Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
SEN
Autor: R t y O r t e l (Občasný) - publikováno 12.4.2006 (10:10:06)

 

                                                                             

                                                                                    

SEN  Byl jsem pozván kohoutem na palouk, kde se právě cosi chystalo. Kolkolem voněly mlhy a jemný jinotaj na mě mával. Kohout čekal u vrátek a na sobě měl košili, nebo chcete-li, kabátek z látky motýlí. Vypadal trochu legračně až jsem se uchichtával. Pak jsem byl zaveden do kurníku, neboť začalo poprchávat. Tam seděly v řadě dámy,v klídku, hezky načesané, některé s pány, některé s dětmi, některé s ondatrami na vodítku. A navzájem si povídali o manželství, o starostech, o členství v dámských klubech, o dětech a o letech strávených za zdmi kurníku. Všechny seděly v řadě na svých vejcích a čekaly si. K tomu hrála hudba Mendelssohna. Linula se do dáli, kde pasoucí se stařeny, stály s výrazem indického slona. Jedna dáma pobídla mě k posezení. Bylo mi to trapné, sedět na vejcích cizí ženy. Tak jsem přisedl jen jako, abych neurazil. Dámy se mě ptaly na bydlení, jak se mám a proč jsem sám. Já povídal do rozednění,vůbec jsem se nenudil. Když cos pode mnou se zdvíhá... Mezi námi, nevěděl jsem, co se děje. Když však vyběhlo malé dítě a řeklo mi "mami", sklátil jsem se do závěje sena a náhle jsem se probudil.



Poznámky k tomuto příspěvku
tři_černí_mravenci (Občasný) - 12.4.2006 > fajn...:o)

jen nás deptá grafika, hlavně pozadí...radši bysme ten obrázek viděli jednou a celej...
Body: 5
<reagovat 
Micro (Občasný) - 12.4.2006 >

:)

Dobře surr. a trochu symb. :)


Body: 5
<reagovat 
back (Občasný) - 12.4.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
skold (Občasný) - 12.4.2006 >
Body: 5
<reagovat 
born to be child (Občasný) - 12.4.2006 > ano!
Doporučil 
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 12.4.2006 > Začátek mi připomněl ruské autory 18.stol., kdy teprve na straně 168 zjišťujeme, že mezi lesy stojí stavení. Kdyby text nebyl tak krátký, po třetí větě bych čtení vzdal. Pak se stává poněkud zajímavějším...v několika okamžicích se mi dokonce zalíbil...konec by tam ani snad nemusel být.
<reagovat 
back (Občasný) - 13.4.2006 >
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 19.4.2006 >

Že by nový styl poezie?

Máme tu  taky kategorii povídky, výtvarno a multimédia.


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter