Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kdo visí na kříži?
Autor: romann (Občasný) - publikováno 30.3.2006 (12:17:52)

Je velikostí křesťanství, že dokáže hovořit i o nepopulárních tématech:

Nu.21.4 Aby se vyhnuli edomské zemi, táhli od hory Hór směrem k Rudému moři. Lid však na cestě ztratil trpělivost

5 a začal Bohu a Mojžíšovi vyčítat: "Proč jste nás odvedli z Egypta? Abychom zemřeli na poušti? Není tu chléb, není tu voda a ten mizerný pokrm se nám už hnusí!"

6 Hospodin tedy na lid poslal jedovaté hady. Na jejich uštknutí mnoho lidí v Izraeli zemřelo.

7 Lid pak přišel k Mojžíši se slovy: "Zhřešili jsme, když jsme mluvili proti Hospodinu a proti tobě. Modli se k Hospodinu, ať nás zbaví těch hadů!" A když se Mojžíš modlil za lid,

8 Hospodin mu řekl: "Zhotov si jedovatého hada a připevni jej na kůl. Každý, kdo na něj pohlédne, bude žít."

9 Mojžíš tedy zhotovil bronzového hada a připevnil jej na kůl. Když někoho uštkl had a on pohlédl na toho bronzového hada, zůstal naživu.

 

Ga.2.19 Já jsem přece skrze Zákon zemřel Zákonu, abych mohl být živý Bohu! 20 Jsem ukřižován s Kristem; žiji tedy již ne já, ale žije ve mně Kristus. A život, který nyní žiji v těle, žiji ve víře v Božího Syna, který si mě zamiloval a vydal sám sebe za mne.

R.6.4 Jsme s ním tedy skrze křest pohřbeni do smrti, abychom tak jako byl Kristus vzkříšen z mrtvých Otcovou slávou, i my mohli začít chodit v novotě života.

5 Jsme-li s ním tedy ztotožněni podobou ve smrti, jistě budeme ztotožněni i podobou vzkříšení.

6 Víme přece, že náš starý člověk byl ukřižován s ním, aby bylo umlčeno hříšné tělo, abychom již dále nesloužili hříchu.

7 Neboť kdo zemřel, je ospravedlněn od hříchu.

8 Jestliže jsme tedy s Kristem zemřeli, věříme, že s ním také budeme žít.

9 Víme přece, že Kristus, když byl vzkříšen z mrtvých, už neumírá, smrt nad ním už nepanuje.

10 Neboť že zemřel, zemřel hříchu jednou provždy, ale že žije, žije Bohu.

J.3.13 "Nikdo nevystoupil do nebe, jen ten, kdo sestoupil z nebe, Syn člověka, který je v nebi.

14 A jako Mojžíš vyzdvihl hada na poušti, tak musí být vyzdvižen Syn člověka,

15 aby žádný, kdo věří v něho, nezahynul, ale měl věčný život.

16 Neboť Bůh tak miloval svět, že dal svého jednorozeného Syna, aby žádný, kdo věří v něho, nezahynul, ale měl věčný život.

17 Bůh totiž neposlal svého Syna na svět, aby svět odsoudil, ale aby svět byl skrze něho spasen.

 

Ježíš byl přijat Bohem, tj.vzkříšen až tři dny po smrti. Je to tedy aplikace Principu podobnosti - léčení podobného podobným. Vidím-li ukřižovaného, vidím svůj hřích, který mě od Boha odděluje. Použita konkordance z http://www.fit.vutbr.cz/~michal/kr/kkwww/



Poznámky k tomuto příspěvku
romann (Občasný) - 30.3.2006 > prosím redaktora přesunout článek do rubriky Náboženství
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter