Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
křivky
Autor: bossorka (Občasný) - publikováno 2.4.2006 (00:56:05)


Poznámky k tomuto příspěvku
TheThing (Občasný) - 2.4.2006 >
Body: 4
<reagovat 
back (Občasný) - 2.4.2006 >
Body: 5
<reagovat 
koba Braunova (Občasný) - 2.4.2006 > cim to proboha fotis?


<reagovat 
 bossorka (Občasný) - 2.4.2006 > koba Braunova> Konica Minolta Z5
<reagovat 
Bell (Občasný) - 2.4.2006 > Je mi fuk čím fotíš - líbí
Body: 5
<reagovat 
 bossorka (Občasný) - 3.4.2006 > Bell> Děkuji. Mne to moc jedno není,na foťáček který bude trochu dle mých představ jsem čekala mnoho let než jsem si ho mohla dovolit koupit, teď s ním trochu zápasím. Je to těžký, dostat do té fotky to co vidíš očima, už vůbec nemluvím o tom co cítím, zatím mám stále pocit že jsou to polotovary, ale já to nevzdám .)
<reagovat 
terulinek (Občasný) - 3.4.2006 > zajímavé ale neostré
<reagovat 
Minimalista (Občasný) - 2.4.2006 > Nádherný motiv- zde by šlo dělat kompoziční hrátky.Velká škoda neostrosti.
Body: 4
<reagovat 
 bossorka (Občasný) - 3.4.2006 > Minimalista> Taky že těch foteček mám mnoho, bohužel s foťáčkem ještě pořád zápasím, a někdy ho fakt nechápu. Mám pocit že vše navolím správně a stejně to není ostré, tak jak bych si představovala. A pak mne najednou překvapí a klapne to, no musím se ještě mnoho učit.
:), ale od toho je taky Totem totemem, a snad se taky něco dovím.
<reagovat 
 Minimalista (Občasný) - 3.4.2006 > bossorka> 

A zkoušela jsi stativ? Znám fotografy, kteří bez stavivu v přírodě nedají ani ránu. Zaostří na popředí a co největší clonou ostrost protáhnou až do pozadí (v ruce by aparát neudrželi). A znám jednoho fotografa, který i přírodu fotí jenom z ruky. Ale je to bývalý havíř a má velkou sílu v rukách. A dýcháš správně při focení? Takže - zkusit buď staviv nebo posilovnu.


<reagovat 
 bossorka (Občasný) - 4.4.2006 > Minimalista> O stativu uvažuji, co se týče toho dýchání, to fakt nevím, posilovna by bodla, ale nezbývá mi na ní čas. Možná si pořídím nějaký činky, nebo že bych se nechala najmout někam do dolu? No budu o tom uvažovat.?
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 8.4.2006 > .
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter