Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Velmi duchaplný rozhovor z kolekce Za improvizovaných tónů kytar
Autor: Lenki (Občasný) - publikováno 30.3.2006 (17:35:17)
následující v kolekci>

Velmi duchaplný rozhovor

 

Copak tady může bejt louka takhle blbě?! 20-40-60-80-96-ne-91, takže přesně chyběj dva dílky. Ale každej má tak dva. No, tajty svahy. Tady bych to viděla, někde. By měl bejt ten zadní spíš. Myslíš, že mám jít na ten ples? Hele, pojď mi to schválit. Tak neschvaluj. No právě. Mě taj furt nesedí jeden tajten hnusnej. Hele, baráček. To se ti to radí, viď?! Chceš na zadek? Jak se ti tam skládá u mojí nohy? Dobrý, nesmrděj. Může za to genetika. Není možný, že tam chyběj tři dílky? Protože Lenka chce dávat nebe do země. Si jednou povíme. To si asi nepovíme. A co bude jednou? V pekle! To je blbost. Kdo řek, že nevěřim na peklo?! Když nevěříš na zázraky… Jde o optiku. Jde o to, jakou optiku si na vnímání zkušeností nasadíš. Zázrak jsi proto, protože si to neuvědomuješ. Homosexuál není buzerant. Hoď po mě čokoládu. Tohle je totiž domácí müsli. Nechceš si to chvíli vyměnit? Sem jsem je frkla. Tyhle dva dílky do sebe nepudou. Takže kolik jich má bejt? 2, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18, 14, 18. No vidíš, jaká seš šikovná. Ale já už to nechci, to by jich bylo 19. Je to divný. Jé - dílky plavou!!! Hadr. V koupelně na kýblu. Aby se nerozlepily. Vyfenujeme je. Ty máš skládací fén?! (Hučení fénu a jinak ticho) Už to je. Jsou s tim jenom problémy. Ale stejně je to blbost. Tak je něco špatně v tom nebi, tak to oprav. Zkus přehodit tohle s timhle. Stejně nevyřeším ten problém s tímhle „td“. Jsou to homosexuální puzzle. Ne, že bych měla něco proti tomu mít homosekšl puzzle, ale… To já netroškařim. Víš, kolik musej ženský pozvat chlapů na večírek? Ty máš blbou krabici. Seš držák! Takže je to suchý, takže je to dobrý. Takže potřebuju dílek, kterej má vpravo džuznu a vlevo díru. Tenhle je tu blbě, takhle to přijde. Jeden sem a jeden sem. Ono je to všecko jinak, než si myslíme. Ne, ty do sebe patřej. Ty seš týdýn, viď?! Ne, takhle tajty jsou určitě v sobě. Ne že by si nestínila, ty to zvládneš všechno najednou. Neplač a podej mi čokoládu. A Marek se zvednul a šel uplně pryč. To je hrozný. Není. Je. A vem si čokoládu. Je to špatný placebo. Hele, nerozhazuj mi moji vesnici! Ťuňťo! Proč se se mnou hádáš? A proč se se mnou bavíš? To je normální ten….. Co? Chtěla jsem zelený s domečkem. Ale je jich tady dost, těchletěch žíhanejch. Ty nelžeš, protože mluvíš o svém subjektivním přesvědčení. Mě to znervózňuje. Filmová hvězda. Jako princezna Dajány, když umřela. A to ti nakukal kterej cvok?! Hele, patří to sem, nebo nic? Ee, ne. (Tímto rozhovor zdaleka nekončil, ale myslím, že jako ukázka by to mohlo stačit.)

 

17. 3. 2006

 



Poznámky k tomuto příspěvku
jiri-jirik (Občasný) - 30.3.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 30.3.2006 > jiri-jirik> Děkuju...
<reagovat 
kink (Občasný) - 30.3.2006 > :-))) prima milé
<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 30.3.2006 > kink> prima, díky;)
<reagovat 
Bell (Občasný) - 30.3.2006 > Kde jsi po poslouchala ?  Takhle autenticky to zachytit  - to jsi dobrá
Body: 5
<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 30.3.2006 > Bell> 

Já za to nemůžu, to řikaly ony(a nevěděly, že to zapisuju), já jen psala, až mě ruka bolela...

U P. doma

A jinak děkuju;)


<reagovat 
 Bell (Občasný) - 30.3.2006 > Lenki>  a to jsi vydržela neřvat smíchy - já bych se určitě proflákla
<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 30.3.2006 > Bell> No, nějákou dobu po tomhle:" Jé - dílky plavou" jsem měla co dělat Ale jinak to zas tak vtipný nebylo...
<reagovat 
Lenki (Občasný) - 30.3.2006 > Poznali ste, při jaké činnosti probíhá tenhle rozhovor?
<reagovat 
Anonymak (Občasný) - 31.3.2006 > hmmm...
<reagovat 
ich (Občasný) - 31.3.2006 > nejdříf sem myslela, že hrajou nějakou deskofku, ale skládaj puzzle
<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 31.3.2006 > mamirka> Šikulka! Máš bod
<reagovat 
KEHTH (Občasný) - 31.3.2006 >  Prosim tě a kdo ty pozzle skládal? Já jenom abych se jim kdyžtak vyhla, :-)
<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 3.4.2006 > KEHTH> Nevyhneš se, minimálně jednu polovinu potkáváš celkem často... (A. a P.)
<reagovat 
 Přeslička (Občasný) - 3.4.2006 > Lenki> počkat, kdo je KENTH? jinak mi to přijde nějak jiný či co... (teda, že bych řekla, že až tak jsme neplácaly)
<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 3.4.2006 > Přeslička> 

Snad KEHTH, ne?!

Si piš, že jste přesně tohle plácaly! Jestli mi nevěříš, můžu Ti ukázat originál zápisu...


<reagovat 
back (Občasný) - 9.4.2006 > Jak mi tohle mohlo uniknout ? Opravdu skvost....To nezažiju. Leda si obléct ženské šaty a vyrazit kamarádit do nějakého ženského klubu....
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 9.4.2006 > back> Děkuju za návštěvu i hodnocení, ale pozor na volbu slov - ten "ženský klub", no nevím, nevím...
<reagovat 
 back (Občasný) - 10.4.2006 > Lenki> Tak společenství.....
<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 11.4.2006 > back> To zní dost jako nějáká sekta... Možná by stačilo něco jako blázinec
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 (12) 13 14 15 15 16 17 18 19
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter