naprostého klidu, vyrovnanost jako by byla mou nejlepší přítelkyní. Držela jsem se s ní za ruku a cítila jak mě od konečků prstů zalévá netečností.

Z posledních sil jsem natočila hlavu, vlasy mi sklouzly po obličeji, mezi pramínky jsem ještě mohla vidět ten mrazivý pohled. Pohled, který se mi smál a zároveň mě litoval…

 

---

 

Ruka jí povolila sevření a na zem se skutálela prázdná nádobka,  v které ještě ráno v poklidu a soudržnosti seděla pěkná řádka prášků na spaní.

 

---

 

…pohled Smrti, její ledové oči…to bylo to poslední…

 

..pak vyplula jsem oknem ven, já nová přítelkyně větru a jarních květů


Poznámky k tomuto příspěvku
Quotidiana (Občasný) - 31.3.2006 > taková "klasika" na téma sebevražda... řekla bych...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter